Witam wszystkich szczęśliwych jak i może nieszczęśliwych posiadaczy bmw e39 V8 jestem nowy na forum ale mam ten sam problem z moją V8 posiadam auto od roku bardzo długo szukałem modelu 540 e39 manual 6biegów w stanie bdb. i jak kupowałem to wydawało by się że w końcu znalazłem, ale do rzeczy któregoś pięknego dnia pojawiły się objawy telepania silnikiem na zimnym i poprawy gdy rozgrzeje początkowo myślałem że to przyczyna gazu jaki ma zamontowany, aby wyeliminować podejrzenie lpg jeździłem na pb i nic poprawy, więc słuchając jak pracuje odniosłem wrażenie jak by łapało gdzieś fałszywe powietrze więc zaślepiłem wejścia w kolektorze i auto zaczeło poprawnie pracować ale na krótko, no to co pojechałem na kompa błędy wypadanie zapłonu, 2,3,cylinder w końcu wszystkie, coś z sondą lambda, więc co kupiłem 2 sondy nowe chwile było dobrze i znowu więc kupiłem przepływke ,bez zmian no to silniczek krokowy bo na gazie chodziła i znowu jakiś czas dobrze , i znowu więc moja cierpliwość kończyła się i zamówiłem 8 cewek jak becia kolejny raz zaczeła wyłączać cylindry ale zanim doszły zauważyłem że to nie cewki bo przekładając je nic się nie zmieniało nie chodziła na połowę silnika cała jedna strona.Zawszę była poprawa po zresetowaniu oprogramowania przez carosofta.I nie mam już siły z tym walczyć jestem mechanikiem z zawodu wszystko robię sam przy swojej buni jest to moja 3 z kolei beta pierwsza była e30 1.6 chyba najmniej awaryjna sąsiad kupił do dzisiaj jeździ bezawaryjnie, 2 e36 2.0 też miałem trochę przebojów, ale się nie zraziłem i chciałem sobie polepszyć kupując V8 i sobie pogorszyłem Pomocy co jest z tym modelem jakaś wada wszyscy pytają a nikt nie wie :?: :duh: