Skocz do zawartości

szwaicar

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318is Coupe
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia szwaicar

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ostatnio był założony temat, możliwe że o to samo ci chodzi viewtopic.php?f=68&t=144021
  2. No wlaśnie u mnie w prawym stuka i jak wlaśnie prawym kołem na coś najade to zaczyna pływać, czyli to jednak tuleja. P.S dzieki za filmik i linki.
  3. Nie nie spalanie to nie od tego, u mnie nie ma różnicy, ale sonda jak najbardziej za zwiększone spalanie odpowiada. A no i czyli pukanie u mnie to druga odzielna kwestia, czeka mnie wizyta na diagnostyce:/ Wdzięczni byśmy byli jak byś znalazł i wstawił ten filmik.
  4. No u mnie niestety też się ostatnio pojawiło coś takiego, po zabawach na śniegu, widocznie coś było już zużyte i się doprawiło. Dodam że u mnie jeszcze coś zaczęło pukać np. przy najeździe na studzienke takie puk, puk. Niewiem tylko czy ma powiązanie jedno z drugim, ale to że tył pływa to z tego co przeglądałem różne fora, to dość częsta przypadłość i ludzie piszą że to właśnie te tulejki. U ciebie coś puka czy tylko pływa??
  5. tak, zależy jaka felga, jak osadzona, ja na lato mam borbet z rantem 9J na 16 oponki 215/45 , auto obnizone i jak z tylu sie posadzi dwie osoby to delikatnie szoruje na wybojach. Ale jakby felga była węższa chowały by się w nadkola.
  6. Kolego czy ja dobrze zrozumiałem, że djąłeś pierścień centrujący? skoro miałeś założony to najwyraźniej są u ciebie potrzebne i nie powinieneś go ściągać a raczej założyć na drugie koło. U siebie z ciekawości zdjąłem jeden i były drgania, a ustały dopiero po założeniu dwóch, także myśle że problem może leżeć po stronie pierścieni centrujących, tym bardziej że gdy ich nie ma drgania zaczynają się od pewnej prędkości, tak jak u ciebie, pozdro.
  7. Witam, obecnie moje autko stoi na warsztacie bedzie robiona uszczelka co prawda w Is, objawy mialem takie: na początku dolewałem troche borygo, potem co raz więcej, potem chmura dymu z tyłu że nic nie widać, masełko na bagnecie. Samemu nie polecam robić, nawet jak już odkręcisz to polecam zawieść głowicę do fachowców, gdyż jak juz i tak jest zdjęta to należy popatrzeć zaworki i inne pierdółki ktore jak już są zużyte lepiej powymieniać, a głowicę przed założeniem trzeba splanować także i tak gdzieś ją byś musiał zawieść, do tego siła i sposób dokręcania nie jest obojętny, także takie rzeczy polecam zostawić fachowcom, chyba że masz pojęcie. Pozdrawiam
  8. Witam, skoro tak cie kolego to irytuje pozostaje fela 16 i wiekszy kapec, na 16 wcale zle nie wyglada jak masz troche zglebowana, powiedzialbym nawet ze lepiej niz na 17, ale to wiadomo kwestia gustu, o tym sie nie dyskutuje, no ale jeśli komfort wiekszy balon mniejsza fela pozostaje...
  9. No u mnie kiedys jak kupilem też latała jak chciała, wymieniłem te wszystkie sworznie po dwa na stronie, zalorzylem nowe amory i jest git. Weź pod uwage amory czy masz w porządku, bo od nich też wiele zależy.
  10. Kolego amortyzatory to bardzo ważny element a ty wogóle nie bierzesz ich pod uwage? nic dziwnego ze autem rzuca jak stara łajbą, i ze na koleinach brak chamulców spodowanuch słabym tłumieniem amorków ktore juz nie pelnia swoich funkcji PS czasem jest tak że na diagnostyce pokazuje że amorki są jeszcze w normie co w praktyce okazuję się nie prawdą
  11. W sklepach są uszczelniacze do chłodnic (takie opiłki w pojemniczku) wsypujesz to do chlodnicy i jak ci się poszczęści to ci uszczelni, osobiście nie jestem do tego przekonany ale znam kilka osób, którym to pomogło.
  12. też tak miałem temperatura idealnie w połowie i brak ogrzewania, aż wkońcu pewnego wieczora temperatura skoczyła prawie na maxa i okazało sie ze mało plynu w chlodnicy, uzupełniłem i znalazlo sie ogrzewanie, sprawdz poziom plynu jak wszystko w normie to patrz to co kolega wyżej pisał.
  13. Piszesz że to twoje pierwsze bmw i tu pytanie masz te drgania odkąd je kupiłeś, bo jeśli tak to problem może leżeć po stronie felg, jeśli masz zmienione felgi, może jest różnica otworu centrującego na piaście w stosunku do felg i potrzebne są pierścienie centrujące. Wtedy właśnie jest tak że od pewnej prędkości są drgania przenoszone na kierownice.
  14. chłopaku wymień klocki, sam piszesz że już na wykończeniu, ostatnio miałem tak w busie skończyly sie klocki, nic nie szorowało a pedał schodził do samego dna i ledwo hamował, a co do płynu to sprawdź może masz gdzieś wyciek.
  15. Hmm... też mam ten problem, przy włączonym silniku mruga całe oświetlenie zewnętrzne, konsola, zegary i światełka wewnątrz, przy zgaszonym silniku nic nie mruga. Znalazlem na necie, gość tez mial cos takiego i pisze ze przyczyną były: -zjechane łożyska zjechane szczotki w alternatorze dla tego są skoki napięcia. link: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=68560&start=0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.