Skocz do zawartości

DzeryBL

Zarejestrowani
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    BL

Osiągnięcia DzeryBL

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Gaz czy benzyna? Jak benzyna to ja bym obstawiał czujnik polożenia wału korbowego. Jezeli to jeszt tylko na gazie to przytkana listwa wtryskowa.
  2. Mozna zamknąc temat pomogli chłopaki z bmw5er.pl
  3. Dziwna przypadłośc meczy 523i mojego znajomego. Wiec tak, dziennie auto pokonuje ok 100km (miasto) w tym stanie na światłach i w korkach, wiadomo ze w układzie chłodzenia tworzy sie cisnienie ponieważ płyn chłodzacy w tym przypadku (petrygo) sie nagrzewa. Tyle tylko ze cisnienie utrzymuje sie cały czas koles wieczorem odstawia auto a po 16 godz cisnienie cały czas utrzymuje sie w układzi chłodenia do tego płyn spada po niżej stanu (sporo). Przy odkreceniu korka wlewu ( po 16 godz postoju silnik zimny) stan płynu podnosi sie do poziomu kreski COLD Auto łapie temp (pion) na odcinku ok 1,5km, nie grzeje sie wskazówka stoi równo cał czas, zero gotowania i innych przypadłości związanych z uszczelka lub pękniętą głowicą. Korek chłodnicy odpada zmienialismy z mojej i jest tak samo. Czy jest mozliwość ze gaz z reduktora LPG dostaje sie do układu chłodzenia?
  4. Jedz na stacje diagnostyczna wsadz fure na szarpaki do sprawdzania amortyzatorów i sie dowiesz, jak bedzie brzeczało wcisnij hamulec lub zaciagnij reczny. Ja obstawiam ze masz wsadzone nieoryginalne klocki z a ze juz sie troche wytarły to powstał luz miedzy klockiem a uchwytem. Miałem to samo z przodu klocki jak były nowe siedziały sztywno ale gdy juz sie przytarly sporo zaczeły latac w uchwycie i brzeczec na nierównosciach.
  5. a czy ja pisałem ze odkrecam korek aby sprawdzic stan płynu na ciepłym silniku? Przeciez stan płynu widac w zbiornczku wyrównawczym. Chodziło mi tylko o to jak wysoko sie podnosi.
  6. Panowie czy jest tu jakis posiadacz E39? Moje pytanie chyba jest banalnie proste, aczkolwiek powtórze. Jaki macie stan cieczy chłodzacej w chłodnicy na rozgrzanym silniku? Jak wysoko w waszych 5er podnosi sie poziom cieczy gdzy wskazówka temp stoi na środku?
  7. Płyn w chłodnicy na zimnym silniku zalany do ----COLD. Jak wysoko powinien sie podniesc poziom płynu w chłodnicy na rozgrzanym silniku? Model silnika M52
  8. Witam mam taki problem jadac z wiekszymi predkościami 90 -> spada temperatura cieczy w okolice białej kreski (1/4 wskażnika), natomiast podczas jazdy w miescie , stania w korkach wskazówka temperatury stoi w miejscu na środku. Podejrzewam termostat ale ma też pytanie jak sprawdzić czy czujnik temp. silnika dział poprawnie.
  9. Węzyki sa dwa i znajduja sie po prawej i lewej stronie skrzyni biegów w okolicach gdzie skrzyna łączy sie z wałemnapedowym, wychodzą z podłogi auta. Czuy jest to odprowadzanie wody z szyberdachu czy może ze skraplacza klimatyzacji. Nr 5 na obrazku http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/528i-M52/LHD/M/1998/december/browse/heater_and_air_conditioning/diverse_small_parts/
  10. Jak dobrze pamietam to u góry sa kołki sztuk 3 a na dole zatrzaski trzeba podwazyc w dolnym prawym lub lewym rogu tylko delikatnie i powinna wyskoczyć.
  11. DzeryBL

    E39 ktory sinik wybrac?

    Jedno musisz sobie uswiadomic model 528i oraz 523i który ma pojemnoćś 2,5l to modele przedliftingowe z kolei model 525i jest modelem poliftingowym wiec rozbiezność w cenie bedzie spora wsystkie to benzyna spalanie 11-13l w mieście (zależy od miasta :) ). Co do diesli to 525tds(najstarszy i nie polecany), 525d oraz 530d tyle ze ciażko znaleźć cos z małym przebiegiem a ze starym dieslem najceszciej jest tak ze zaoszczedzisz na ropie ale doplacisz na czeciach.
  12. Dwie pod podłokietnikiem
  13. godzill widze ze lampy z allegro juz masz ale te zabawki to napewno ci sie nie przydadzą. Chcesz oszczędności wsadz LPG, chcesz wiecej mocy wsadz turbo :) lub kup 528 lub 540
  14. No i w stanach o diesla BMW trodno z regoly benzynka. Mysle ze 530i po 2.8 to dobry wybor.
  15. To ja widze ze malo kto z was to lusterko wyjmowal. Prawda ze trzeba zdjac boczek ale pozniej musisz wyciagnac z pod uszczelki listwe plastikowa w ktorej jest wbudowany glosnik(radze delikatnie czyms podwarzyc uszczelke zeby nie polamac) trzy sruby typu "spline" gwiazdka rozmiaru nie pamietam. No i nim zdejmiesz boczek porozpinaj wszystkie wtyczki od sterowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.