Skocz do zawartości

kukis84

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E70 3,0D - 235 KM

Osiągnięcia kukis84

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. A nie chodzi Ci przypadkiem o DPF ? Az tak żle ze mna nie jest odróżniam Dpfa od katalizatora Sam poczatek pzrygody z ta naprawą rozpocząłem od wybebeszenia Dpfa i oddania turbiny do regeneracji. Auto miałem zamulone i ciekł mi olej z kolektora ssacego. Turbina została zregenerowana, Dpf wybebeszony i usuniety komputerowo. Poskładałem całośc do kupy i lipa, dalej nie chodził jak powinien. O sterowniku pomyślałem,gdyz widziałem ,ze nie pracuje jak powinien i komputer wyrzucałe jego awarie. Na szczęście wczorajsza diagnoza była trafna. Nie tylko DPF, ale i katalizator był zapchany, tak więc go wybebeszyłem i założyłem na swoje miejsce(Wszystko ładnie zaspawałem Tigiem),żałuje ,że nie zrobiłem zdjęć :mad2: Pozdrawiam
  2. Panowie pełen sukces :D Jak sie okazało to nie sterownik był uszkodzony, tylko miałem zatkany katalizator sadzą :mad2: chyba z 5 sterowników zakładałem do bojej beemki i zaden nie działał, tak mi sie wydawało :duh: Tak z ciekawosci zrzuciłem gumowy przewód przeciwciśnienia z Dpfa i silnik zaczął sie troche wyżej krećić. wpadłem na pomysł ściągnięcia wydechu i sprawdzenia czy to nie wydech :mrgreen: Co sie okazało po rozkręceniu i przedmuchaniu wydechu -katalizator był zatakny sadzą :mad2: Pozbyłem sie wkładu katalizatora silnik odżył :cool2: Przy okazji zrobiłem niedawno chipa, więc wrażenia sa pioronujące :cool2: Pozdrawiam
  3. Za regeneracje zapłaciłem 1450 zł - roczna gwarancja Koles do mnie przyjechał i po naprawie przywiózł mi moją turbine. Wymieniłem olej, filtr oleju,powietrza i filtr odmy. Wiadomo ,że części to jakaś chińszczyzna , ale w tym roku raczej zmienie auto ,wiec nie bylo sensu ładować 4 tyś w nowe turbo
  4. Proponuje Ci cos takiego : http://aukcja.interia.pl/lampka-tablicy-rejestracyjnej-led-bmw-e70-e39-e60-i2012686781.html Zero błędów przede wszystkim
  5. Witam ! Temat jest mi od niedawna znany. Jeżeli podejmiesz decyzje o regeneracji to miej świadomość,że nie będą to orginalne części garetta tylko jakieś chinskie podróbki. Krąży inforamcja ,że garett nie produkuje części zamiennych do tej turbiny. Dlatego niektóre zakłady nie podejmą się jej regeneracji. Wiadomo,że cena kusi. Co do wyjęcia turbiny to ja odkrecałem ją wraz z kolektorem bo nie miałem dojścia do jednej ze śrub łączących turbine z kolektorem. Może gdybym zdemontował pokrywe zaworów wtedy miałbym dojście. O wiele łatwiej jest ją wyciągnąc po uprzednim odkręceniu sterownika. Turbine wyciągałem od dołu. To że ja ja tak wyciągałem nie oznacza ,że to właściwy sposób. Jeżeli bedziesz potzebował pomocy to pytaj, bo jestem świerzo po akiej naprawie. :mrgreen:
  6. kukis84

    wyjęcie skrzyni

    Całkiem sprawnie :D
  7. kukis84

    wyjęcie skrzyni

    A jaka skrzynia?? Chyba chodzi o skrzynię biegów, co nie?... koledze pewnie chodziło czy skrzynia automatyczna , czy ręczna.
  8. kukis84

    530xd kontrolka 4x4

    co do szyberdachu to przedmówcy mają racje. Ja wczoraj tylna szybe programowałem po zciągnieciu klemy. Nie wiem czy szyberdach ma ten sam czujnik co tylne szyby-chodzi o zapobieganiu przypadkowego przytrzasnięcia ręki. Musiałem opuścić i podnieść kilka razy szybe - od całe programowanie :D Pozdrwiam
  9. Samego sterownika nie da się kupić nowego bo jest sprzedawany tylko z turbiną. Potwierdzam - już pytałem Już nie długo i książkę napisze o przygodach z moim BMW. Szukam narazie sterownika na podmiane i potwierdzenie diagnozy. Jak podmiana pomoże to zapłaace i będe się cieszył mocą. Pozdrwiam
  10. panowie zastanawiam sie czy warto kupować uzywany sterownik , czy tylko i wyącznie w gre wchodzi naprawa mojego ?? Chciałym juz rozwiązac prolem i cieszyć się autem.
  11. ja nie poprawiłem. Znajomy mi poprawił . Nie działa :mad2: Czekam jeszcze do jutra , co przyniesie kolejny dzień :norty:
  12. Witam ! Musze Cie rozczarowac , ale przeczytałem 3 dni temu Twój post i wyciągnałem po raz kolejny sterownik i postapiłem zgodnie z Twoim opisem. Niestety nie udało się, sterownik jak nie działał tak niedziała. Jutro być może będę miał sterownik na podmianke wiec zobacze czy bedzie ok. Nie mam zamiaru kupować sterownika za 400 zł , który nic nie zmieni. Znajomy elektryk jak narazie jest zawalony robotą , ale powiedział ,że jak podmienie ten sterownik i nie pomoże , to mam wpaść z małym 0,7 i napiszemy książkę o naprawie sterownika Garetta. Taką wprawe jak ja mam w wyciąganiu sterownika to chyba nikt nie ma na Śląsku. Wrazie gdyby ktoś chcaił wyciągnąć może sie do mnie zgłosić . Jutro ciąg dalszy serialu ze sterownikiem w roli głównej. Pozdrawiam
  13. Położenie cięgna zależy nie tylko od obrotów ale też od obciążenia silnika. Kolega sprawdzał pewnie położenie cięgna bez obciązenia silnika (na postoju)... Jeśli nic złego się nie dzieje podczas jazdy to pewnie wszystko funkcjonuje jak trzeba... Pozdrawiam tak jak mówisz sprawdzałem położenie ciegna na postoju. Sterownik nie działa ani na postoju , ani w trakcie jazdy. Doprowadza mnie do szału,ze auto ma teraz 240 koni , a jedzie jakby miłao 40 kucyków
  14. Witam ! na początku odpowiem tym kt orzy zadają sobie pytanie czy najpierw poczytałem , zanim napisałem posta- otóż tak ! Skorzystaęłm nawet z forum Forda Mondeo , gdzie wystepuje taki sterownik. Dzisiaj rano sprawdziłem iż identyczny jak mój sterownik wystepuje w Peugocie 607 2.7 HDI- ma ten sam numer i gniazdo wtyczki - porównanie na podstawie zdjęcia . W wiekszości wszystkich postów jest opisana całkowiat awaria sterownika lub zatarte cięgno turbiny. U mnie natomiast : -cięgno turbiny chodzi leciutko - sterownik po przekręceniu kluczyka w stacyjce przechodzi z jeden skrajenej do drugiej skrajnej pozycji. - przy dwóch tysiącach obrotów nieznacznie sie rusza i wraca do pozycji wyjściowej mimo iz obroty są wciąż 2 tyś - przy trzech tyś ustawia sie tak samo jak na 2 tyś Wydaje mie się że im wyższe obroty silnika sterownik powinien bardziej wychylać cięgno jednak tego nie robi. Wyczyściłem już czujnik cisnienia doładowania i przepływke - prepratem do mycia tarcz hamulcowych czy ktoś z was miał już podobny problem Prosze o pomoc bo nie daje mi to spokoju Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.