To masz tą samą skrzynię co ja. Powinno ci wystarczyć 3,5 litra oleju, czyli musisz go kupić 4 litry. Dodatkowo proponuję wymienić filtr oleju. Jeśli chodzi o wymianę uszczelki, filtra i oleju to sprawa jest prosta. Wjeżdżasz na kanał, wchodzisz pod auto, zapewne wiesz gdzie jest skrzynia biegów. Od dołu masz miskę olejowa skrzyni biegów i tak jak przy silniku śrubę do spuszczania oleju. Odkręcasz tę śrubę i spuszczasz olej. Jeśli dodatkowo chcesz wymienić uszczelkę, bierzesz kluczyk na nakrętkę nr 10 i odstręczasz całą miskę. Dodatkowo w misce do miski olejowej idzie rurka w której jest bagnet do sprawdzania stanu oleju w skrzyni, ale tego nie musisz odkręcać. W misce olejowej powinieneś mieć 2 magnesy, które też sobie wyczyść. Filtr oleju jest kwadratowy, nie pamiętam już jaki rozmiar, ale potrzebujesz śrubokręta gwiazdki (6 ramion). Taki komplet kluczy można kupić tanio, więc rozmiar nie ważny. Odkręcasz te śruby i filtr oleju sam Ci spadnie. Pozostaje przykręcić nowy, założyć nową uszczelkę i zakręcić miskę olejową. Góra 30 minut roboty. Następnie, przynajmniej jak tak robię. Podnoszę maskę, wyciągam bagnet olejku od skrzyni, zakładam mały lejek i wlewam 3 litry oleju. Czekam chwilę odpalam silnik na minutkę, zmieniam bieg, tak żeby olej wszędzie dotarł. Czekam chwilę i sprawdzam stan oleju. Powinno być oleju ok, ale lepiej sprawdzić i później dolać to co brakuje.