Ja na swojego rekina wydałem około 15 tyś zł. Został rozebrany do prawie ostatniej śrubki. Podłoga wyczyszczona do zera, połatana oraz na nowo zabezpieczona kosz: trochę blachy podkład + środek do zabezpieczenia 300zl + bardzo dużo pracy. Wymienione zostały także progi i przednie błotniki (nie oryginalne) koszt wtedy za oba błotniki zapłaciłem 150zl za progi 100zl ale to było 3 lata temu. Całą blacharkę zrobiłem sam. Koledzy którzy posiadają warsztat lakierniczy pomalowali go za 1500zl + 600zł lakier. Komorę silnika oraz wnętrze bagażnika pomalowałem sam. Felgi wyczyściłem oraz pomalowałem sam. koszt podkładu i lakieru około 150 zł na 5szt. Piaskowanie obu belek 100 zl. kliny do szyb około 200zl bez nowych łączników. Robiłem też w całości tapicerkę kosz 2300zł wraz z podsufitką. Silnik robiłem tez we własnym zakresie komplet uszczelek kosztuje około 350zł remont głowicy wraz z prowadnicami zaworów, szlifowanie gniazd itd. 300zł uszczelniacze wału tył i przód około 150zł. Oczywiście kosztów jest o wiele więcej, wszystko zależy od stanu samochodu i od tego ile prac możesz wykonać sam. Zakupiłem też dużo części w serwisie, nie wszystkie są kosmicznie drogie. Dużo tez można zapłacić za ładne zderzaki bądź za ich chromowanie. Drogie też w serwisie są elementy chromowane. Jeśli masz