Skocz do zawartości

radziu72

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radziu72

  • Urodziny 17.07.1972

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    3' E46, 318i M43 Limousine, ECE, L, N, 1999
    5' E60, 530D Limo, 2010
    5' G30, 530D M Paket 2017
  • Lokalizacja
    Berlin

Osiągnięcia radziu72

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam pytanie dotyczace wymiany panelu klimatyzacji. Potrzebuje po prostu wymienic stary (uszkodzony) na taki sam (sprawny), czy jest konieczność adaptacji nowego panelu i czy trzeba coś programować ? Czy wystarczy tylko zamienić? (Bedienteil Klimaautomatik High: 6411 9248708 ,6411 9177717 ,6411 9161611 ,6411 9155649) Z góry dzięki za odpowiedz. edit. Ok , juz wiem ze trzeba przeprogramowac wiec w zwiazku z tym inne pytanie, Jaka jest roznica miedzy wyzej wymienionymi panelami a np tym : 6411 9248706 ? Tez Klimaautomatik High, wyglad zewnetrzny czyli przyciski ,pokretla z tymi samymi funkcjami, z tylu gniazda na moje oko te same. Ktos wie?
  2. W E60 nie ma siłowników do samoczynnego zamykania klapy, przynajmniej u mnie
  3. Hej, mógłbyś mi wskazać schemat jakiś link , bo nawet nie wiem jak tego szukać.
  4. Witam, u mnie wystąpił ten sam problem, kabelki co prawda nie pourywane ale po przecierane zatem zwarcie bankowo było, objawy jakie występowaly to po zamknieciu klapy sama się otwierała bądz chwile po zamknieciu i ruszeniu autem, mryganie lewej lampki oswietlenia tablicy. Parę dni temu zaskoczyl mnie fakt że nie mogę otworzyć klapy ale z kluczyka jak i z wewnatrz przyciskiem otwiera. W wiązce znajduje się 9 kabelków z czego 4 miałem przetarte ale nie oberwane, zaizolowałem je by nie wystepowało zwarcie ale pomimo to w dalszym ciągu nie mogę otworzyć klapy mikrostykiem. Wspomnę jeszcze że przed tą blokadą a może nawet już jak to się stało ale napewno to był 1 lub 2 raz parę dni temu (nie pamiętam), mrygała lewa lampka oswietlenia tablicy i było słychać brzęczenie w okolicach klamki bagażnika. Pomimo zaizolowania kabelków w dalszym ciągu nie mogę otworzyć klapy, czy wie ktoś gdzie leży problem ? Zamek ? Klamka z mikrostykiem ? Z góry dzieki za info.
  5. radziu72

    Dynamic Drive

    1. Dla samochodów z Zakres CO2 S1CBA=Tak Pasek wieloklinowy 4PK X 843 64557809801 2. Dla samochodów z Zakres CO2 S1CBA=Nie Pasek wieloklinowy 4PK X 830 64557793608 3. Dla samochodów z Dynamic Drive S229A=Nie Pasek wieloklinowy 6 PK X 2080 11287786075 4. Dla samochodów z Dynamic Drive S229A=Tak Pasek wieloklinowy 6 PK X 2160 11287789985 Czyli biorąc pod uwagę powyższy rozkodowany VIN , bedą to paski 1 i 3 ?
  6. radziu72

    Dynamic Drive

    Witam, czy moglbym prosic o rozkodowanie, zamierzam wymienic paski pompy wody/prądnicy oraz sprężarki klimatyzacji w obu przypadkach sa 2 rodzaje uzaleznione od wyposazenia: S229A = tak lub nie S1CBA = tak lub nie nie mam pojecia czy posiadam takowe Mój VIN wbanx71020cs69721 dzieki z gory i pozdrawiam
  7. Mam jeszcze pytanie do Kruka, co prawda troche nie na temat ale, do czego sluzy 2 port usb w podlokietniku ? Ewentualnie poprosze o link gdzie jest to opisane. Nic na nim nie dziala. Dzieki
  8. No tak, zatem dalem sobie spokoj z tym generatorem fsc , zakupilem fsc >> no i hula jeszcze raz dzieki
  9. Wielkie dzieki czyli z USB pójdzie, wielkie . A propo mam ten Fsc generator próbuje coś z tym ale nie wiem czy mam odpowiedni kabel ft232 uart obd2. Mógłbyś coś mi o tym napisac, wszędzie coś piszą o d+can a ponadto czy potrzebuje jeszcze jakieś dodatkowe oprogramowanie typu ediabas czy też inpa? Z góry dzieki
  10. Witam , zatem ja tez poprosze o sprawdzenie BMW E60 pierwsza rejestracja 2010 ale przypuszczam ze rok prod to 2009 VIN : WBANX71020CS69721 z gory dziekuje
  11. witam, odgrzebuje temat, mam 318i E46 99 i posprawdzalem wg tej solucji ale mam dodatkowo motyw w postaci wlaczenia ogrzewania tylnej szyby zapala mi sie lampka akumulatora na czerwono, moze ktos mi pomoc ?
  12. sorry ze dopiero teraz pisze, wielkie dzieki za pomoc w diagnozie oraz wyszukaniu odpowiedniego elementu, faktycznie w srodku ten plasticzek byl pekniety,wymiana nastapila wrecz natychmiastowo tak jak i zmiana w zachowaniu sie silnika po nagrzaniu, nic nie piszczy. KOszt niewielki 35 euro za odme natomiast sama zmiana 20 eur, koles sie troche meczyl ze srubkami ale mu wyszlo,jeszcze raz wielkie dzieki . Pozdrawiam z Berlina.
  13. Tak dokladnie, jest to ten sam dzwiek,przy podniesieniu obrotow gwizdanie zanika ale powraca , co do zabawy membrankami od piecykow gazowych to raczej sie za to nie zabiore MC Gyver ze mnie zaden, natomiast byloby milo jakbyscie mnie nauczyli poszukiwania czesci wzgledem 7 ostatnich znakow VIN . VIN **********JJ51960. Dzieki PS. chyba sie juz nauczylem, czy to bedzie poz.1 ? https://www.bmwautoparts.pl/pl/katalog/czesci/11_1514/JJ51960/0/0/0/0/0/odpowietrznik-skrzyni-korbowej
  14. Hej, jestem tu swiezy tak samo jak i swiezo co zakupilem BMW 318i 1999r. Autko cudo i przy zakupie po odpaleniu chodzila jak ta lala ale po nagrzaniu sie silnika wystepuje tak samo ten gwizd, jest to irytujace, czy moglby ktos mi wskazac odpowiednia odme? Naprawde jestem zielony jesli chodzi o BMW, prosilbym o jakis link chociazby na allegro bym wiedzial co szukac. Z gory dziekuje i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.