Skocz do zawartości

szymon111

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Brak

Osiągnięcia szymon111

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. No to zapytam czy warto, czy w takim starym modelu jak e46 da się wykorzystać jakieś ciekawe opcje czy raczej będzie to bajer? Czy więcej użytecznych opcji będzie można uzyskać z radia z androidem?
  2. Czy ten joystik idrive touch wystarczy do pełnej kontroli jednostką? Która z tych jednostek jest lepsza? Bo widzę na obudowie że nbt hu ma wifi a evo tylko BT
  3. Czy posiada ktoś informacje na temat czy się da zamontować nbt hu bądź evo w e46 po lifcie?
  4. szymon111

    Pomorskie

    Czy w Trójmieście bądź okolicy, dorobię kluczyk do e46? Jakie koszty?
  5. Też miałem z tym problem, ale ja te plastiki zniszczyłem z nie wiedzy. Połamały mi się, powiedziałbym że ten plastik użyty na mocowanie odbłyśnika to chyba najbardziej krucha rzecz w samochodzie... Próbowałem je jakoś kleić, wzmacniać innym kawałkiem plastiku i ostatecznie jakoś zrobiłem tak że skleiłem na sztywno i o dziwo lampa świeciła dobrze. Lampę rozbiera się bez problemu, więc sprawdź, może wyskoczyło z zaczepów, bądź gwint wykręciłeś czy coś. Ciężko to nawet kupić w całości.
  6. a wtryski sprawdziliście czy podaję paliwo?
  7. Nie do wzmacniacza ( choć też mogą być) ale właśnie do zmieniarki, dźwięk leci przez rca, a czarna wtyczka to tylko sterowanie zmieniarką.
  8. Też tak myślałem, choć srebrny to może łatwo dostać to inne bardzo ciężko znaleźć w dobrym stanie własnie nie do malowania itp.
  9. Ja mam podobny problem i chciałem spytać co myślicie, czy warto to robić? http://img842.imageshack.us/img842/2296/4vul.jpg Uploaded with ImageShack.us Błotnik, zderzak, lampa, kierunek na pewno do wymiany. Maska do tego widocznego odprysku na krawędzi jest z gięta reszta prosto, więc pewnie jakiś magik by to naprostował ale osobiście wolałbym wymienić całą. Grill do lakierowania. Chciałem wymienić wszystko na części w kolorze, ale praktycznie jest to nie możliwe, a wtedy zamknął bym się w 800-1000zł. Jeśli do kupna części dojdzie lakierowanie to kwota będzie z 2tyś. Czy warto?
  10. Mam podobny problem tylko że z prawą stroną. Lewą zrobisz prawie problemu na takich samych częściach w tym samym kolorze, więc jeśli uda Ci się dostać dobre elementy w tym samym kolorze to w 1000zł się zmieścisz, jeśli będziesz lakierować to trochę drożej. Lecz jeśli to naprawdę jest prawdziwy przebieg to warto bo auto jak nowe prawie.
  11. To nie jest czujnik przepustnicy tylko silniczek krokowy, no i właśnie on odpowiada za wolne obroty, falowanie dość często od niego zależy. Czujnik położenia przepustnicy to jest ta wtyczka na lewo od tej co zaznaczyłeś. Co do silniczka to możliwe że się zacina bądź ciężko pracuje, a może się zaciął w jakieś pozycji i zrobiła się grzałka? Więc odkręć go, sprawdź jak działa, przeczyść go.
  12. Mam pytanie nie do końca na temat, ale związane z kodowaniem. W e36 nie można nic zakodować z tego modułu, np. zamykania szyb z kluczyka itp. Czy jest możliwość aby przełożyć ten moduł np z e46 do e36 i będzie się wtedy dało zakodować jakieś opcje?
  13. szymon111

    Swap 1.6i --> 1.8iS

    Ale pewnie łatwiej dostać w dobrym stanie m44 ze względu że jest to młodszy silnik.
  14. Trzeba by sprawdzić komputer, powinien pokazać z czym jest błąd konkretnie.
  15. szymon111

    Swap 1.6i --> 1.8iS

    Mam na myśli zrobić podobny swap, lecz mam pytanie czym kierować się szukając silnik do kupienia? Na allegro pełno tego. Szukałbym już raczej silnika m44. Czy ten silnik jest na łańcuchu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.