Skocz do zawartości

seba320

Zarejestrowani
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Dolny Śląsk

Osiągnięcia seba320

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Hehe tak właśnie myślałem, dzięki :8)
  2. Witam kuzyn zostawił mi auto sprowadzone z Holandii, autko było kupione jakis rok temu, teraz ma wykupione OC na miesiąc, przegląd jest juz zrobiony w Polsce ale nie jest zarejestrowane, sa tylko dokumenty jakieś z Holandii. Moge tym jeździć normalnie czy jak mnie złapia to będzie lipa? Auto jest na białych tablicach a na OC i przeglądzie jest wpisany tylko model i auta i numer nadwozia :lol:
  3. seba320

    jak zdemontować gril?

    Hehe jednak sporo zachodu :wink: sprawdziłem jest dokładnie tak jak piszesz, dzięki za pomoc będę walczył :lol:
  4. seba320

    jak zdemontować gril?

    Witam, chcę wyjąć gril z mojego e36 sedana z 92r, ponieważ muszę go polakierować. Gdzie są tam jakieś śrubki, które muszę odkręcić, dużo z tym zachodu? Pozdro
  5. Może rzeczywiście dam żeby ktoś to zrobił, narazie szukam maski i szyby.
  6. Witam, miałem ostrego pecha i podczas jazdy otwarła mi się maska. Z maski i szyby za wiele nie zostało niestety. :cry2: Ktoś sam wklejał szybę i może coś podpowiedzieć? Np jak dokładnie wyciąć starą i czym ?
  7. ale najpierw sprawdz czy masz paski wszystkie dobrze ponaciagane, bo to bardziej prawdopodobne
  8. koledze zapewne chodzilo o rolke wchodzaca w sklad rozrzadu, kiedy miales wymieniany rozrzad?
  9. dokładnie, a co śmieszniejsze ostatnio w kilku sklepach w mojej okolicy spotkałem ten sam olej w bańkach 5L z niemieckimi etykietami w cenie 150 - 160 zł :duh:
  10. hehe wreszcie problem rozwiązany, zepsuta okazała się jedna cewka (miała przebicie) wreszcie autko normalnie się wkręca :mrgreen:
  11. seba320

    Usunięcie katalizatora

    nie bedzie zadnych problemow mozesz spokojnie wstawic strumiennice w obudowie kata albo rure i schowac ja w starym kacie :norty: Strumiennica nie zwiekszy ci mocy itp Jedynie mozna odczuc roznice gdy w aucie ktore mialo katalizator wstawimy strumiennice albo rure, poprostu wtedy jest troche odetkany przelot, auto jest troche swobodniejsze, ale ty itak masz pustego kata to pozbedziesz sie tego brzeczenia, ktore wydobywa sie z puchy po katalizatorze :norty:
  12. wiem ze nie zasze komp pokaze bledy, szczegolnie do 95 roku ale o ile ja sie orientuje to czujnik polozenia walu powodowal by ze auto wlasnie by zdychalo, ciezko palilo itp a moja bunia pali na dotyk i nie zdycha, wiec tak w ciemno to szkoda troszke pakowac sie w koszty.... autko nie wazne czy cieply czy zimny silnik jak wcisne mu gaz do dechy to chwile sie zamula popierdzi i po chwili dopiero wchodzi na obroty ale tak jakby mialo z 3 zamiast 6 cylindrow
  13. widze ze nie czytaliscie posta dokladnie, otoz bylem na kompie i nie znalazl zadnych bledow a swiece wymienialem na nowe
  14. seba320

    Usunięcie katalizatora

    nie koniecznie masz wstawioną strumiennice, rownie dobrze mozesz miec oproznionego kata i wspawanego pustego zpowrotem, wlasnie wtedy taki pusty katalizator lubi sobie brzeczec. Co do spalania to nie powinno byc wieksze a raczej moze nawet sie zmiejszyc po wycieciu kata, sonda i tak jest nagrzana. Jak masz pusta puche katalizatora to albo kup sobie katalizator albo wstaw zamiast puchy rure najlepiej wstaw ja w puszce od kata zeby nie bylo problemow z diagnostami :mrgreen:
  15. To po pierwsze nie tankuj badziewngo paliwa, zatankuj na sprawdzonej stacji i zobacz czy sie bedzie dalej to dzialo i napisz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.