Skocz do zawartości

Gelerth

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Pobierowo

Osiągnięcia Gelerth

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdzałem, tak naprawdę w moje kryteria nie wpada żadne auto. :-( Zazwyczaj nieważne gdzie patrzę mają już przebiegi 150tyś km i w górę. Ja nie będę robił nie wiadomo ile rocznie, liczę że tak 15-20tyś km tylko nie wiem jak to auto było wcześniej użytkowane, a po 170tyś mogą włąśnie zacząć wychodzić zaniedbania poprzednich właścicieli.
  2. Poszukuję F11 z 2016 roku, czarnej, granatowej, grafitowej albo Jatoba (generalnie ciemnej) z jasnym skórzanym środkiem. Ponieważ ma to być na rodzinne wyjazdy, 2.0D 190KM w zupełności mnie satysfakcjonuje, myślałem jeszcze o 525 ale to jest jeszcze N47 silnik. Automat, manual też nie ma znaczenia, chociaż fajnie się tym 8-mio biegowym automatem jeździ. Generalnie chciałbym też przebieg tak poniżej 150tyś km Czy 90-95tyś styknie, czy za to tylko jakieś strucle. Patrzę na otomoto, master, pko leasing to słabo, coś tam jest na mobile de czy autoscout ale też nie za dużo Czy lepiej brać 2015?
  3. Dzięki wielkie. Właśnie chodziło mi o potwierdzenie. Problem w tym, że nigdzie nie ma takiego mostu, tylko nowe po około 5500zł. Postaram się podjechać do mechanika i dopytać co z tym moim dyfrem jest nie tak, może z tego Twojego i mojego udałoby się coś złożyć.
  4. Witam, Panowie proszę o pomoc/wyjaśnienie. Mam X-sa 3.0D po lifcie z lipca 2004roku w manualu. Niestety padł mi rozdzielacz napędu i przedni most. Rozdzielacz dzięki uprzejmości Pana Grzegorza z Częstochowy już mam sprawny, natomiast przedni most nie nadaje się do naprawy ponieważ ma pękniętą obudowę. Problem w tym, że według mechanika oraz realoem.com przełożenie mojego dyfra to 3.23 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=FB72&mospid=47739&btnr=31_0514&hg=31&fg=15 Natomiast jak szukam na allegro to przednie dyfry dla manuala mają przełożenie 3.64 lub 3.73 (3.91 dla automatu). Czy ktoś na tyle się orientuje w temacie aby poradził co z tym fantem. Ewentualnie czy ktoś ma lub zna kogoś kto ma do sprzedania sprawny dyfer?
  5. Jak nie masz cierpliwości, że by poczekać na odpowiedz, to jedź do ASO. Tam Ci doradzą od ręki czy spawać, czy kleić, a może przykleić gumę do żucia albo kawałek taśmy samoprzylepnej lub plaster. Obrażanie innych, że się nie znają na rzeczy, do niczego nie prowadzi. Może do tego, że większość forumowiczów już Ci nie doradzi. A tak BTW ciekawe czy ty tak od razu odpowiadasz na cudze zapytania.
  6. Masz rację, spryskiwacze przednich lamp działają razem z intensywnym myciem szyb lub co piąte włączenie normalnego mycia szyb.
  7. i co ze wiekszy monent, ze wieksza moc (o 10 koni) skoro 735v8 jest szybsze w sprinicie do 100/h? zaleta jest taka ze pali mniej reszta to wady, padajace skrzynie, klekot, duzy koszt serwisowania przy usterkach silnika Ja zapewne zauważyłeś, wyrażnie napisałem JA BYM KUPIŁ. Jest to moja subiektywna opinia. Jedni wolą blondynki inni brunetki. Ty wolisz benzynę (być może z gazem, co dla mnie jest profanacją), ja wolę klekoczące dizle, choć nie wiem czy ten 4.0 V8 aż tak klekocze. Jak ktoś tu zauważył e38 nie jest i nie będzie samochodem do ścigania.
  8. Ja bym kupił 4.0D. Spora moc, jeszcze większy moment. Spalanie do zakaceptowania. Jedynie problemy moga być ze skrzynią.
  9. Mam takie małe pytanko. Przed zmianą nie zwracałem specjalnie uwagi na to jak skrzynia pracuje, teraz jak musiałem ją robić poświęcam jej więcej uwagi i zauważyłem, że moja skrzynia pracuje jak sześciobiegowa. Wiem, że to głupie, ale jak bym nie liczył to wychodzi mi sześć przełożeń. Czy jest to możliwe, bo gdie bym nie szukał to 5HP18 jak i z nazwy tak i ze specyfikacji jest skrzynią pięciobiegową. Czy ktoś wie gdzie znależć jak rozłożone są przełożenia na poszczeguónych biegach.
  10. Jak w temacie. Jakie opony wejdą na felgę R16/7,5. Standadowo mam 215 ale na lato chcaiłbym szersze. 225 też napewno wejdą, a czy szersze się zmieszczą?
  11. Dołączam się do pytania. Czy ktoś podobnego instalował?
  12. Gelerth

    Demontaż reflektorów.

    Ale ja to chyba jakiś ograniczony jestem, bo nadal nie mogę wymontować tej listewki. Za cholerę nie chce zejść.
  13. Gelerth

    Demontaż reflektorów.

    Moje reflektory są trochę zakurzone i nie dają tyle światła ile powinny i chcaiłem je wyczyścić. Znalazłem instrukcję jak je zdemontować i d..a zbita, niewiele to pomogło, bo nie wiem jak wyciągnąć listwę która znajduje się bespośrednio pod reflektorem. Wyciągnałęm kierunkowskaz i według instrukcji powinienem podważyć czarny kawałek plastiku znajdujący się pod reflektorem od strony wlotu powietrza i wtedy listwa powinna się zsunąć. Niestety nie wiem jak to zrobić, aby czegoś nie uszkodzić. Ma ktoś jakies pomysły?
  14. Mam jeszcze pytanie. W polskiej instrukcji jest jak byk napisane, że oleju w skrzyni nie wymienia się. Mimo tego ja chciałem go wymienić nieststy z powodu pilnego wyjazdu nie zdążyłem. No a teraz to już za późno. Ale chodzi mi o taką informację na przyszłość. Koleś od którego wziąłęm skrzynię jak również mój mechanik mówią, że po 40000km olej się wymienia. Jak to wygląda w rzeczywistości, po ilu wy wymieniacie? I jak się ma sprawa z dyfrem?
  15. Skrzynia zamontowana. Jeszcze tylko skasowanie błędów z kompa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.