Skocz do zawartości

miecho740il

Zarejestrowani
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    3miasto

Osiągnięcia miecho740il

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. a mi sie wydaje ze szkoda na to prądu, trzeba duzo rzeczy dokupic i wymienic np pedaly, silownik sprzegla, kolo zamachowe i kupe innych bzdur. kazda skrzynia pasuje pod wzgledem montazu ale przelozenia sa inne wiec nie bardzo oplaca sie wkladac skrzynie inna niz powinna byc ze wzgledu na osiagi generalnie takie zmiany w aucie sie nie oplacaja jesli chcesz to zadzwon do bmw w wejherowie a tam powinni ci pomoc, mam o nich jak najlepsze zdanie bo nawet jak wymysle sobie ze cos mi nie tak dziala jak trzeba to rozbiora pol auta i jak nic nie znajda to nie kasuja, wiec nie sa naciagaczami tel 058 672 69 55 wew 15, naprawde warto chociaz sie zapytac
  2. pewnie ze mozna! i jeszcze czasem zdarzy sie ze zadziala! jedyna wada to brak sterowania przy kierownicy, tylko przyciski, no chyba ze ktos jest zawziety i sobie wymieni....
  3. mozna wyciagnac soczewke bez wyciagania lamp bez wielkich problemow i wydaje mi sie ze jest to mniej klopotliwe niz wyciaganie calych lamp
  4. miecho740il

    RINGI DO E34

    nie jest to najlepsze miejsce ale ja moge ci zaoferowac cos takiego, skontaktuj sie na gg nawet jak jestem niedostepny
  5. to jest raczej asc i powinno byc wylaczane przyciskiem kolo skrzyni, pod popielniczka, jak na sniegu dasz gazy to auto powinno ruszac i powinienes odczuc to tak jakby coss je hamowalo, jak nie masz asc to bedzie krecil w miejscu
  6. xenony maja to do siebie ze maja ogromna trwalosc, rozne zrodla podaja ze wytrzymuja do 15 lat uzytkowania samochodu, a ze nie wykryje to nie szkodzi chyba bo i tak od razu zauwazysz ze masz malo swiatla 8) nie spotkalem jeswzcze nikogo komu by sie xenon przepalil
  7. zarowka xenonowa jest tak zrobiona ze zrodlem swiatla jest luk elektryczny w otoczeniu slawnego xenonu :D a nie jak w zwyklych zarowkach drucik wolframowy, po zaniku napiecia powstaje PRZERWA miedzy elektrodami i dlatego cc czyta to jako uklad przerwany mozna wgrac nowy program cc i wtedy nie diagnozuje on xenonow, ale jest i tanszy sposob: od strony 12 V czyli jeszcze przed przetwornica nalezy wpiac rownolegle zarowke od postojowek i zostawic ja gdzies luzem w komorze silnika, po wylaczeniu swiatel zarowka ta sprawi ze obwod bedzie zamkniety i cc sie uspokoi jest to 5 min roboty
  8. witam rozne niemieckie czasopisama podaja za plusy dobre zabezpieczenie p.korozyjne, trwale zawieszenie(nie dotyczy naszego kraju, nie zrobiono jeszcze nic co wytrzyma nasze drogi no chyba ze poduszkowiec) ale ja mam 2 e38 i faktycznie zawieszenie sie nie wybija tak szybko jak w innych ale zobacze jak latem na 20 bedzie, plusem sa tez bardzo dobre hamulce, adac podaje nastepujace usterki: akumulator pada, przepalajace sie zarowki w swiatlach stopu, elektronika silnika, pompa paliwa, linka od gazu przecierajaca sie, weze gumowe pekaja i w 728 pada sprzeglo. nie moge potwierdzic zadnego z tych doniesien u mnie wszystko dziala bez zarzutu w 7 zony tez. swoja zrobilem 30 tkm od wrzesnia i nie stwierdzilem zadnej usterki poza milczacym check control, ale to nie jest zadnym problemem, po wgraniu nowego programu wszystko dziala jak nalezy, polecam e 38 bo jest to swietny samochod za niewygorowana cene w porownaniu np z mercedesem w 140 gdzie wiekszosc rozwiazan jest przeniesiona chyba jeszcze z beczki :D
  9. mam ksiazke do 34 i patrzac na rysunki typuje albo tuleje wahacza albo tuleje belki , tak jak Rapid , podpora walu z tylu chyba odpada bo jest centralnie zawieszona wiec dzialaloby to na dwie strony. a moze przod jest winny, moze przy przekladni cos sie uszkodzilo i przy pewnym skrecie kola wychyla sie ono bardziej niz powinno?? kolega mial cos podobnego w mercedesie ale on akurat przylozyl w kraweznik. mial zgiety drazek i na prosto jakos jechal a jak skrecal to mu auto wciagalo w zakret tak ze nie mogl wyprostowac, az w koncu go rozbil. moze wiec nalezy sie przyjzec wszystkim polaczeniom przy ukladzie kierowniczym?
  10. witam ja rejstrowalem e 38 730 z 94 w styczniu a kolega przywiózł teraz 3 sztuki 7 z lat 94 95 e 38 i tydzien temu wszystkie zarejstrowal bez problemu
  11. miecho740il

    Zimno w E36

    w e36 to nie wiem ale sprawdzasz go tak ze gotujesz w garnku razem z termometrem i patrzysz czy sie otwiera przy zadanej temp. przewaznie jest ona wybita na termostacie.
  12. miecho740il

    Zimno w E36

    to dosyc proste. jezeli termostat jest sprawny to do momentu nagrzania silnika woda krży w małym obiegu bez chlodnicy, po osiagniecu optymalnej temp termostat puszcza na chlodnice. po uruchomieniu zimnego silnika musisz trzymac rękę na zasilaniu czyli dolny wąż. powinno zacząć Ci się robić cieplo po ok 3-5 min mniej wiecej wtedy jak wskaznik temp zacznie sie zblizac do optimum. jesli jednak od razu bedzie Cię grzało, to znaczy ze termostat sie zawiesił. może to byc termostat bo 1/4 skali wskazywałaby na niedogrzanie
  13. miecho740il

    głośniki E34

    zależy co chcesz zrobić tym głośnikom, ale zeby się do nich dostac to wystarczy wypiąć maskownice, tak jak napisał Dennisek. ale jeszli stwierdzisz ze masz malo miejsca to wyrwij do góry siedzisko kanapy, odkręc oparcie, wyciągnij do góry i potem możesz półkę wysunąc, ale nie wydaje mi sie to konieczne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.