Skocz do zawartości

Łukasz Tłuszcz

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łukasz Tłuszcz

  • Urodziny 29.12.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Sedan 316i, E46, 18.11.2003 85Kw

Osiągnięcia Łukasz Tłuszcz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam posiadam 316i 115KM N42B18 Chciałem się podzielić opinią o gazie w tym aucie. Posiadam gaz instalka KME, reduktor KME SilVer, wtryski Hana koszt 2,290+pełna butla gazu. Przejechałem 15tys kilometrów Polecam reduktory silver bardzo żywotne. Najgorszy problem z instalacją gazową jest wtedy gdy nie wiemy co nam gazownik zakłada najlepiej iść z gotowym zestawieniem bo jeśli się nie znamy dostaniemy byle co i stąd bywają problemy. Mamy w domu 3 sanochody na gazie i z żadnym nic się nie dzieje 316i Leona 02r 1.6, A4 Avant 02 2.0i, To już moje 3 auto na gazie i prawdę mówiąc nie wyobrażam sobie jazdy bez instalacji za 115zł robię około 450-470kilometrów dojeżdzam do warszawy przez wołomin droga nie jest naszybsza... Z gazem nigdy nie miałem problemów ani w tym ani w innym aucie. Nie spadłęm z bananowego drzewa nie uważam że gaz w bmw to grzech bo auto służy głównie do jazdy trzeba o tym pamiętać. A i dla wszystkich którzy widzą wyższość r6 chciałem dodać że nie ma fizycznej możliwości żeby nakarmić 6 cylindrów taniej niż 4. Nie wspominając że sam koszt założenia instalacji jest dużo wyższy + koszty ekspluatacyjne czyli rozruch na paliwie paski płyny cena części. Podsumowując też bym chciał 2,5R6 ale schodząc na ziemię... jeśli ktoś szuka auta do jazdy do pracy polecam 1.8 115KM N42 bardzo małę spalanie Valvetronic to nie taki znowu skomplikowany układ i raczej nie ma co się tam psuć chyba że drut który dopuszcza powietza zaworom (fajny efekt kopa nie ma tego w VW:P) Mimo 115Km koło szwagra A4 2.0 131Km robię co chcę dużo lepsze przyspieszenie bardzo odczuwalne.
  2. Witam też chciałem się podzielić informacjami z wymiany napinacza. Napinacze faktycznie te nowe mają inną sprężynę są ciut dłuższe i troche inne otwory olejowe. Nie zauważyłem zmian w pracy silnika koszt 88zł za febi na młodzieńczej. U mnie też łańcuszek jest dość luźno ale on się chyba napina gdy wzrasta ciśnienie oleju czyli gdy silnik pracuje... No chyba że się mylę to niech mnie ktoś poprawi :D
  3. Chciałem tylko dodać że uporałem się z separatorem. I dla wszystkich którzy planują samodzielną wymianę separatora proponuję wejść pod spód auta wypiąć rurki separatora I zobaczyć czy znajduję się w mnich pomarańczowy majonez. jeśli nie to lekki biały osad występuje na bagnecie i pod korkiem nawet jak separator został wymieniony. A buczenie kture opisywałem lekko słyszalne to vacu pompa w moim przypadku. Jeśli ktoś nie jest pewien czy konieczna jest u niego wymiana separatora to powinien stwierdzić czy... 1. Wytwarza się duże podciśnienie przy otwarciu korka. Bo małe powinno być 2 Czy w rurkach separatora występuje gęsta masłowata maź Dla zainteresowanych u mnie przy demontażu udało się nie połamać rurek więc zostały tylko wypłukane a separator wymieniony koszt 140zł ASO
  4. dodam jeszcze... Teraz właśnie sprawdziłem że na zimnym silniku da się otworzyć korek ale trzeba powoli odpowietrzać korkiem i wtedy da się odkręcić, olej chlapie po przyłożeniu dłoni do wlewu oleju delikatnie przyciąga dłoń. Wtedy pracuje tak jak powinien na podniesionych obrotach w miarę równo. Oleju z silnika na pokrywę wychlapuje niewiele ale dłoń po przyłożeniu w miejscu korka cała w oleju. po przegazowaniu znowu wytwarza się ciśnienie. Aha i jeszcze po jeździe jak się otworzy korek i zgaśnie to wydostają się spaliny. Może to popychacze do wymiany lub zawory do wyregulowania??
  5. Witam W mojej bmce 316i czyli 1,8 115KM robiło sie ciśnienie w pokrywie zaworów że słychać było jak tam olej sobie chlapie przy czym nie było jeszcze tragedii bo moc była ok na obrotach nie falował. A i delikatny majonez był na bagnecie czyli separator. Kupiłem separator wymieniał mi mechanik i to był chyba błąd. Teraz po odkręceniu korka oleju albo wyjęciu bagnetu gaśnie, nie ma żadnego falowania na obrotach czy coś tylko odrazu gaśnie a podciśnienie jest tak duże że ciężko bagnet wyjąć. Czy mechanik coś zkopsał jednak nie przeczyścił rurek dolotowych i wylotowych separatora? I czy może jest tam jeszcze jakiś odpowietrznik po drodze może na którejś rurce od czego zacząć bo głupio mi teraz samemu zwalać kolektor jak za to zapłaciłem a i nie bardzo wiem co powiedzieć mechanikowi jak przyjadę.
  6. Dzięki bardzo pomogłeś mack10koro sprawdziłem na tej stronce i w 11/2003 w 316i były silniki N40, N42, N46 Trzeba jeszcze wybrać kierownica po? w moim po lewej. I wyskoczy kod produkcyjny Porównać z VIN i wszystko jasne jak by ktoś szukał Ja mam n42 wyszło
  7. Witam Wszystkich No i stało się dołączyłem do grona uśmiechniętych kierowców :D Ciężko było znaleźć model w dobrym stanie ale po długich poszukiwaniach wrońcu się udało :) Myślę że będę częstym gościem forum pozdrawiam :D
  8. Witam jestem nowy na forum od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem E46 :D Mam pytanie apropo N46 Kolega johnny Napisał: Po liftingu 316 miała silnik N42 1,8l ( 1796 cm3 ) o mocy i momencie 115 KM / 175 NM kater od kiedy był N46? Mój model 316i prod 18.11.2003 85Kw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.