Skocz do zawartości

zelig

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 Sport,3D 2005,zamienię na e70 albo X6 jak wygram w totka :)

Osiągnięcia zelig

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. zelig

    Ksenon, raz swieci raz nie

    Już byłem, wszystko zrobione i działa. W sumie byłem w trzech warsztatach, kupiłem używany moduł świateł plus regulator świateł. Koszty naprawy części 450zł robocizna 580zł. Ostatni warsztat okazał się fachowym i profesjonalnym. Wizyta w servisie to koszt, za moduł 1600zł regulator świateł 600zł plus koszty robocizny.
  2. Regulator założony, wszystko działa. Dynamic Xenon też :D
  3. witam, już po wizycie u Ryszarda. Faktycznie facet wie co robi. Moduł został przeprogramowany pod moje auto, wszystkie błędy usunięte. Ustawienie prawego ksenona przestała działać po wizycie w zakładzie w Kartuzach ( nie polecam) facet skasował mnie w sumie 250 zeta, zaczął coś robić ale nie do końca chyba wie co, ksenon zaczął co prawda świecić ale inne rzeczy zaczęły wariować, wyświetlały się błędy których przedtem nie było. Wejherowo WFK nie polecam w ogóle. Zamówiłem używany regulator który przestał działać jutro jadę zakładać.
  4. Dzięki już dzwoniłem, może pomoże,zobaczymy . Napisze po wizycie co i jak.
  5. Witam, szukam kogoś z okolic Trójmiasta kto ma pojęcie o programowaniu modułu świateł w e53. Padł mi moduł świateł. Założyłem używany moduł i wszystko jest jakiś inaczej niż było przed jego założeniem najgorsze ,że nie mam teraz auto regulacji prawego ksenona. Koleś który mi go zakładał chyba nie może sobie z nim poradzić. Mam Dynamic Xenon.
  6. zelig

    Ksenon, raz swieci raz nie

    Pozwole sobie wrócić do problemu ksenona. Minął już prawie tydzień i ksenony działają. Co się zmieniło to pokazuje się błąd 'sprawdź lampy mijania' prawy ksenon nie reguluje się po włączeniu świateł ( samo regulacja ), w dzień jak włączę światła na auto i zapale halogeny przód, włączają sie i ksenony i halogeny. Także naprawili jedno pozmieniali ,żeby nie powiedzieć zepsuli co innego. Nie jestem pewny czy to problem programowania modułu. Jakieś doświadczenia
  7. zelig

    Ksenon, raz swieci raz nie

    Do kolegi wyżej, ja mam E53 2005 i musiałem zdjąć zderzak. Inaczej wszystko połamiesz. Żeby sprawdzić swój problem przekładałem wszystko z jednej strony na drugą. Ale jak napisałem wyżej problem nie leżał w lamie. Kupiłem używany moduł byłem w warsztacie założyli i po 10 min przestał działać elektryk powiedział ze to zepsuty moduł. Ale koleś który mi sprzedała upierał się ze jest ok. i wysłał mnie do kolesia który go niby sprawdzał. Koleś coś pogrzebał i było ok. przez 2 godziny. Pojechałem ponownie. Coś znowu pogrzebał i mówi teraz będzie ok. I jest, tyle ze zauważyłem ,że jak mam światła na Auto (przełącznik na lewo) to zapalają mi się halogeny i miga zielona dioda przy przełączniku(przedtem tak nie było) ale światła działają. Tyle ,że już z tego wszystkiego nie wiem czy miałem skrętne ksenony czy nie, teraz na pewno nie są bo nie skręcają. Dzwoniłem do kolesia bo dał mi 6 miesięcy gwarancji. Mówi , że musi pomyśleć. Koszty do tej pory 250zl-moduł, elektrycy 80,50,200zł. Razem 580zł. Nowy moduł 1600zł plus wizyta w ASO. Ciągle taniej. Ale nerwów już mi brakuje. Jakieś doświadczenia??
  8. zelig

    Ksenon, raz swieci raz nie

    C.D [BAD] blada, kupiłem używany moduł i to samo. Elektryk mówi ,że wina modułu. Podłączają lampę na ktutko i działa. Sprawdzają prąd dochodzący do modułu i ok, a z modułu już nie wychodzi akurat na tą lampe,wszystko inne działa. Co za pech. jade oddach moduł koleś mówi ze ma jakiegoś elektronika ,że sprawdzał moduł przed sprzedażą i był ok. Jakieś pomysły doswiadczenia????
  9. zelig

    Ksenon, raz swieci raz nie

    Bylem w serwisie, moduł check i światła padła część odpowiedzialna za lewy ksenon??|Koleś podłączał samą lampe na krótko i działa mówi ,że to musi być moduł. Byłem u jakiegoś elektronika ale mówi ze nnie mają tego elementu bo często padają i [BAD] blada. Nowy 1600zeta używka na allego 270zeta.I znowu zaskoczenie po załączeniu modułu światło zadziałało do pierwszego wyłączenia. Jakieś pomysły lub doświadczenia??
  10. zelig

    Ksenon, raz swieci raz nie

    Jutro jadę do serwisu. NIc innego nie pozostaje. Wszystko co sam mogłem sprawdziłem, reszta to tylko przez diagnostykę. Ktoś mial na podobny problem tyle ,że nie w X5 ,podobno coś z prądem nie tak. Może u mnie też.
  11. Witam, mam problem z lewym ksenonem E53,2005 rok,ksenon dynamiczny. Zgasł mi lewy ksenon,byłem pewny ,że to żarnik i od razu kupiłem 2 nowe philipsa, Włożyłem i dalej nie świeci. Zadzwonilem do serwisu z zapytaniem czy jak starter się popsuł albo przetwornica to czy jak wepną pod komputer czy pokarze sie błąd. Powiedzieli ,że nie. Że można zmamienić stronami i sprawdzic na dobrej stronie. Tak też zrobiłem i wszystko ok,. I starter i przetwornica działają po dobrej stronie. Złozyłem całą lampe podłączyłem na przeciwna stronę i ok.Jak zalożylem lampy na miejsce, na wlączonych lampach wszytko działało. Wyłączyłem śwaiatła i włączyłem i nie działa lewa strona. Wszytsko inne działa (kierunki itd). Ciekawa sprawa,że jak włącze światła na Auto to włączają mi się same halogeny. Jakieś pomysły.
  12. Cześć, Benzyna z gazem to jest opcja,tańszy zakup auta potem trochę trzeba zainwestować w instalacje plus droższe przeglądy itd.Trzeba to dobrze policzyć. Miałem raz Jeepa na gaz nie narzekałem ale musiałem założyć butle 97L bo mniejsza nie miała sensu. Nie bawił bym się już w gaz. 3.0 D jest ok, najlepsza opcja byłby 3.5 D ale to już większa inwestycja. Cześć nie są tanie ale to jest BMW X5, nie dla szatniarza z pensja 1500 brutto. Kolega wyżej wspomina moje szerokie koła na zimę, 235 17 cali ?? widział ktoś jak to wygląda. Mieszkam na wsi i drogi nie są odśnieżne w pierwszej kolejności, nie mam problemu z naciskiem na lodzie ani na śniegu.Ale do tego jeszcze jest potrzebny rozsądek i doświadczenie.pozdrawiam
  13. Mam E 53 z 2005 M Pakiet 3d,130 tys. Spalanie tego auta to jakiś ewenement 9,3 L na 100 km średnio a nie oszczędzam zimą 9,1 L no ale wolniej się jeździ.mam auto 2 lata, jak kupiłem to musiałem wymienić parę rzeczy w zawieszeniu z przodu ale myślę ze to dlatego ponieważ poprzedni właściciel nie robił w nim nic opony miał ja F1, Przy 110 tys wymieniłem olej w skrzyni (automat) serwis robię raczej regularnie, jak się chce pojeździć autem to trzeba to robić.Zimą w górach rewelacja mam łańcuchy ale nie musiałem z nich jeszcze korzystać. opony zimowe kupiłem szerokie takie jak letnie 255 i 285 jeździ się ok.Ale na lód nie ma siły samochód waży 2300kg i zatrzymać go na lodzie to nie lada sztuka.Jestem zadowolony myślałem o Q7 jako następcy ale chyba będzie E70
  14. E 53 2005 rok M Pakiet 3d, 130 tys i wszystko ol
  15. zelig

    Nieświecące ringi

    cześć, masz przepaloną żarówke. Tania opcja =kupujesz żarówke za 9zl w sklepie z żarówkami(musi być taka sama). Zdejmujesz klapkę z tyłu lampy lekko odkręcasz obudowe żarówki,i tam zobaczysz żaróweczke w czarnej oprawce,a ta z nowu jest w wiekszej oprawce którą własnie wyręciłeś.Szukasz sposobu wyjęcia żarówki( ja mam taki mały wężyk który nakładam na żarówke,żarówka jest wkładana i przekręcana).Wyjmuesz przepaloną i wkładasz nową. Wszystko kosztuje cię 9zleta plus 10min pracy. Oczywiście bogaci forumowicze zaraz napiszą ze jeżdzą z tym do servisu.Ale oni tylko o tym marzą, robią to samo co ty zrobisz. Narka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.