Skocz do zawartości

zonk21

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523i automat

Osiągnięcia zonk21

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dobry wieczór chciał bym podziękować wszystkim którzy starali się mi pomóc przejechałem już 700 km i żadnego błędu do tego czasu błąd powinien pojawić ie ze 20 razy :D jednak nieszczelność na dolocie za przepływką przejściówka łącząca 2 rury (grube węże) jedna z tych rur jak pisałem prędzej nie była dobrze ściśnięta opaską i musiała zasysać lewe powietrze wsunięcie przewodu do końca na króciec i dokręcenie opaski pomogło . PS Dziękuję jeszcze raz :cool2:
  2. A w jaki sposob mam zrobić tą próbę domową :?
  3. Dzięki , dziś wywaliłem węże od przepływomierza do przepustnicy jeden z nich ledwo siedział więc poskręcałem i może to było to (wątpię) pojeżdżę trochę i zobaczę czy coś to dało patrzyłem jak dostać się do odmy masakra przewód idący od kolektora do odmy jest spocony może to to . Czy żeby zdemontować odmę lepiej i przewody lepiej 1 Wywalić kolektor ssący? 2 Czy dobrać się wykręcając przepustnice i krokowca ? mam silnik M52TU Prędzej wymieniał mi to mechanik teraz chciał bym sam żeby mieć pewność że jest ok. I ostatnie pytanie jakie objawy może dawać odma czy np jeśli wyskakuje mi komunikat o niskim stanie oleju chodź mam oleju na 3/4 miarki czy to może też być objaw odmy czy to czujnik stanu oleju
  4. Witam dzięki za radę znalazłem kawałek prostej i nagrałem nie da się jechać automatem tylko na 3 z butem w podłodze bo i tak przełącza na 2 bieg a potem na 3 ale coś tam nagrałem (programem do nagrywania ekranu :o ) . Jeździłem dziś tylko na benzynie i te same błędy mi wywaliło. 1- Film to na postoju pierwsze odpalenie po nocy na filmiku od odpalenia do równej 1 minuty filmu trzęsło silnikiem potem się unormowało. 2- filmik to but do podłogi na 3 biegu od 0:10 do 0:39 sek (lecz tak jak pisałem to automat mimo że przełączyłem na manualną zmianę to i tak zmieniał biegi.
  5. OK dzięki tak myślałem . Wrzucam filmik z pracy przepływki sorry za jakość ale syn nagrywał ;-)
  6. Czy wie ktos ktora pozycja w inpa to przeplywomierz bo nie moge tego znaleźć w tej niemieckiej wersji :duh:
  7. Witam ponownie przepraszam że dopiero po takim czasie się odzywam ale praca ,praca i przygotowanie do chrzcin syna :-) Dziękuję wszystkim za rady wg zaleceń byłem u gazownika innego niż dotychczas i mówi że nie ma co zmieniać bo wszystko jest ok. Więc idąc za radą dalej sprawdzałem dolot powietrza wszystko wygląda ok. Odme wymieniałem w ubiegłym roku więc myślę że jest ok. Odłączyłem przepływomierz i podłączyłem ponownie i jak na razie zrobiłem 200 km i żadnego błędu. Być może to było to ? Chyba kupię nową bo już kiedyś mi coś chrzaniła wtedy potraktowałem ją zmywaczem do hamulców długi czas było ok więc może to to. Zrobię jeszcze parę km i zobaczymy.
  8. Witam jestem posiadaczem BMW E39 sedan 2000r 523i benzyna + gaz. Instalacja gazowa - STAG 300-6 ISA2 Mam problem tego typu że rano jak jest zimny po odpaleniu falują obroty. Nie mocno lecz przy ruszaniu i dodaniu lekko gazu jakby się przez chwile zamulał (dławił), potem już idzie ok. Zaświeca się CHECK po odczytaniu błędów inpa wywala mi błędy. Pierwsze 5 błedów zostały odczytane wczoraj po około 4 miesiącach od ostatniego skanowania. http://tufotki.pl/Xa4R5 http://tufotki.pl/C1yrs http://tufotki.pl/7bD7M http://tufotki.pl/TiNE2 http://tufotki.pl/CJxyS Dołączam wideo z pracy sondy Praca cylindrów na benzynie i przełączenie na gaz Praca cylindrów na gazie praca sondy 1 praca sondy 2 nie wiem co to? :-) nie wiem co to? :-)Błędy skasowałem wczoraj dziś rano po przejechaniu 10 km wywaliło mi znowu 2 błędy http://tufotki.pl/O7Zn0 http://tufotki.pl/HPI1g Czy wie ktoś może co może być przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.