Skocz do zawartości

kostek.29

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e 46 320 d 1999

Osiągnięcia kostek.29

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich , gdzie na Podkarpaciu bądź Małopolsce można podjechać do jakiegoś mechanika który zna się na BMW , konkretnie chodzi o brak mocy . Model e46 320 d 136ps . Pozdrawiam Kostek .
  2. Koledzy ostatnio wymieniłem pompę wody , Układ odpowietrzyłem płynu weszło w cały układ ok 6,6l . Niestety od tamtej pory autko raz na jakiś czas przestaje grzać ...Zgasze motor zapalę i już grzeje jak trzeba . Podczas wcześniejszej eksploatacji auta czasem musiałem dolewać płynu do układu ale to było naprawdę sporadyczne ilości , nigdy się w ten temat nie zagłębiałem ponieważ były to bardzo śladowe ubytki płynu . Natomiast od czasu wymiany płynu i zmiany pompy wody znacznie szybciej ucieka płyn . Na ok 300 km muszę dolać ok 0,150 l płynu . Dodam że auto nie gotuje płynu , wskazówka zawsze jest w pionie równe 90 st. Być może źle odpowietrzyłem układ ? .Pozdrawiam
  3. kostek.29

    320d cofnięty licznik

    Nie ma się co przejmować... . Najważniejsze że piszesz że jesteś zadowolony z auta , przypuszczam że w dniu zakupu auta gdyby licznik pokazywał 250tyś pewnie byś go nie kupił bo odstraszył by cie jego aktualny stan ? .
  4. kostek.29

    e46 a przebieg 300tys.

    Jest. Wehikuł czasu. :mrgreen: :mrgreen: .He he Dobrze powiedziane z tym wehikułem , Nawet się uśmiałem :D .
  5. Kolego a tak z ciekawości :P jaki przebieg ma ta 320 ? . Pozdrawiam
  6. Byku i jak tam oglądałeś wczoraj tą 320d ? . Dokonałeś zakupu ? :norty: .
  7. Dziś byłem u mechanika . Niestety nie pamięta co robił przy pompie . W sumie to już naprawdę dawno temu było i mu się nie dziwie ...Pamiętam jak miałem jeszcze 318 tds i u niego robiłem pompę mógł mnie przekręcić na ładnych kilka zł i tego nie zrobił , a pompę też zrobił tak że nie narzekałem . Jeśli chodzi o ten oring Myślę że zrobił tak jak trzeba... jednak na ręce mu nie patrzyłem... Pozdrawiam
  8. Teraz już rozumiem . Jutro będę dzwonił do gościa , zobaczę co mi powie jak prowadzi jakiś rejestr na pewno mi powie gdzie wymieniał ten oring . Pozdrawiam
  9. Jutro zadzwonię do mechanika może będzie pamiętał , który wymieniał tylko że to było ponad rok temu... . Ale zobaczymy . Była to pierwsza naprawa w aucie po kupnie. Hey a o co chodzi dokładniej z tym oringiem ? ja już tak jeżdżę naprawdę długo jest to jakiś istotny fakt ? . Pozdrawiam
  10. no dokladnie, z tego co wiem to ma to duze znaczenie przy samochodach z turbodoladowaniem jak i na sprawy tego dwumasu. ech a mi się czasem zdarzyło że jechałem tak 1.5tyś na 3 :duh: . dobrze że jest forum człowiek zawsze dowie się coś pożytecznego :) .
  11. Jeśli chodzi o turbo również nie narzekam ...(i oby tak zostało ! :D ) przestrzegam zaleceń dbania o turbo i na razie ładnie ciągnie . Jeśli chodzi o paliwo to tankuje praktycznie zawsze na tej samej stacji ( orlen verwa ) kilka razy byłem zmuszony zatankować zwykłą ropę i jakby troszkę gorzej paliła na niej...osiągi takie same . Natomiast oring w pompie , naprawiał mechanik skasował mnie 150 zł naprawa zajęła mu kilka h powodem był wyciek paliwa ( Niestety raz ją zapowietrzyłem troszkę :duh: ech... pojechałem do mechanika za późno ! :oops: na 3 sekundy troszkę spadła z obrotów ) , naprawy pompy dokonał bez jej wyciągania z auta . Ciekawi mnie czy przy takim przebiegu była już regenerowana pompa co myślicie ? jeśli nie to pewnie trafi to na mnie... Jeśli chodzi o olej ja właśnie jeżdżę na costrol 10 w 40 . Pozdrawiam
  12. Przejechałem 60 tkm . Poprzednik posiadał auto rok czasu i zrobił 20 tkm . Czyli auto prawie z przebiegiem ok 300tkm przeszło na 10w 40 . Wymieniłem : 1 Wahacz + tuleja 2 Oring pompa wtryskowa . 3 szczęki . 4 zawór egr 5 Koło pasowe 6 łączniki stabilizatorów ( 2 szt. ) 7 pasek wieloklinowy i klimy ( ostatnio jak pisałem o eksploatacji zapomniałem by je wpisać ) 8 Odma 9 oleje plus filtry ( co 10 tkm 10( akumulator ledwo ciągnie (-7 już nie odpalę auta )ale myślę że wytrzyma jeszcze tą zimę , 2 wahacza jak się wsłucham to go delikatnie słychać...na razie nie zmieniam stuki są bardzo minimalne ) . I co zrobić bo sam już nie wiem za 3 tyś mam wymianę oleju i nie wiem co zrobić czy zostać na 10w 40 czy przejść na kakiś inny olej ? . Jeśli chodzi o silnik nie mogę złego słowa powiedzieć o nim nie kopci pracuje równo żadnych turbo dziur itp ,oleju praktycznie nie bierze zawsze mieszczę się między min i max na bagnecie .
  13. Mimo że auto ma naprawdę duży przebieg . Nie wiem czy bym ją sprzedał za 20 tyś . Myślę kolego że za 17 tyś nie kupisz nic dobrego...lepiej dozbieraj trochę grosza i kup doinwestowane bmw a mechaników będziesz naprawdę rzadko odwiedzał... pozdrawiam
  14. Kolego ja mam 320 d 136 km przebieg 370 tyś. Mam ją 19 miesięcy , Zrobiłem 60 tkm co wymieniałem : wiadomo olej i zawsze wszystkie filtry . plus raz odma . zawór egr 150 zł wahacz + tuleja 550 zł tuleje tył ok 120 zł ( 2 szt) uszczelnienie pompy wtryskowej 150 zł szczęki tył 100 zł końcówki stabilizatorów ok 120 zł ( 2 szt) Koło pasowe prawie 500 zł i to chyba wszystko... Pozdrawiam .
  15. Hm... a przy przebiegu 370 tkm w 320 m47 ? . Aktualnie mam zalany 10w40 , silnik pobiera ok100 ml na 10 tkm ( jednak od wymiany do wymiany na 10 tkm nigdy nie muszę dolewać zawsze jest delikatnie powyżej min ). Czy warto przejść na olej syntetyczny ? . Na stacji gdzie zmieniam mówią że to idealny olej do mojego auta . Sam nie wiem co zrobić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.