Skocz do zawartości

maniestaf

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e 46

Osiągnięcia maniestaf

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ok ,napewno przyjadę w pszyszłym tygodniu. pozdrawiam
  2. to może znajdzie się ktoś z okolic Warszawy kto zechciałby pomóc ?? myślałem żeby do serwisu BMW jechać , żeby pod kompa podpiąć moje auto , ale podobno koszt 180 zł tak więc za drogo ... pozdrawiam
  3. zrobiłem tak , ale mechanik powiedział , że błąd ten może dotyczyć wielu przyczyn (przepływka, sonda itp). Dlatego jestem ciekaw czy ogólnie taka możliwość istnieje ( bo w necie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie) pozdrawiam
  4. Witam palił mi się check engine , zmieniłem przepływomierz (kupiłem na allegro oryginalną używkę boscha) niestety po przejechaniu 50 km kontrolka znów się zapaliła, więc wydaję mi się , że to nie przepływomierz. Wiem , że może być jeszcze wiele przyczyn palenia się kontrolki check engine , ale niestety zasób portfela nie pozwala na szukanie i wymianianie kolejnych części zwłaszcza , że silnik pracuje bardzo dobrze. Mam pytanie czy istnieje jakaś możliwość "wyłączenia" tej kontrolki , żeby poprostu ją dezaktywować (żeby na stałe ją wyłączyć) będę wdzięczny za odpowiedź :(
  5. Witam , mam pytanie po jakim czasie przełącza wam się auto na gaz ? U mnie gdy tempertura powietrza spada do -20'C muszę przejechać minimum 10 km na benzynie. Podczas jazdy kiedy wyłącze ogrzewanie temperatura silnika jest prawidłowa (kreska stoi pionowo) jednak gdy ustawnie ogrzewanie na maxa temperatura silnika po kilku minutach spada do minimum. W waszych autach jest inaczej ?? Czy to po prostu uroki zimy ?? pozdrawiam Arur
  6. Witam chcę podłączyć wzmacniacz pod oryginalne radio business i mam pytanie czy istnieje jakiś sposób aby podłączyć wzmacniacz tak by włączał się w momencie uruchomienia radia ( aby nie trzeba było włączać wzmacniacz ręcznie ). pozdrawiam
  7. 1.Witam chcę założyć gaz do BMW 318i 1999r byłem u dwóch gaziarzy i powiedzieli mi że BMW z tymi slinikami dobrze chodzą na gazie , jednak oznajmili mi że po założeniu gazu będzie paliła sie kontrolka "check engine" i że nie da się tego obejść. Jakie macie opinie na ten temat ? czy rzeczywiście panowie mają rację czy też nie ?? 2.Zaczęła mi się palić kontrolka "check engine" byłem u mechanika , podłączył auto pod komputer i wyszedł błąd związany z mieszanką paliwa(na 4 cylindrze) Mechanik powiedział , że może być kilka przyczyn ( przepływomierz , sonda ). Szkoda mi wymieniać wszystkiego po kolei ze względu na koszty :( Może mieliście podobny przypadek ?? Dodam jeszcze , że po skasowaniu błędu jeżdzę jakieś 2-3 tygodnie po czym kontrolka znów się zapala. Pozdrawiam Artur
  8. Proszę o wyrozumiałość zapewne każdy powie , iż na forum jest odpowiedź na moje proste pytanie , jednak proszę mi uwierzyć , iż nie znalazłem dlaetgo piszę. Nie mogę ustawić zegara oraz uruchomić funkcji komputera (spalenie temperatura itp). Nie posiadam przełącznika na kierunkach ( czytałem , iż jego funkcja to właśnie włączanie komputera). Czytałem również , iż jeżeli nie ma przełącznika na kierunkach to auto widocznie nie ma takich funkcji. Jednak jestem pewny iż są , ponieważ poprzedni właściciel potrafił je włączyć :( Próbuję nastawić również zegar pokrętłem , jednak kręcąc w prawo czy w lewo nic się nie dzieje. Jeżeli wciskne to pokrętło no zmienia się jedynie pm/am. Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc będę wdzięczny pozdrawiam Artur
  9. Tak zakodowałem pilot używając przycisków , akumulator nałodowany ... :(
  10. Witam to mój pierwszy post na forum tak więc proszę o wyrozumiałość ... Zakodowałem pilot i nie mogę uruchomić silnika w BMW E46 318i Coupe rocznik 1999. Zakodowałem wczoraj pilot ( wedle wskazówek które znalezłem w necie) i wszystko było ok pilot działał ... Jednak dzisiaj chciałem urochomić silnik i kiedy przekręcam kluczyk to w ogóle nie kręci rozrusznik a jedynie zaczyna wyć przez chwilę alarm ... Nie mam pojęcie co się mogło stać , podjerzewam że ma to związek z kodowaniem pilota bo wątpie żeby akurat był taki traf iż akurat coś zepsuło się dzień po moim kodowaniu pilota. Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc. pozdrawiam Artur
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.