Dziwna przypadłośc meczy 523i mojego znajomego. Wiec tak, dziennie auto pokonuje ok 100km (miasto) w tym stanie na światłach i w korkach, wiadomo ze w układzie chłodzenia tworzy sie cisnienie ponieważ płyn chłodzacy w tym przypadku (petrygo) sie nagrzewa. Tyle tylko ze cisnienie utrzymuje sie cały czas koles wieczorem odstawia auto a po 16 godz cisnienie cały czas utrzymuje sie w układzi chłodenia do tego płyn spada po niżej stanu (sporo). Przy odkreceniu korka wlewu ( po 16 godz postoju silnik zimny) stan płynu podnosi sie do poziomu kreski COLD Auto łapie temp (pion) na odcinku ok 1,5km, nie grzeje sie wskazówka stoi równo cał czas, zero gotowania i innych przypadłości związanych z uszczelka lub pękniętą głowicą. Korek chłodnicy odpada zmienialismy z mojej i jest tak samo. Czy jest mozliwość ze gaz z reduktora LPG dostaje sie do układu chłodzenia?