Skocz do zawartości

binkom

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Śląsk

Osiągnięcia binkom

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam pytanko czy da się odpalic webasto z pilota. E 32 750. Który przewód z komputerka zasterować.
  2. Witam Tak oczywiście 2 BLOSY. Żadna inna alternatywa nie istnieje. Zastanawiam się czy już ktoś to może ma zamontowane ? Jeśli Któryś z szanownych Kolegów już ma 2 blosy w E32 750 proszę podzielić się opiniami. Pozdrawiam Paweł
  3. Witam Panowie. Przymierzam sie do gazu w E 32 750. Założyłem przewód 8 mm ze zbiornika do elektrozaworu z filtrem pod maską. Z zaworu do OMVL tego do 6000 cm rurka 8 mm. I teraz dylemat czy BLOS czy coś innego. Czy rozwiercić elektrozawór ? Mam założonego Blosa w E 30 silnik m 20 B 25 - spisuje się super. Co Panowie radzicie 2 Bloski, gdzie je zamontować przed przepustnice, tam troche mało miejsca. Przepływka drutowa. W e 30 nie zakładałem żadnych klap nigdy mi nie szczeliło chodzi super. Czy tak będzie w 7 - ce.
  4. Ok dzieki A może lepiej założyć lampy z 3 bez soczewek. Gdzieś czytałem że można z 7 E 23 podobno pasują. Ja mam bardzo słabe światła. Chyba zacznę od czyszczenia.
  5. Witam BMW E 32 750 IL A czy ktoś zakładał mocniejsze zarówki. Jakie są tego efekty. Czy klosze nie pękają co nato komputer. Czy może nowa instalacja z przekaźnikiem przy lampach ?
  6. Witam Mam pytanko do E32 750 V 12. gdzie założyć blosiki po jednym na stronę. Przpływka jest bez klapkowa na drut. Myslę że za przepływką a przed przepustnicą elektryczną. Czy tak to ma być ?. Proszę o podpowiedź.
  7. Tak sobie czytam te posty i tak myślę ile razy juz te liczniki kręcono zanim je nabyliśmy. Ja mam E 32 750 1990 373 000 na liczniku. Czy to wszystko, ale kto to wie ? Najciekawsze jet to, że jak samochód przekracza Odre to mu ubywa 100 do 200 tyś km. :cool2: Zobaczcie proszę nasze ogłoszenia a zachodnie. Wszyscy piszą że od emeryta i 1 właściciel. A czy 7 i silnik 5000 to domena emerytów. :clap: Lub inne szybkie i drogie machiny ?.
  8. Trudno sobie wyobrazić dla 750 tak małe spalanie. E 30 325 pali mi około 10 na trasie. E 32 750 pali mi około 13 I myślę że to jest OK !!! tak Ma być. Jak chcemy patrzeć na zużycie to samochód małolitrażowy byłby GUT. Może sprzedam E 30 325 Z blosem Silnik igła.
  9. Witam wszystkich. Mam od niedawna 750 E 32 z 1990. Chodzi tylko na benzynie i przymieżam się do gazu na BLOS. spalanie benzyny miasto 18 -19 L trasa zabrze - wrocław A4 i spowrotem tempomat 160 - 170 spalanie 13,5. Teraz E 30 2,5 M20 B25 założyłem BLOS przejechałem 16 000 na gazie. Super - spalanie gazu 13,5 miasto - trasa 13 L Gdy prowadzi żona na trasie 9,5 L. Benzyna zawsze 10 - 10,5. Blos do E 32 - 2 blosy i 2 reduktory tak należy zainstalować. Mam małe pytanko odnośnie ASC normalnie po uruchomieniu silnika i kilku chwilach ( naciśnięcie hamulca ) zapala się lampka. Jest to chyba ok. Próbowałem na śniegu i chyba działa. Przycisk od ASC prawdopodobnie nie działa - czy naciskam czy nie zawsze tak samo pali się lmpka. I jeszcze jedno pytanie odnośnie systemu utwardzania amortyzatorów. Po przełączeniu na K lub S przez kilka sekund podświetla się dana litera i potem gaśnie. Na K około 5 -10 sekund. na S trochę dłużej. Pozdrawiam Paweł
  10. Ja mam E 32 1990 750 IL Zaciski z przodu 4 tłoczkowe. Na każdy klocek 2 tłoczki. Pozdrawiam Paweł
  11. Będę próbował podłączyć obrotomierz. Tylko nie wiem skąd jest brany sygnał. Czy z cewki ? Czy z komputera ? i na który pin w gnieżdzie samochodu. A może to tym kabelkiem co jest przy kompie. W 320 była wtyczka na 3 pin w schowku, a w 525 jest 4 pin łączy komputer silnika z wiązką samochodu jest tam jeszcze centralka ABS. Czy na tylnym moście jest oznaczony typ który mówi o przełożeniu ?. Dość dużo nie jasności. Jęsli Ktoś coś wie w temacie to proszę o pomoc. Pozdrawiam Paweł
  12. Jest to 320 z 1987 z założonym silnikiem z 525 1989. Poprzedni motor to m20 b20 Teraz m20 b 25 Jakie przełożenie to nie wiem. Skrzynia biegów i most z 320. Jeszcze jej tak na 100 % nie testowałem- nie chodzi obrotomierz. Wymieniłem pierścionki - niech się dotrą. Nie wiem jak podłączyć obrotomierz ?
  13. Witam Mówię o czujniku podającym temp na wskażnik na zegarach. Czujnik dla sterownika bez zmian bo sterownik od właściwego silnika. Czujnik z 320 miał 1 pin i kabel do niego włączony też miał jeden przwód. Czujnik w 525 miał 2 piny i kabel do niego włączony miał 2 przewody. Odczucia z jazdy trudno powiedzieć na silniku 320 nie jeździłem. Kupiłem samochód z pękniętym paskiem rozrządu. kilka lat temu około 10 miałem BMW 325 z 84 roku wersja amerykańska to miała krótsze biegi. na tej na 2 do około 115 na 4 do 180 -190 pociąga. Wydech narazie za wąski z 320 i brak sondy lambda. Podejrzewam że po wymioanie na właściwy i sondzie pójdzie jeszcze lepiej. Pozdrawiam
  14. Samochód jeżdzi przejechałem 1000 km Czujnik temperatury jest inny w 320 a 525. W 525 są 2 przewody. a w 320 jest 1 przewód. Układ wydechowy na razie bez sądy lambda z silnika 320. Układ przeniesienia napędu bez zmian z 320 wraz ze skrzynią. Chłodnica z 320 narazie jest ok nie grzeje się nadmiernie. Obrotomierz nie działa nie wiem jak podłączyć. Jeśli ktos wie to proszę o info. Pozdrawiam Paweł
  15. Witam Założyłem 7 dni temu silnik M20 B 25 z 525 1989 do E30 1987 320. Skrzynia biegów została z 3- ki. Przepływomierz wiązka komputer z 525. Jeszcze nie mam podłączonej lambdy. Czujnik temperatury przełożony z 3- ki. Jeszcze obrotomierz nie działa. Wydech na razie z 3- ki. Pozdrawiam Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.