Skocz do zawartości

pabelitto

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i

Osiągnięcia pabelitto

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. temat rozwiazany, przewód za przepływomierzem wypad przy opuszczaniu skrzyni :D
  2. Witam panowie, mam problem z kontrolką check engine. 13 tyś km temu pozbyłem sie tego wymianiajac przepływke BOSCH i było wszystko ok do czasu jak mechanicy wymieniali sprzęgło, Po wymianie i przejechaniu ok 25 km kontrolka sie zapaliła, byłem u nich pokazac, wykasowali bład 171 - zły skład mieszanki, taki też miałem prawie rok temu z wadliwej przepływki. Nastepnie dziś przjechałem ok 100 km kontrolka znowu sie pojawiła :evil: miałem wk... Sprawdzałem w INPIE i jak byk błąd 171. Domyślam się, że to może byc od sondy, ale sondy pokazuja 100% a nie wiem na co zwracac uwage. Czy jesli to faktycznie byłoby od sond a na to wskazuje, bo to ruszali to byłby tylko bład 171? Mam nadzieje że nie podmienili mi przepływki. Panowie prosze o porade i odp bo wymiekam. Najgorzej bedzie mi udowodnic że to przez nich sie stało. :mad2: Gazu nie mam, z góry pisze :lol: a i dodam że obroty zaczeły troche mocno spadac niż standardowe jałowe, lekko falują a wczesniej tego nie było.
  3. Kolego bolo73 kpl sprzęgła jest nowy!!! Czytaj uważnie :mrgreen:
  4. Byłem u mechanika, odpowietrzył mi układ, ale poprawy nie ma. Wg niego skrzynia jest dobra ale uważa, że to najprawdopodobniej koło dwumasowe dlatego przy np dodaniu gazu naa 3 tys opór znika i bieg wejdzie normalnie. Wiadomo, że trzeba by rozkręcic i zobaczyc. Co wy na to?
  5. Witam, mam nietypowe troche pytanie czy macie plastikowy ogranicznik pod pedałem sprzęgła? Bo widziałem u znajomego że ma,a ja nie go nie mam i aż mam w wykładzinie dziure. Pytam bo mam nieraz wrażenie, że jak nie wcisne dokońca pedału sprzegła to niekiedy biegi wchodzą lepiej bo mam szczególnie problemy z 1 biegiem, a jak nie mam plastikowego ogranicznika to pedał wchodzi mi głębiej i nie wiem czy tak może byc? pozdrawiam
  6. ja tez mam 318i 1.9 i wyminiałem sprzęgło, zastanawiam się czy mechanik dobrze mi je wymienił, wiem że tarcza niby taka sama z oby stron ale jest tam napis na G... na jednej stronie i napisem trzeba jak dobrze pamiętam sksierowac w strone skrzyni. Mam też problem z wrzuceniem 1 biegu i 2 w sumie też. Nie wiem czym to spowodowane. Odpowietrzone niby mam.
  7. Arton, czyli z tego co napisałeś rozumiem, że jest mozliwośc założenia odwrotnie tarczy sprzęgła? Ale wtedy to chyba nie mógłbym zabardzo jeżdzic i nie wysprzęglał mi dobrze? Jakie by były objawy? A tą blokade to chyba mechanik wyjął bo aż taki laik to raczej nie jest, a zresztą pewnie nie można jej zostawic dokręcając wszysko żeby pasowało. Czy mógł ją zostawic i dokręcic resztę?
  8. Witam, otóż odświeżę troche temat. Byłem u mechnika i twierdzi że problem z I , II i R biegiem nie leży w sprzęgle, bo wysprzęgla dobrze, łapie troche wyżej a nie całkiem u podnóża. Mówi, że to wina skrzyni. Tak jakby wałek w skrzyni nie wyhamował i dlatego jest problem z wbiciem biegu, bp np po wsicnieciu sprzegła i odczekaniu ok 8s bieg wejdzie normalnie bo wałek sie zatrzyma i np trzymając sprzegło i zmieniając biegi na różne jest dobrze bo już wałek sprzęgłowy w skrzyni sie nie kręci a na wyłączonym silniku wałek się nie kręci dlatego dobrze wchodzą biegi. Mieliśmy samochód podniesiony i przy wrzucaniu 1 biegu kołami zakreciło troche mocniej co mnie zdziwilo bo chyba nie powinno a 3 i wyżej to lekko drgnęło. Mówi że synchronizator nie wyhamowuje wałka skrzyni i zdąży jeszcze zakręcić kołami. Nie wiadomo dlaczego przy dodaniu gazu na ok 3 tyś przy wrzucaniu 1 biegu przechodze przez opór i bieg wejdzie. Jak odpowietrzał wyskrzęglik to tylko odkręcił zaworek, pokapało troche płynu i niby jest ok. Wg książki sam naprawiam trzeba pompować sprzęgło i wtedy odpowietrzać ale nie wiem. Czy jest możliwość zamontowania odwrotnie tarczy sprzęgła? Ktoś pisał, że może mechanik tak zrobił. Czy odwrotnie by pasowało? Prosze o pomoc bo już mam dość problemów i strasznie mnie do dobija. :mad2:
  9. Nie nic innego nie zauważyłem, chociaż troche może był mułowaty ale to było ciężko stwierdzić bo to jest moje piersze BMW i nie miałem porównania z innymi, troche długo dochodziłem do przepływomierza wkońcu zaryzykowalem kupno i sie opłaciło. Mi kontrolka pojawiała sie po ok 100-150Km i po wykasowaniu znowu sie po takim czasie zapalała.
  10. ja miałem zły skład mieszanki z błedem 171 i winny był przepływomierz
  11. A jak sprawdzic czy np sprzęgło wysprzęgla dobrze? Bo może ledwo ledwo brakuje do wysprzęglenia i dlatego jest taki opór. Nawet opór czuje jak wyłączam w tył I bieg jakby coś lekko przytrzymywało.
  12. zwichrowana tarcza? A przecież była nowa, chociaż przy dodawaniu gazu czuje jakby coś tam było jakby nie wyważone i dlatego przy wyższych obrotach bieg wejdzie. :?: nie wiem cieżki temat :|
  13. Witam, mam dylemat z którym nie mogę się uporać. Otóż mam problem z wbiciem I , II i R biegu na postoju przy włączonym silniku. Musze przedostać sie przez spory opór, żeby wbić bieg. Jak już wjedzie I to II juz jak masło, ale jak puszcze sprzęgło i wcisne ponownie to problem ten sam, straszny opór z wbiciem biegu. NA wyłączonym silniku wchodzi bez problemu, wystarczy że odpalę i już problem. Dodam również, że jak dodam więcej gazu to lepiej wchodzi bieg bo wtedy silnik jakby płynniej pracował i wskoczy bieg. KPL SPRZĘGŁA LUK NOWY, wymienione miesiąc temu. Po wymianie pedał chodzi lekko i łapie od dołu. Nic nie zgrzyta! Wysprzęglik suchy, płynu nie ubywa. Co to może być? Myslałem nad olejem ale jak na wyłączonym silniku jest dobrze? Zastanawia mnie też to, że po większym dodaniu gazu wchodzi lepiej. pozdrawiam BMW E46 318i (118 KM)
  14. koledzy mam podobny problem z wrzuceniem biegów tylko na włączonym silniku. Ale jak dodam gazu tak do 3 tys powiedzmy to bieg wejdzie lepiej o wiele. Kpl sprzęgła wymieniałem:) mam 318i silnik M43. Taki mały trzpień łapy wymieniony. O co chodzi z tym zerowaniem sprzęgla? Czy to by miało jakiś wpływ. Nie wiem czy mechanik to zrobił i czy jest możliwość założenia odwrotnie tarczy?
  15. Ja też sie borykałem po zakupie auta. Pojawiała mi się co ok 100-150km i tak po kasowaniu to samo. Miałem błąd 171, wymieniłem przepływomierz bosch i jest dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.