Skocz do zawartości

Szmyciu321

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szmyciu321

  • Urodziny 19.09.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 2000 TOURING
    E39 530D 2001 TOURING
    E61 535D 2005 TOURING
  • Lokalizacja
    Szubin
  • Zawód
    technik elektryk

Osiągnięcia Szmyciu321

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam po małej przerwie :) Mianowicie po wymianie pomp w zbiorniku brak poprawy :( Po wymianie przekaźnika od pomp o dziwo chwile było okej ale znów lipa:( Więc zacząłem dłubać w ustawieniach Wykonałem testy wtrysków i reset wymiany świec zapłonowych i eureka :D Auto pali jak nowe :) Ale to nie jest koniec problemów :( IBS rozładowuje mi akumulator:(
  2. zamówione zostały dwie pompy bo podobno takowe są w tym modelu dodatkowo jedna jest z filtrem. Auto cały czas odpalało normalnie więc nie jest tam pewnie żaden chiński zamiennik filtra. Dam znać co i jak po wymianie.
  3. sprawdzę, pompa chodzi w miarę głośno bo ją słychać. najpierw muszę zmierzyć ciśnienie jakie daje
  4. Witam kolegów Na wstępie powiem że szukałem ale nie znalazłem tematu który odpowiadałby mojemu przypadkowi. Mianowicie pacjent to E60 530i + LPG automat 2005 rok. objawy: Auto czy zimne czy ciepłe często nie odpala za pierwszym razem tylko za trzecim bądź czwartym. Zawsze kręci lekko bez oporu. Czasem podczas jazdy przy dodaniu gazu wgl nie reaguje na niego. Wymienione elementy: Czujnik położenia wału na ori rura odmy (była pęknięta) czyszczony vanos LPG po generalnym przeglądzie wymienione wszystkie wtryski od gazu + regulacja oraz sprawdzanie kompa Po wymianie czujnika położenia wału auto nadal tak odpala ale nie myśli już podczas dodawania gazu. Błędów na kompie nie ma żadnych które by coś mówiły, jest jedynie błąd prądu na postoju czy coś takiego nie pamiętam już. Jakiś czas temu zaglądał do niej magik i niby stwierdził że to pompa paliwa ma winę, oczywiście nie mierząc ciśnienia. Zdiagnozował to na tzw ucho, bo słychać ją jak pracuje. Więc może koledzy podpowiecie co może być przyczyną?
  5. Oczywiście że da radę. Sam go montowałem miesiąc temu :) no i tak jak mówisz kodowanie przez NCSExpert
  6. no w tym aucie akurat jest ta duża navi, kolorowa
  7. Witam wszystkich, dużo czytałem w tym temacie i nadal nie znam odpowiedzi na to pytanie. Mianowicie od jakiegoś czasu najpierw lewa strona głośników zaczęła charczeć a później przestała momentalnie grać i co może być przyczyną??? Posiadam bmw e39 530d kombi wersja na skórach, klima, duża navi, zmieniarka itp. proszę o pomoc co może być nie tak.
  8. Podpisuje się również pod tym postem. Proszę o jakąś pomoc:)
  9. Podpowie mi ktoś coś?? Może mam źle wyregulowane wtryski??
  10. Witam szanownych kolegów. Mam nietypowy problem z moja 320 z silnikiem 136KM 2.0 . Mianowicie nie kiedy auto pali i jeździ ok, lecz czasem jest tak że spalanie dojdzie do 10l i obroty do 2,5tys 3tys i nie chce jechać, wcisnę sprzęgło dodam gazu na maxa to zakręci się prawie do 6 tys i już jest ok. Byłem na kompie to wyskoczyły takie błędy: 1) Błąd 72 błąd regulacji początku wtrysku 2) Błąd 27 podgrzewanie płynu chłodzącego (nie istotny tym się zajmę) 3) Błąd 47 czujnik położenia wału korbowego 4) Błąd 68 zawór magnetyczny dawki paliwa Z tego co wyczytałem na forum to wszystko może być związane z pompą wtryskową. Nie wiem czy dobrze się dowiedziałem, ale gdybym miał uszkodzony czujnik położenia wału korbowego to bym miał problem z odpaleniem. Ale nawet gdy auto stoi kilka dni na wolnym powietrzu to pali od ręki, i nie ma z tym żadnego problemu. Czekam na jakieś diagnozy i porady.
  11. Kolego może masz nie szczelność gdzieś w układzie, mi też uciekał ale ja miałem uszkodzoną głowicę. dopiero po założeniu 3 z rzędu wszystko wróciło do normy.
  12. U mnie chyba problem się rozwiązał jutro będę zdejmować głowice, bo się trochę mi woda gotowała i temp poszła prawie na maxa. Na 90% jestem pewny że to uszczelka, bo mogła być felerna. Wszystko się wyjaśni w przyszłym tygodniu. Ile może kosztować sprawdzenie głowicy ultradźwiękami??
  13. Koledzy dziś po przejechaniu około 15km gdy silnik był rozgrzany temp płynu wzrosła mi prawie do maxa. Jest to wina uszczelki??!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.