Skocz do zawartości

Nabyłem e21 i potrzebne mi wsparcie przy naprawie


SScafe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po pierwsze to nabyłem e21 320 z silnikiem 1.8 w manualu lekko puknięte z przodu.

Podstawowym problemem jest to że przód się troszeczkę odkształcił i przez to stara chłodnica cieknie narazie tymczasowo została zamontowana od poloneza bo w MIARĘ pasowała. ale musiałem zdemontować wiatrak przez co się grzeje a polonez'owska chłodnica i tak cieknie.

nastepnym problemem jest ocieranie prawego koła o nadkole przy skręcaniu i ściąga gada na prawo.

przy zderzeniu podłużnica w jednym miejscu się skróciła bo tam rdzewiała i ogólnie wizerunek auta ucierpiał.

 

No to tak. domyślam się że 1.8 w budzie 320 to nie jest całkowicie normalne i chce wiedzieć czy jest sens swapować na 2.0 czy te silniki 1.8 są dobre?

Dwa to do kogo można uderzyć o części bo na alledrogo nie ma praktycznie nic a ceny nowych trochę onieśmielają i wole dać forumowiczowi zarobić niż sklepikarzowi.

Czy jest ktoś z okolic Skawiny(kolo Krakowa) kto mógł by spojrzeć na auto i ocenić jego stan.

Potrzebował bym też namiar na jakiegoś blacharza lub forumowicza który mi pomoże w usunięciu efektów spotkania auta z czymś twardym.

 

Na razie wiem że potrzebuję chłodnicę, wiatrak, plastik osłaniający wiatrak, zegary, może jeszcze fotele lub tylko ten kierowcy(niebieski chyba welur), rączki z dżwi(te za które trzymamy dżwi od wewnatrz(nie wiem jak je nazwać ale jest w nich lub pod nimi klamka))

przydało by mi się też zdjęcie orginalniego szyber dachu po ten cieknie, rdzewiej i wygląda na uniwersalny.

Czy w 1.8 wentylator był sztywno przykręcony do pompy wody czy na wiskozie(mój jest na sztywno)

chętnie usłyszę też opinie czy po stłuczce wystarczy wymienić wahacz czy jeszcze jakiś element zawieszenia

Problemem też są hamulce - są twarde i nie ustępują pod dużym naciskiem ale słabo hamują(trzeba mocno deptać żeby zmusić tego kloca do chamowania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

E21 to prosta konstrukcja. Największą jej wadą jest podatność na korozję. Wszystkie części mechaniczne, zawieszeniowe itp są trwałe i niedrogie. Jeśli chodzi o naprawę blacharską, to musisz się z nią zwrócić do specjalisty. Co do geometrii zawieszenia, to nie da się tak z gwiazd powiedzieć, czy wystarczy wymienić wahacz, żeby auto jeździło prosto. To też wymaga pomiarów i oceny profesjonalisty.

Generalnie oddaj komuś auto jak się na tym nie znasz.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.