Skocz do zawartości

__Adam__

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sobolew

Osiągnięcia __Adam__

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam ale ja nie mam fabrycznego haka tylko go sam założyłem, a E34 fabrycznie tez z bocznymi kierunkami wychodziły, zresztą sam już nie wiem i tak już zamówiłem na Allegro to je założę przynajmniej będę pewny
  2. Nie dzięki wole już oryginały nie ma zamiaru robić wiejskiego tuningu z kierunkami od seja lub poloneza :D
  3. Słuchajcie właśnie przeglądam papiery jakie dostałem do haka (homologacje i gwarancje) i tam jak wół jest napisane że pojazd powinien być wyposażony w kierunkowskazy boczne, nie ma co debatować trzeba montować i już :( :(
  4. Tak właśnie zrobię zwłaszcza że mnie 150 zł nie swędzi. :roll: Właśnie zamówiłem oryginalne kierunki na Allegro czekam na przesyłkę i zakładam, a tak w ogóle to może mi ktoś napisać na jakiej wysokości macie oryginalnie zamontowane te nieszczęsne światełka ?? :(
  5. Właśnie tak te w błotnikach, też mi tak się wydaje ale diagnosta się upiera i już, sam nie wiem co mam teraz zrobić, trochę szkoda wiercić dziury w błotnikach ale jeśli tak trzeba :roll:
  6. Witam Wczoraj założyłem sobie hak i podczas przeglądu wyszło że nie mam założonych bocznych kierunkowskazów więc będzie problem z przeglądem więc mam pytanie czy ktoś z was montował boczne kierunkowskazy w E34, jeśli to prosiłbym o jakieś fotki lub wymiary na jakiej wysokości je zamontować oraz wymiary otworów montażowych i czy naprawdę jest to wymagane jak się ma założony hak??
  7. Nie wydaje mi się na wyświetlaczu pokazuje E chyba, że coś oszukuje, można to jakoś sprawdzić?
  8. Witam czy możliwe jest żeby zginął jeden bieg w automacie? Mam wrażenie że tak właśnie u mnie jest ale do rzeczy: We wtorek wjechałem w całkiem sporą dziurę, których jest niestety całkiem sporo na naszych kochanych drogach dodam że nie jechałem szybko wysiadam sprawdzam na pierwszy rzut oka wszystko ok. wiec jadę dalej wyjeżdżam na normalna drogę rozpędzam się biegi wchodzą ładnie aż do ostatniego, którego wydaje mi się że nie ma silnik wyje przy 100 km/h mam 3000 obrotów na minutę, poza tym samochód zaczął dziwnie wibrować, wcześniej przy 120 miałem 2500 obrotów więc moje pytanie czy podczas takiego uderzenia mogło się tam coś uszkodzić dodam że olej i filtr maja przejechane nie więcej jak 20 000 km
  9. To świetnie że wiesz ale zauważ że nie wszyscy o tym wiedza i dlatego właśnie jest ten post, a jeśli chodzi o te spryskiwacze to nie rozumiem o co Ci chodzi przecież nawet głowica od razu nie pasowała a delikatne zeszlifowanie to nie jest aż taka wielka przeróbka bo wyglądają praktycznie tak samo zupełnie jak by FSO ściągnęło od BMW a może było na odwrót :D :norty:
  10. Witam Łącznik stabilizatora przedni w E34 z 90 roku jest taki sam jak w eskorcie z 93 z silnikiem 1.6 wiem dokładnie bo mam obydwa samochody i te części są identyczne a ceny różne, poza tym to dysze spryskiwaczy przedniej szyby pasują (po delikatnym zeszlifowaniu mocowania) od poloneza Caro a o wiele lepiej działają i się tak szybko nie zapychają jak oryginał, że o cenie nie wspomnę :norty: :cool2:
  11. Pachnącej lasem choinki, Na stole wódki i szynki, Wesołych kolędników, Podarków bez liku, Seksu na śniegu, Mniej życia w biegu! Dużego Bałwana I zabawy do rana. :D :D :D :D
  12. Witam ja u siebie zamontowałm pod kierownicą, ale miałem uszkodzony poprzedni alarm wiec wystarczyło tylko podmienic kable :norty: według mnie najlepiej jest pod tylna kanapą bo tam są prawie wszystkie połączenia łącznie z centralnym zamkim i domykaniem szyb a i do pompy paliwa też daleko nie jest. Jesli chodzi o kierunki to poprowadz kable pod wykładziną bagaznika do tylnych lamp i masz komplet :D
  13. Witam te brakujące elementy to mechanizm tempomatu. Podejżewam że masz manualną skrzynie biegów i koło kierownicy po prawej stronie masz tylko wajchę od wycieraczek, lecz jeśli masz dwie to ktoś porostu wymontował tempomat :roll: , a bez tego bumka będzie chodzić normalnie :o Pozdrawiam,
  14. No właśnie u mnie problem polegał na tym że zanikało napięcie do tego modułu i dlatego nic nie działało wymieniłem ten bezpiecznik i wszystko wróciło do normy
  15. Witam przerabiałem ostatnio ten sam problem (nie będę się rozpisywał ile czasu mi to zajęło ale doszedłem co się stało :mrgreen: ) Otóż do rzeczy jeżeli masz akumulator pod maską to zaraz koło niego na nadkolu jest taka czarna skrzyneczka dochodzi do niej kabel z + od akumulatora otwórz ja i sprawdź czy nie przepalił się bezpiecznik (taka blaszka) najlepiej ją odkręć bo u mnie też wyglądała że jest Ok a po odkręceniu się rozpadła :duh: spróbuj ją wymienić taki bezpiecznik kupisz w prawie każdym sklepie motoryzacyjnym ma 60 A mam nadzieje ze to Ci pomoże bo mi pomogło :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.