Skocz do zawartości

hubertm

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: E87 120d 2004
    jest: G21 318d 2020

Osiągnięcia hubertm

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A ja poszedłem w totalną ekonomię i kupiłem: https://allegro.pl/oferta/wycieraczki-plaskie-visee-hexa-600-x-480mm-12538339040 WYCIERACZKI PŁASKIE VISEE HEXA 600 x 480MM Używam od 3 dni. Wyglądają ok, na razie zbierają, może trochę głośniejsze niż oem... Zobaczymy. Kupiłem z ciekawości bo są bardzo tanie. Nawet jak wytrzymają do końca zimy to będzie dobrze. Wcześniej do innych aut kupowałem Valeo i średnio byłem z nich zadowolony dlatego spróbowałem teraz innych. Pióra oryginalne wytrzymały prawie 50kkm (23 miesiące używania).
  2. Ostatnio rwie mi Tidal. Moje obserwacje: - Tidal zaczyna rwać ok. 3 min po włączeniu piosenki. Naprawia się dopiero po ponownym połączeniu tel. z samochodem - Nie jest istotne czy kablem podłączony tel. czy tylko bluetooth - Oczywiście tidal w samym tel. działa poprawnie, więc to wina aplikacji w samochodzie? - Tidal, Android, Android Auto zaktualizowane w telefonie - W aucie system się ostatnio zaktualizował - być może od tego momentu jest problem? - Wcześniej działało bez problemu. Czy macie podoby problem? Rozwiązaliście go? Sposoby podane przez CrocodileReggae nie pomagają.
  3. Cześć, czy w każdym g20 jest ładarka indukcyjna na tacy przy uchwytach na kubki, czy zależy to od wersji? Byłem pewien, że u mnie jest indukcja ale gdy położę iphone 8 żony, to nie ładuje się (ten iphone ma ładowanie indukcyjne i działa). A może indukcja ładuje TYLKO telefon, który jest sparowany z samochodem? A może jednak moje bmw nie ma ładowarki indukcyjnej... po czym to poznać? :)
  4. Cześć, U mnie 120d z 2004 r jest tak samo. Na zimnym silniku bardziej, niż na ciepłym - takie mam wrażenie.
  5. cypisek21 sugerujesz, że jest to olej silnikowy? Patrząc na realOEM wygląda mi to na przewód powrotny od wspomagania, czyli tak jak zasugerował damianz. Będę teraz obserwował płyn od wspomagania. Gdyby coś to ATF Dexron III? Patrząc na zdjęcie to mokro jest w tym miejscu, które zaznaczyłem. Guma na drążku kierowniczym jest brudna, a ta "plama" pod nim to chyba po prostu cień.
  6. Cześć. Dzisiaj wieczorem, zupełnie przypadkiem zauważyłem, że coś mi się poci za kołem... Co to jest za część? Za co odpowiada? Co to za płyn? Na początku pomyślałem, że to drążek kierowniczy... ale drążek to ten z prawej z "harmonijkowatą" gumą, prawda? Mokre miejsce zaznaczyłem na czerwono na poniższym zdjęciu. Dodam, że jest to za lewym, przednim kołem. http://goldenart.republika.pl/wyciek.jpg Dzięki z góry za pomoc.
  7. ja w serii 1, gdzie jest jeszcze ciaśniej mam tak: - radio założone pod fotelem kierowcy - niestety uniemożliwia to opuszczenie fotela na sam dól (1cm od skrajnie dolnego położenia to minimum); ma to taką wadę, że w ogóle nie widać panelu radia ale ja swoje "guziki" i pokrętła znam na pamięć, więc na "czuja" ustawiam radio i zablokowałem sobie kanał 19; dobrym rozwiązaniem byłoby radio ze sterowaniem w gruszce - grucha ma przewód pociągnięty pod fotelem, dalej między fotelem a tunelem środkowym i leży sobie na tunelu środkowym - przewód od zasilania pociągnięty pod fotelem do gniazda pod podłokietnikiem (kompletnie tego nie widać) - kabel od anteny pod fotelem kierowcy, dalej pod dywanikiem pasażera z tyłu, wciśnięty pod tylną kanapę przy jej boku i przy oparciu wyprowadzony do bagażnika (w kabinie pasażera widać 5 cm kabla od anteny (na tylnej kanapie w miejscu gdzie wchodzi za oparcie) Wady rozwiązania: - brak możliwości opuszczenia fotela kierowcy do samego dołu - nie widać panelu sterowania radiem - trzeba się trochę schylać, żeby coś w nim poprzestawiać (żeby sięgnąć swobodnie ręką) - ale na prostym odcinku drogi nie ma żadnego problemu Zalety: - patrząc do środka auta z całego zestawu CB widać tylko gruchę (żadnych kabli itp, nawet nie widać radia ;)) - radio nie "szpeci" wnętrza auta - nie zajmuje miejsca Jeśli będziecie chcieli zdjęcia... zrobię. Pozdrawiam
  8. Cześć, jest jedno światełko. Na prawej ściance bocznej, tuż pod półką. Obok gniazda z prądem. Pozdrawiam
  9. Konkretnie o jedynce? O e46 znalazłem, o e90 też znalazłem, a o e87 nie potrafię znaleźć... :( A pewnie są jakieś różnice. Jeśli gdzieś tutaj jest instruktarz/zdjęcia, to proszę o wskazanie miejsca. Dzięki!
  10. Dzięki wszystkim! Zajmę się tym w najbliższych dniach. Na pewno obfotografuję i opiszę krok po kroku. Jeszcze raz dzięki.
  11. No tak, tylko, że w e87 (przynajmniej przed liftem) boczek nie ma listwy ozdobnej (chyba, że mówisz o tej ukośnej na uchwycie ale ona prawie cała odstaje od drzwi). Dlaczego myślisz, że zdjęcie boczku i sprawdzenie tej maty piankowej nic nie da? Dużo o tym czytałem i to się zdarza w e90, e46... i w innych autach. Efekt jest taki, że woda wylatuje z drzwi na łączeniu plastiku (boczku) z metalem u dołu drzwi, następnie po progu kierowana jest do środka auta.
  12. No cóż... trzeba zdjąć boczek drzwi. Robiliście to już? Macie jakieś rady? Na co uważać? Co odkręcać? Gdzie podważyć? Dzięki i pozdrawiam.
  13. Witajcie, odkopuję stary temat ale... i mnie dotknął problem mokrych dywaników pod nogami kierowcy i pasażera z przodu. Mianowicie, po ostatnich wielkich deszczach zauważyłem, że woda wlewa mi się do samochodu po progu (wewnątrz auta). Tzn. jakby na dolnej krawędzi drzwi, tuż przy łączeniu plastików. Przez to spływa na dywaniki i podłoga z przodu jest mokra :/ Dokładnie w tych samych miejscach od strony kierowcy i pasażera. Po przeczytaniu kilku tematów doszedłem do wniosku, że może to być ta folia/mata w drzwiach. Ale żeby na raz w drzwiach kierowcy i pasażera się poodklejała?! Może macie jakieś inne pomysły? Kanaliki, odpływy itp? Prawdę mówiąc, rozkładanie boczków wydaje mi się trochę skomplikowane... Wolałbym zacząć od czegoś prostszego. Jestem przekonany, że jeszcze tydzień temu i wcześniej było suchutko i szczelnie :) Będę wdzięczny za pomoc! Dzięki.
  14. Ustawiasz z poziomu komputera pokładowego. Lewa gałka przy kierownicy z kierunkowskazami. Przechodzisz do funkcji z ikonką zegara. Przestawiając tam zegar, godzina zmieni się na wyświetlaczu między zegarami oraz na tym w radiu.
  15. Ja dzisiaj też nie miałem problemu ale cały dzień nie padało. Widzę, że teraz trochę pada. Jeśli będzie padało całą noc, zobaczymy, jak rano zareagują hamulce. Tak czy inaczej, problem "masowy". :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.