Kolego przetwornica w lampie jest na samym jej dole. Jak masz wilgoć w lampce to wpda skraplająca sie na jej ściankach spływa do najniższego punktu. przetwornica ma niby uszczelkę ale chroni ona tylko przed kontaktem z wodą która leci spod brewki u dołu lampy. Zmierz napięcie na obwodzie świateł mijania względem masy i plusa. jeżeli jest słaba masa to poprowadź ją z karoserii a jak plus to może zamiast wymieniać moduł za kilka stówek wystarczy zamontować przekaźnik odciążający? zawsze to taniej i bezpieczniej dla modułu:) A lampy jak chcesz ściągać to zderzak zostaw w spokoju:) niech zostanie na starym miejscu :) odkręcasz tylko dolne brewki pod lampami. Przyświeć lampką w szczelinę między lampą a zderzakiem. A i jak masz spryski to możesz mieć lekki problem, ale po manewrujesz troszkę lampką i ci wyjdzie. A zobacz może w INPA czy masz wpisane Xenony w module. Może moduł ma złą konfigurację. a halogeny może robią za światła do jazdy dziennej. Podepnij ją do kompa, to może ci dużo pomóc.