Skocz do zawartości

ziomeke36

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    miałem :) e36 318is 1992, e36 320i 1995, e39 530d 2000, e60 530d 2003

Osiągnięcia ziomeke36

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Kiedyś miałem całkiem podobną sytuację tylko w 530d. Też po wymianie kompletnego sprzęgła drgało całe auto przy niskich obrotach, okazało się że cały układ wydechowy trzęs się dlaczego niewiem, ale pod patrzyłem że w nowszych modelach na końcu tłumika jest montowany taki tłumik drgań? (nie jestem pewny jak to się dokładnie nazywa ale to jest ciężkie ok 1kg waży i jest montowane na jedną śrubę dosłownie na samym końcu tłumika miejsce u mnie tam było tylko brakowało tej części) po zamontowaniu tego drgania ustały.
  2. ziomeke36

    Zmieniarka CD

    Witam nie chcę tworzyć nowego tematu a również mam problem z zmieniarką CD, tzn za każdym razem gdy otwieram auto z pilota moja zmieniarka sprawdza po kolei każdą płyte i startuje od pierwszej ( zachowuje się jak bym dopiero włożył magazynek z płytami) kiedyś bylo tak że na której płycie i piosence zgasiłem auto od tej zmieniarka startowała dalej, może ktoś miał już taki problem i poradził sobie z nim?
  3. powtórzę się jeszcze raz bo nikt nie odpowiedział na moje pytanie, chyba że nikt nie zna odpowiedzi. Witam piszę tutaj ponieważ nie chcę tworzyć nowego postu, mam pytanie odnośnie modułu świec żarowych, miałem błąd 6 świec - rok temu wymieniałem wszystkie świece na nowe oryginalne, więc postanowiłem tym razem wymienić moduł świec kupiłem nowy moduł BERU i go zamontowałem, pokasowałem błędy pojeździłem kilka dni i wyskakuje mi teraz błąd modułu " 4203 glow control unit" czy to oznacza że moduł jest wadliwy i nie działa ? czy tez zgłasza jakiś problem ale świece grzeje normalnie ? bo mam wrażenie że auto rozgrzewa mi się szybciej niż przed wymianą modułu ( a gdzieś czytałem że świece do grzewają silnik do temperatury silnika 30 stopni). Zrobiłem jeszcze test inpą włączyłem i wyłączyłem swiece (glow relay Activate oraz glow relay switch off)ale żadne błędy nie wyskoczyły. i teraz nie wiem czy moduł działa jak powinien czy jest wadliwy ? proszę o pomoc i pod powiedź jak to mogę zdiagnozować.
  4. Witam piszę tutaj ponieważ nie chcę tworzyć nowego postu, mam pytanie odnośnie modułu świec żarowych, miałem błąd 6 świec - rok temu wymieniałem wszystkie świece na nowe oryginalne, więc postanowiłem tym razem wymienić moduł świec kupiłem nowy moduł BERU i go zamontowałem, pokasowałem błędy pojeździłem kilka dni i wyskakuje mi teraz błąd modułu " 4203 glow control unit" czy to oznacza że moduł jest wadliwy i nie działa ? czy tez zgłasza jakiś problem ale świece grzeje normalnie ? bo mam wrażenie że auto rozgrzewa mi się szybciej niż przed wymianą modułu ( a gdzieś czytałem że świece do grzewają silnik do temperatury silnika 30 stopni). Zrobiłem jeszcze test inpą włączyłem i wyłączyłem swiece (glow relay Activate oraz glow relay switch off)ale żadne błędy nie wyskoczyły. i teraz nie wiem czy moduł działa jak powinien czy jest wadliwy ? proszę o pomoc
  5. ok dzięki za podpowiedź, idę szukać IBS, a nie ma to znaczenia że IBS jest z e90? pytam bo orięntowałem się w tym temacie i na stronie BMWstore po wpisaniu numeru częsci IBS z BMW e90 wyskoczyła mi lista do jakich aut była dana klema IBS stosowana i nie było tam e60, a pytam się aby nie kupić klemy która będzie mi bez użyteczna.
  6. wymiana regulatora napięcia nie pomogła fakt że szczotki już się kończyły ale nadal jest bez zmian ładowanie z podpiętym ibs jest 14.8v - 15.2v i cały czas skacze po zgaszeniu auta wyskakuje auto na podnośniku w kolorze żółtym, nie mam pojęcia dlaczego jest takie wysokie ładowanie czy cały alternator jest do wymiany czy klema IBS ?
  7. Witam mam kolejny objaw gdy dodaje gazu tak do 2tys. obrotow i odrazu puszcze pedal gazu to ladowanie z 14.1v spada na 12.8 12.9 i powoli rosnie do 14.1 i tak jest za każdym razem gdy silnik jest zimny, czasem mam wrazenie ze silnik zaraz zgaśnie, ibs mam odołączony caly czas.
  8. Mam ten sam problem, poradziłeś sobie kolego z tym ładowaniem ? zastanawiam się nad wymianą regulatora napięcia, miałem jeszcze taką sytuacje że jak była temperatura minusowa to ładowanie było na poziomie 11.4v po przejechaniu 6km ładowanie wskoczyło na 14.9-15.1v (pewnie dlatego że silnik się rozgrzał i przy okazji całą komora silnika) a po odłączeniu ibs ładowanie jest 14.0-14.1v i póki co jeżdżę z odłączonym ibs.
  9. Dzięki kolego jesteś wielki tego właśnie potrzebowałem :D w piątek będę wymieniał olej w skrzyni :dance: jeszcze raz dzięki za odpowiedź. pozdrawiam
  10. witam pytanie brzmi jak w temacie, chciałbym wymienić olej w skrzyni biegów - manualnej BMW e60 530d ale szczerze powiem że nie wiem która śrubę mam odkręcić aby nalać oleju, śrubę spustową znalazłem znajduje się na dole skrzyni odkręciłem jedną śrubę zaznaczona na zdjęciu ale tam była jakaś sprężyna a więc doszedłem do wniosku ze to nie ta, i nie chciałem dalej kombinować wole się zapytać i upewnić, kiedyś w e36 jak wymieniałem to nie miałem z tym problemu a tu jakoś to wszystko inaczej wygląda, szukałem w internecie ale niestety nic nie znalazłem, proszę o pomoc. https://zapodaj.net/2b7d304e3159f.jpg.html
  11. witam miałem tak w e39 winowajcom okazał się u mnie moduł świateł viewtopic.php?f=72&t=222668
  12. na plusie 27000 km tylko po wymianie klocków samo sie zmienio z 26000 na 27000, ale to nie jest problem, błedy zostały skasowane przed wczoraj a wczoraj skanowałem i żadnego błedu nie było, a kontrolka cały czas zachowuje sie tak samo bez zmian... poczekam i w sobote jeszcze raz zeskanuje i może coś wyjdzie. a jak nie to będe musiał po sprawdzac czujniki :(
  13. jeżeli chodzi o kasowanie w iDrive to problem polegał na tym że pokazywał wcześniej 26000 km do wymiany tylnych klocków a klocki były ciękie wiec pomyślałem ze sprzedający skasował w iDrive tylne klocki żeby ich nie wymieniać, a teraz po wymianie klocków iDrive pokazuje 27000 km do wymiany, a nic tam nie kasowałem. już nie mam pojęcia co może jeszcze tam być nie tak w sobotę zobaczę kable od przedniego czujnika może on tam się jakoś uszkodził ? bo komunikat 5E32 wheel speed sensor rear left: edges missed. Czujnik obrotów koła lub wtyczka/kabel coś takiego podpowiada (tyle ze z tyłu) :( a z tyłu jest tylko jeden czujnik a co do błędów to możesz mi kolego wytłumaczyć w jaki sposób tyle informacji można z tych błędów wyciągnąć ? bo ja za każdym razem tłumacze tylko same nagłówki typu 5F45 level brake fluid too low - płynu hamulcowego poziom zbyt niski jak się dowiem czegoś więcej to dam znać mam nadzieje ze znajdę przyczynę
  14. jaką inspekcjie skasować ? w iDrivie pokazuje mi że tylne klocki są do wymiany za 27000 km witam o to moje błędy z inpy, postanowiłem przepisać ponieważ zdjęcia wyszły bez szału, na początku nie mogłem znaleźć nic związanego z układem hamulcowym w inpie i znalazłem tylko w jednym miejscu (dynam. system kontroli trakcji DSC ), Dodam ze płyn hamulcowy w całym układzie został wymieniony 2 dni temu a problem pojawił się 21.10.2014.r i poziom płynu jest OK, przebieg auta 310 tyś Date: 02.12.2014 16:11:33 Ecu: DSC_60 JobStatus: OKAY Variant: DSC_60 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Result : 6 error in error memory ! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 5F62 Signal exchange AFS-DSC invalid Error counter: 31 Logistic counter: 1 Mileage 229880 km Fahrzeuggeschwindigkeit 63.75 km/h ACB 0.00 0/1 DBC 0.00 0/1 ECD 0.00 0/1 HDC (nur 4X4) 1.00 0/1 DSC 0.00 0/1 ABS 0.00 0/1 BLS 0.00 0/1 ASC 0.00 0/1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Error code: 5F 62 A0 1F 01 70 3F 03 FC 08 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 60AE RPA –Error: detection deflation system: RPA-FASTA Data inplausible Error counter: 1 Logistic counter: 1 Mileage 241528 km Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h ACB 0.00 0/1 DBC 0.00 0/1 ECD 0.00 0/1 HDC (nur 4X4) 0.00 0/1 DSC 0.00 0/1 ABS 0.00 0/1 BLS 1.00 0/1 ASC 0.00 0/1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Error code: 60 AE A0 01 01 75 EF 00 00 40 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 5F56 CAS-Error: KL-15 Signal invalid or KL-15 compared to Wauln plausibility test Failed (ID 0x130, (ST_KL_R,ST_KL_15) Error counter: 5 Logistic counter: 1 Mileage 273488 km Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h ACB 0.00 0/1 DBC 0.00 0/1 ECD 0.00 0/1 HDC (nur 4X4) 0.00 0/1 DSC 0.00 0/1 ABS 0.00 0/1 BLS 1.00 0/1 ASC 0.00 0/1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Error code: 5F 56 A0 05 01 85 8A 00 00 40 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 5E32 wheel speed sensor rear left: edges missed. Error counter: 1 Logistic counter: 1 Mileage 273488 km Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h ACB 0.00 0/1 DBC 0.00 0/1 ECD 0.00 0/1 HDC (nur 4X4) 0.00 0/1 DSC 0.00 0/1 ABS 0.00 0/1 BLS 1.00 0/1 ASC 0.00 0/1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Error code: 5E 32 A0 01 01 85 8A 00 00 40 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 5EAC yaw rate sensor: - Plattform-Software (PSW) – suspected failure DRS Error counter: 1 Logistic counter: 1 Mileage 273488 km Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h ACB 0.00 0/1 DBC 0.00 0/1 ECD 0.00 0/1 HDC (nur 4X4) 0.00 0/1 DSC 0.00 0/1 ABS 0.00 0/1 BLS 1.00 0/1 ASC 0.00 0/1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Error code: 5E AC A0 01 85 8A 00 00 40 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 5F45 level brake fluid too low Error counter: 3 Logistic counter: 1 Mileage 0 km Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h ACB 0.00 0/1 DBC 0.00 0/1 ECD 0.00 0/1 HDC (nur 4X4) 0.00 0/1 DSC 0.00 0/1 ABS 0.00 0/1 BLS 1.00 0/1 ASC 0.00 0/1 No matching error symptom Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would cause a warning lamp to light up Error code: 5F 45 A0 03 01 00 00 00 00 40 _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ czy to może być spowodowane tym że kupiłem czujnik okładzin hamulcowych zamiennik a nie orginał ?
  15. witam ponownie i proszę o pomoc więc tak wymieniłem klocki,szczeki i czujnik zużycia klocków z tyłu a problem z kontrolką jak był tak jest bez zmian :( i nie wiem co mam dalej wymienić żeby problem znikł :( dodam ze klocki z przodu są grube, czy trzeba skasować jakiś błąd w komputerze ? i czy mogę skasować to INPĄ ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.