Skocz do zawartości

m82xxx

Zarejestrowani
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O m82xxx

  • Urodziny 29.01.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 01
  • Lokalizacja
    Szczecin/Stockholm

Osiągnięcia m82xxx

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. mielem to samo. Akumulator do wymiany
  2. Ok Sterownik ABS-u jest padniety tak wiec wymiana sterownika mnie czeka. Pytanie do Was. Czy ten numer modulu jest bardzo wazny. To znaczy czy moge zakupic z numerem konczacym sie na 002? Bo ja mam chyba na 001.
  3. to calkiem mozliwe bo sprawdzalem dzis san plynu i jest ok ale caly korek i kostka byly ufajdane w plynie jutro przeczysze dokladnie.
  4. Jest tego pelno tu na forum ale mozna oglupiec. Wszedzie pisza o DSC I ABS ale nie ma nic o recznym! Mocno padalo i wjechalem na kilka kaluz. Zaczely mi sie zapalac rownoczesnie ta konrolki i gasnac. Czujniki sprawdzone i oczyszczone. Sa ok. Co moze byc? W poniezialek ide na kompa bo mechanik u ktorego dzis bylem nie posiada odpowiedniego kompa. Jego komp podal mu jakies blad ale nie potrafi rozszyfrowac :duh:
  5. no nie w Polsce. W Szwecji.
  6. Ponowie! Nie spinajcie sie tak! Po prostu sie pytam bo nie znam tematu i takie cos jak te rurki, to dla mnie zupelna nowosc. Poczytalem troszke i dowiedzialem sie ze to raczej norma i trzeba je wymienic. Taka kolej rzeczy. Tak wiec nie pocimy sie i dzieki za rady. pozdro
  7. Przeglad mojej dziesiecio letniej BMW i kolejne problemy ehhh (troszke jest to nudne) Przewody (2 rurki ) od tylnych hamulcow, sa zardzewiale i cofneli mnie. Co radzicie zrobic? Juz sie dogadalem z mechanikiem o wymianie tych przewodow ale mysle o oczyszczeniu z rdzy tych rurek ;) Co wy na to? pozdro
  8. m82xxx

    czy wybrac BMW ?

    Jez, przewody w zawiasach (touring), pixele, bledy kompa i czeste bezsensowne wizyty majace na celu zdjagnozowanie bledu. Pewnie cos by sie jeszce znalazlo. Mysle ze moje widzenie tego tematu wynika z wieku mojego auta (prawie 10 lat) i zwiazanych z tym wiekiem wielu napraw itp. To moje drugie BMW i raczej nastepne autko bedzie innej marki.
  9. Glosniki sa dobre. Charczy jak dam na maksa ale to chyba dosc normalne. Poprostu to sie slyszy roznice miedzy moca i jakoscia dzwieku orginalnego, fabrycznego zestawu e-39 a np. VW cady czy passata
  10. m82xxx

    czy wybrac BMW ?

    Ladne, wygodne i mocne spox! Ale z ta awaryjnoscia to moim zdaniem jest troszke masakra. Jest tyle spraw ktore siadaja i sie powtarzaja ze przesada. Tyle lat klepali ta bude i nie potrafili zlikwidowac pewnych przypalow!!! Jastem zadowolony z autka ale spalani i wawryjnosc to chyba jedyne i najwieksze betony!
  11. Wiesz sprawa jest porsta. Wzmacniacz podlancza sie do radia i z niego idzie cala sila dzwieku. Do tego jest ta bateryjak aby napiecia dawalo rade i potem pod glosniki i ewentualnie na tube. Tylko to juz sa kambinacje a jak juz mowielem, w autkach w tym samym przdziale tylko innej marki, dzwiek jest zajebisty przy orginalnym sprzecie. A tu w moim poprostu gwizd i charczenie :(
  12. no to chyba mam ta pocje z 10 glosnikami bez dodatkow. Dziwiek slabiutki w porownaniu do innych marek. :|
  13. Ja mam orginalnie 10 glosnikow w swoim ''turnigu'' ale dzwiek jest strasznie slabiutki. Np. w VW czy audi ten osprzet ktory jest orginalnie wstawiany, smiga calkiem fajnie. Moze to u mnie jest cos nie tak? Jak z waszym dzwiekiem??
  14. m82xxx

    drżenie kierownicy

    Felgi orginalne? Jak nie to pierscienie samo kontrujace. Wachacz przedni gorny mozy byc do wymiany. Ja tak mielem ze raz drgania byly a raz nie i to byl wlasnie wachacz. Moze byc tyle powodow ze nie wiedomo o czym pisac hehe
  15. Wyciagnij nerke i dzialaj
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.