Skocz do zawartości

mlody1234

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    ladek zdr

Osiągnięcia mlody1234

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam .Niejest to pewniak lecz przy wadliwym Kole Pasowym powstają błędne odczyty zapłonu dla komputera warto sprawdzić.
  2. bagaznik nad aukumulatorem jest tam chyba z 5 przekaznikow sprawdzic ktory jest od pompy.
  3. Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie przetwornic.Najpierw bym przełożył żarówke i sprawdził przetwornice po stronie która nie świeci jeśli jest ok to powinna wystarczyć wymiana samych żarników.
  4. Owe obiawy może powodowac jedynie przetarty i masujący kabel na lini od sygnału dżwiękowego do kierownicy {podkreSlam kabel MASUJĄCY w razie kabla plusowego paliło by bespiecznik} lub w kierownicy znajduje się taki węglik który jeżdzi po miedzianym tależu kierownicy i jeśli on ma wyrobioną prowadnice to też potrafi {si e mocno wychylic}i dotykaC macy samoczynnie bez naciskania klaksonu masuje i wtedy mamy TYT TYT.
  5. Witam tak ten opis jest troche niescisły więc trudno jasno określić miejsce oraz przyczynę chałasu.Ja sugeruje w pierwszej kolejności sprawdzić czy nic niema wbitego w opone np. kamyk lub jakis metal bo takie niechciane elementy też potrafią nieżle chałasować następnie w moście czujnik prędkości {możliwe lub nie} że ociera się w jakiś sposób po tależu to tylko moje sugestie.
  6. Witam jedyny rozsądny sposób to w komorze silnika na grodzi pod podszybiem należy odkręcić osłone i oczom powinien ukazać się wentylator.
  7. mlody1234

    skrzynia biegów?

    Jak jóż pisałem ma przejechane 400.000 km a objawy to;po odpaleniu silnika na biegu jałowym słychać chrobotanie łożyska na wałku atakującym następnie z lekkim oporem podkreślam zakarzdym razem wbija się drógi bieg oraz podczas jazdy na pierwszym biegu słychać głośną prace skrzyni żeby niebyło posiada stan oleju i co najgorsze podczas jazdy czuć pod pedałem sprzęgła znzczne wibracje nie są to wibracje łożysk w kołach ani zle wywarzonych kół.Sądze iż do wymiany są wszystkie łożyska skrzyni oraz cała choinka a to bardzo kosztowny remont.
  8. Potwierdzam pod maska po stronie pasarzera znajduje się sterownik wtrysków oraz sterownik ABS
  9. mlody1234

    Strzaly na benzynie

    To 1oo% cewki lub jedna cewka wypuszcza zbłąkaną iskierke która zapala mieszanke potczas ssania i powoduje te strzały w kolektor.
  10. mlody1234

    skrzynia biegów?

    Witam wszystkich klubowiczów.Mam pytanko dotyczące skrzyni biegów.Otóż szykuje się wymiana mej wysłóżonej{400.000km} posiadam bmw 525i e34 v12 m20 mam okazje kupić za rozsądnom kwote skrzynie z takiego samego modelu lecz silnik 2.0 12v m20.Pytanie dotyczy parametrów owej skrzyni czy są podobne czy się znacznie różnią lub są takie same?Serdecznie dziękuje i proszę o pomoc.
  11. mlody1234

    Pierścienie tłokowe

    Witam wszystkich i mam pytanko odnośnie jakiego producenta i gdzie kupić pierścienie tłokowe do BMW E 34 ,12V, M-20 oraz zawory głowicy serdeczne DZIĘKI za podpowieć.
  12. Witam.Ja kupiłem taki zestaw http://moto.allegro.pl/item282705205_xenon_hid_h1_h3_h4_h7_d2s_wawa_kurier_gratis_.html dotego rozebrałem lampy i wyczyściłem soczewki efekt PIORUNUJĄCY.Naprawde narazie niemam potrzebu włączać świateł drogowych.[/url]
  13. Siedzisko tak na ;;szarpnięcie ale oparcie na rogach w dolnej części ma po jednej nakrętce na klucz 10 następnie musisz zdjąć maskownice pasów i całe oparcie wysunąć w górę.
  14. Wszystkie nowe NOMINALNE pierścionki mają większą średnice o kilka mikronów bo są stosowane tylko do tuleji cylindrów nominalnych w jakimś stopniu wypracowanych stont ta nadwyszka.Pierścionki na tłoku powinny mieć przesunięcie wedle zamków co 25-30 stopni.Gdyby pierścionki były za cienkie wedle ich gniazda na tłoku to po uruchomieniu i nagrzaniu silnika było by słychać ich dzwonienie.
  15. Jestem mechanikiem i spotkałem się z takimi przypadkami problem był w czasie wykonywania remontu.Poprostu do docierania zaworów nie było urzywane fachowe urządzenie tylko zwykła wiertarka która w efekcie swom głowicą wiertarki uszkadzała politure zaworów robiąc małe zadziory które nastempnie niemal odrazu uszkadzały uszczelniacze zaworowe.Wtej sytuacji olej w cudzysłowiu przez zniszczone uszczelniacze bez problemu przedostaje się na tłoki stąd zaolejone tłoki i świece i nadmierne jego spalanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.