Skocz do zawartości

MatthewD

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i '97

Osiągnięcia MatthewD

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Silnik na zimnym chodzi ok. Na rozgrzanym czasami coś szarpnie w silniku i auto ma mniej mocy jakbym jechał 2-litrówką, a w zakresie do 2-3k czuć nierówną pracę. Dopiero po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu problem znika, czasami na dłużej a czasami po kilku minutach wraca. Czyżby czujnik położenia wału, sonda lambda? Postaram się nie długo pojechać pod kompa, tylko czy jeśli będzie auto pracowało normalnie podczas diagnostyki to ten błąd wykaże?
  2. Tak jak w temacie. Ma być seryjne, a nawet lepiej będzie jakby było wyższe. Jaki orientacyjny koszt?
  3. Tak jak w temacie. Czy wystarczy wymienić wszystkie uszczelki co tam są przy złączeniach czy muszę kupić nowy zbiorniczek wyrównawczy. Silnik M52B20
  4. Auto otwarte. Myśle że to co napiszę w najmniejszym stopniu nie pomoże złodziejom. Wystarczyło zdjąć tapicerkę z klapy(4 spinki wystarczyły) i pociągnąć za siłownik. za pomoc podziękowania do piotrek22ocw
  5. Jest to sedan. Niedługo ma wpaść do mnie kumpel, który ma podobno patent na otwieranie. Tylko nie wiem czy da rade dziś jeszcze wpaść. Jak nie możecie pisać na globalu, to napiszcie na pw jakieś sposoby.
  6. Witam! Zachciało mi się resetować komputer głowny. Więc, włączyłem zapłon, odpiąłem klemy plus i minus, i je zewrząłem na kilka sekund, podłączyłem i wszystkie zamki się zablokowały, a kluczyki w środku. Niestety nie posiadam zapasowego. Mam otwarty bagażnik i maskę. Macie jakieś pomysły na odryglowanie centralki? Czy pozostają tylko specjaliści, za których trzeba trochę wybulić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.