Skocz do zawartości

Esprit_512

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320 1995r Coupe

Osiągnięcia Esprit_512

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Panowie przepraszam że nie odpisywałem ale neta nie miałem. Buma już stoi w garażu i z prac zrobionych to: Zaciski i tarcze od M3 (oryginały) żeby nie było że tandeta Chińska:) Rozpórka i przyciemnione szybki:) Tył 70% a dwie boczne przednie 30% tak że jest git:) bardzo ładnie się kontrastuje więc nie widdać różnicy aż tak dużej:) sprawdzałem szyby miernikiem policyjnym bo słyszałem że bmw ma 18% seryjnego sciemnienia. ale moja jest git:) Mam takie pytanie: Brat się ze mną sprzecza w kwestii: Czy w e36 w lampach które mają soczewkę na zewnętrznej części lampy można zakładać krótkie światła. odpiszcie mu bo moje zdanie go nie przekonuje:) za 3 tyg dodam zdjęcia ze zrobioną laleczką:) teraz stoi bez bocznej tapicerki bo wygłuszam wszystko matą:) pozdrawiam
  2. Najszybszym sposobem będzie jak zadzwonisz lub pojedziesz do najbliższego serwisu BMW i sie dowiesz i zapłacisz :D ostatnio byłem w Niemczech w serwisie BMW i za porade mnie 3Euro skasowali hahahha nonsens
  3. no to jak dolał Ci płynu a nie odpowietrzył sprzęgła to na nic dolewka sie zdała.
  4. Sprzęgło Ci pada. Możesz miec zapowietrzony układ bo w BMW masz hydrauliczne sprzęgło. Sprawdz też poziom płynu. Albo z mniej kosztownych to siłownik sprzęgła Ci pada sprawdz to
  5. czujnik termiczny. chyba jest za schowkiem pasażera :)
  6. biało niebieski dym może być oznaką wydmuchanej uszczelki pod głowicą lub uszczelki zaworów. robiłeś to ?? jak tak to czy dawałeś głowice do planowania?? a co do spadków mocy to sprawdz filtr powietrza. może być zasyfiony i to może być przyczyna kiedyś gdzies słyszałem ze może to być też przyczyną czujnika temperatury silnika ale co do tego nie jestem pewien. zacznij od filtra:) pare minut i będziesz wiedział czy to to . jak nie to będziemy szukac innej przyczyny:) miłego :)
  7. a sprawdzałeś podciśnienia? bo często siadają w 325 tds. posprawdzaj węże. a termostat ciezko sprawdzić tak. wez kup nowy to mały koszt jest i święty spokój będziesz miał
  8. Przepływomierz na 99% sprawdz też gumy czy nie są pęknięte. wez popukaj w przepływomierz i daj znać czy lata. bo czasami sie zawiesza też
  9. Ja chyba patrzyłem na ten artykuł :) lektura strasznie długa i nudna xD. No ale jeżeli dostane zaświadczenie ze stacji diagnostycznej to chyba policja sie nie ma do czego przypierniczyć prawda?? zrobie tak żeby założyć działające spryski do lamp i zaświadczenie ze stacji i chyba mogą pogwizdać mi :)
  10. Koledzy znalazłem takie coś w necie i pojechałem na stacje diagnostyczną. (CHODZI O XENON) ogarnijcie : 2. przepisy nic nie mówią o ksenonach montowanych do aut używanych. 3. Homologacja jest przypisana do klosza lampy, do soczewki i przetwornicy jednocześnie. Te elementy otrzymują jedynie homologację na wspólną pracę. Jeśli wyjmiesz homologowane soczewki i włożysz do homologowanego klosza to tracisz homologację.Czyli jeśli lampa jest przystosowana pod xenon powiedzmy H4 ( np lampy ANGEL EYES gładkie szkło, Homologacja E) oraz posiadamy zestaw HID z homologacją E i przystosowany pod H4 to nie łamiemy prawa. w tym przypadku nie ingerujemu w lampe. byłem u ziomków na stacji diagnostycznej i pokazałem im mój xenon (Hid xenon digital sunlike ultimate H7 z cyfrowymi przetwornicami ) i pokazałem im lampy z allegro które chce kupić (znalazłem odpowienie za +- 500zł) z soczewką przystosowaną do tego typu xenonu to powiedzieli mi że jak założe spryski nawet na frana to mi dadzą zaświadczenie dla policji że oświetlenie dopuszczone jest do użytku drogowego i że jest zgodne z polskim prawem.... wynalazłem na alledrogo spryskiwacze do xenonu i zaraz zakupię więc chyba będzie wszystki git. http://allegro.pl/xenon-hid-spryskiwacze-reflektorow-s-cena-sklep-i1836324003.html więc kwestie xenonu mam załatwioną :) Kris1992 wez ogarnij się chłopie i znajdz inny post. Panu podziękujemy...
  11. Ogólny zarys jest taki żeby zrobić to co będzie mi potrzebne czyli szyby i xenon. a co do 4300K to ładnie wygląda i spisuje:) ale szkoda że już kupiłem wczesniej. Chce żeby Buma została prawie w oryginale bo uważam że to jest kultowe auto i lekko zrobione przykuwa uwagę.
  12. rozbierz i wyczyść wszystko :) może syfu dużo masz. benzyna i pędzel :) bo centralka działa jeżeli Ci w jedną strone zamyka
  13. a może sciągnij ją małym pasem to wtedy wyciągniesz sprężyne. Kiedyś widziałem gdzieś pasty do gwintów które nanosi sie na uszkodzone gwinty po czym ona zastyga i pozostawia delikatną warstwe tak że regeneruje stary gwint. jak gdzies linq znajde to wkleje. a i ogólnie to powodzenia z tą robotą bo to jest prze*****ne
  14. o co Ci chodzi?? jeżeli lubujesz sie w wiejskim tuningu to już Twoja sprawa. Jak byś mógł to poczytaj wyżej o jakie modernizacje chodzi... i dlaczego to sceptyczne nastawienie? zadałem konkretne pytanie na forum i 99% osób które tu odpisywały pisały z sensem aż trafił sie taki jeden 19latek - z nicku wynika . :duh: a co do dowodu: to tak jestem twardy bo mam pewne predyspozycje do tego żeby mi go nie zabrali.
  15. a co chcesz ze swoją w piwnicy zrobić ??:D :D to może trzeba zmienić z Będe brał Cie (umcu umc) w aucie na Będe brał Cie (umc umc) w piewnicy :D??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.