Skocz do zawartości

Mr B

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mr B

  • Urodziny 04.11.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 530e

Osiągnięcia Mr B

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. 4073 4073 Kupplungsschalter, Signal czujnik pedału sprzęgła - podejrzewam że chodzi o stycznik 4497 4497 Intelligenter Batterie Sensor (DIBS3) 4B11 4B11 (1279) Laufruheregler 4560 4560 (3002) Raildruck-Plausibilitaet mengengeregelt 4276 4276 Lambdasonde, Heizung podgrzewanie sondy - najprawdopodobniej sonda do wymiany 4671 4671 (0642) Speisespannung 1 4020 4020 Abgastemperatursensor vor Partikelfilter, Signal czujnik temperatury spalin przed PDF-em
  2. Witam wszystkich Problem "łomotania" wycieraczek o szybę jest powszechnie znany, nie tylko w BMW. I nie chodzi tu o jakość wycieraczek (nie w takim stopniu jak wszyscy myślą) a o kąt natarcia wycieraczki na szybę. W większości przypadków "łomot" występuje tylko podczas wyjścia wycieraczki do góry lub tylko podczas powrotu do pozycji wyjściowej. Ramię wycieraczki ciągnie pióro po szybie, gdzie w przypadku obfitych opadów nie ma problemu ponieważ szyba jest jednakowo mokra (czyt nasmarowana wodą) w trakcie jednego i drugiego cyklu, natomiast w przypadku mżawki sytuacja ulega zmianie. Podczas ciągnięcia pióra do góry szyba jest mokra a na powrocie jeszcze sucha. Wynikiem tego jest zwiększony opór i wystąpienie większych momentów skręcających ramię. Po pewnym czasie dochodzi do sytuacji że pióro jest jakby pchane "pod prąd" po szybie a na powrocie ciągnięte bez problemu. Rozwiązanie jest proste. Trzeba zaobserwować jak ustawione jest pióro wycieraczki w trakcie poszczególnych cyklów i zmienić kąt natarcia. W tym celu należy odpowiednio podgiąć/skręcić ramię wycieraczki w górę bądź w dół (owinąć ramię choćby chusteczką i chwycić żabkami) "Łomot" zniknie a nawet "zużyte" pióra będą lepiej zgarniać Pozdrawiam
  3. To jest tylko adapter. Jak masz od 4 to i z piątką powinien latać. Trza tylko wpiąć.
  4. Cześć Nie przejmuj się żółtawą barwą światła.Chyba że kupowałeś żarówki tylko ze względu na kolor.Jak popatrzysz w reflektor to można zauważyć niebieskawą poświatę.Powiem Ci że te żarówki najlepiej sprawdzają sie w mgliste,deszczowe wieczory.A i dzięki temu żółtawemu zabarwieniu "misiaki" lepiej odbijają i świecą jak żarówki w ciemnościach.Są widoczni naprawdę z daleka więc ryzyko nieprzewidzianych wydatków mniejsze;-) Pozdrawiam
  5. Po włożeniu płyty musisz wyłączyć stacyjkę i tak zostawić. Powinno samo się wszystko zrobić. Też kombinowałem z aktualizacją i tylko tak mi się udało.
  6. Jeszcze przez przypadek był reset CAS. Już naprawdę myślałem że go uwaliłem. Byłem nawet w serwisie się pytać ile kosztuje. 200 euro + podatek)))
  7. Szukałem ale nic takiego nie znalazłem :cry: Jeszcze nie do końca uporałem się z kablem bo w niektórych modułach wywala błędy A niby mam wszystko ustawione dobrze Noo, częściowo się udało. W ostatniej wersji INPY jest możliwość skasowania licznika ELV. Kontrolka zmieniła kolor na żółty i po paru próbach odpalenia zgasła na dobre. Tylko że teraz silnik nie zapala. W międzyczasie musiałem wyciągnąć akumulator i auto stało 3 dni bez prądu. Teraz rozrusznik kręci ale motor nic. Patrzyłem w INPE i wyskakuje mi info że CAS zablokowany. Jak go odblokować? Wie może ktoś? Zamykam temat Już wszystko w porządku. Myślałem że CAS się wywalił ale wystarczyło tylko zsynchronizować CAS i DDE. Fura znowu biega :dance: :dance: :dance: Jakby ktoś miał pytania odnośnie ELV to pukać śmiało
  8. A moze to kaseta z tasmami pod kierownica. Czasami taśma pęka i nie działa cześć przycisków.Trzeba sprawdzić w inpie.
  9. Szukałem ale nic takiego nie znalazłem :cry: Jeszcze nie do końca uporałem się z kablem bo w niektórych modułach wywala błędy A niby mam wszystko ustawione dobrze Noo, częściowo się udało. W ostatniej wersji INPY jest możliwość skasowania licznika ELV. Kontrolka zmieniła kolor na żółty i po paru próbach odpalenia zgasła na dobre. Tylko że teraz silnik nie zapala. W międzyczasie musiałem wyciągnąć akumulator i auto stało 3 dni bez prądu. Teraz rozrusznik kręci ale motor nic. Patrzyłem w INPE i wyskakuje mi info że CAS zablokowany. Jak go odblokować? Wie może ktoś?
  10. Szukałem ale nic takiego nie znalazłem :cry: Jeszcze nie do końca uporałem się z kablem bo w niektórych modułach wywala błędy A niby mam wszystko ustawione dobrze
  11. A gdzie go znajdę? Posiadam inpe 5.0. Gdzieś tu czytałem ze ten licznik jest dostępny w wersji 9.0
  12. Wszystkie ustawienia są jak powinny być Port 1 Przepływ 4096 Time 1 Time out 0
  13. Witam Normalnie musisz mieć włącznik świateł ustawiony w pozycji auto. U mnie tak działa
  14. Większość wątków odnośnie ELV przeczytana. Kabelek IBS znaleziony, rozłączony a auto NIC! Już mi ręce opadły(((
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.