Skocz do zawartości

sebazasada

Zarejestrowani
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebazasada

  • Urodziny 19.05.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 2.0i Vanos 150KM
  • Lokalizacja
    Lisia Góra k/Tarnowa woj.Małopolskie

Osiągnięcia sebazasada

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. 255/30/18 wchodzi idealnie i nie obciera przy pełnym stanie osób i bagażu. szerokość felgi z tyłu to coś ok 8cali
  2. to zależy dla kogo jakie koszty są "duże". ja osobiście w samochód włoże ostatnie pieniądze i nigdy nie było mi żal ani grosza na moje BMW. odnośnie montażu to osobiście sie za to wezme (mam wykształcenie w tym kierunku, wprawdzie nie pracuje w zawodzie ale lubie sobie podłubać przy samochodach czasami), ew prosze o linka do takiego tematu bo jakoś nie znalazłem, możliwe że źle szukam :mad2:
  3. Panowie czy istnieje możliwość dołożenia systemu ASC+T do E36 z ABS silnik M50B20 Vanos rok 1994.Jeżeli wogóle istnieje taka możliwość to w jakie podzespoły sie zaopatrzyć żeby zacząć montaż. Z góry dziękuje za wskazówki pozdr.
  4. Ludzie poco takie posty zakładacie!!??? mi 320i vanos pali w mieszanym cyklu 10-11,5 zależnie od grawitacji prawej nogi, jak sie spiesze to 15/100 też weźmie. a jak kogoś nie stać na bmw to jest dużo innych marek bardziej ekonomicznych i można śmiało takowy zakupić, z tego co wiem to dostęp do nich nie jest jakoś ograniczony
  5. Witam serdecznie panowie. faktycznie amortyzatory wogóle nie trzymają, pozatym jest wszystko ok w zawieszeniu. a co do wiracji to nie pozostaje mi nic innego jak tylko koła, przeglądnąłem wszystko co tylko możliwe a felgi mam strasznie krzywe więc w pierwszej kolejności pójdą do wymiany. za wszelkie porady bardzo dziękuje pozdrawiam serdecznie
  6. Witam Serdecznie drodzy koledzy szukałem i nie mogłem znaleźć tego więc pytam. co może być przyczyną że autko mi pływa na dziurach tyłem. opony to 215/60/15, najbardziej to czuć jak sie wpadnie na studzienke to tak jakby sie tył przesuwał w bok, całe zawieszenie sprawdzone na stacji diagnostycznej i wszystko jest ok, zbieżność ustawiona.dodam że przy jeździe na równej drodze i przy gwałtownym ruszeniu kierownicą nic niepokojącego sie nie dzieje, tylko na tych dziurach i studzienkach. druga sprawa to samochód wpada w wibracje podczas przyspieszania przy 30km/h a powyżej już jest ok. tak jakby coś w układzie napędowym miało luz ale nie wiem od czego zacząć szukać i na co głównie zwrócić uwage, te wibracje dość mocno czuć na fotelach i aż sie lusterko wsteczne trzęsie. podczas jazdy bez przyspieszania 30km/h czuć wibracje tylko o dużo mniejszym natężeniu. Za wszelką pomoc z góry bardzo dziękuje
  7. sebazasada

    3XX Pytanie o M PAKIET

    Witajcie, pozwólcie że sie wtrące w temat. lepiej nie ruszaj tych listew, jak całe auto ma być po polerce to przydałby sie jakiś element w macie np te listwy bo inaczej to ci sie wszystko zleje i nie będzie ładnego efektu. takie jest moje zdanie pozdrawiam
  8. witam ostatnio zakładałem kumplowi klimatronic i wyszło 1500zł z robocizną, jak coś to zapraszam na priv. pozdrawiam
  9. Witam Serdecznie. Koledzy a udzieli ktoś instruktarzu jak sie zabrać za montaż multifunkcjii (kierownica typu M3 e36) i tempomatu. za wszelkie porady będę bardzo wdzięczny Pozdrawiam wszystkich
  10. witam serdecznie ja kostke mam ok ale jak znajde chwile to podjade do ASO do krakowa na kompa i zobaczymy co powiedzą, mam nadzieje że coś mądrego bo badanie u nich to koszt prawie 300zł. jak coś będe wiedział to dam znać pozdrawiam
  11. no u mnie jest najgorzej jak jest zimny rano później jest troszke lepiej sprawdziłem oporność czujnika powietrza i ma 10kOhma chyba o wiele za dużo i go wymienie dam znać jak sytuacja
  12. dziękuje kolego sprawdze i dam znać jak sytuacja sie ma. pozdrawiam
  13. koledzy tylko do kogo podjechać w okolicy tarnowa woj.małopolskie kto ma pojęcie o samochodach BMW?? wiem że BMW to jedna wielka zagadka ale jakieś rozwiązanie tego problemu musi być. aha i dodam jeszcze jeden objaw, mianowicie przy zatrzymywaniu sie obroty nie spadają do poprawnych 700 tylko sie zatrzymują na 1200-1500 i dopiero jak go biegiem przydusze to spadną na normalne. czy to może mieć coś wspólnego z tym szarpaniem??
  14. myśle nad tym cały czas bo ta benzynówka doprowadza mnie do rozpaczy :cry2: dziękuję za wszelkie porady i służe uprzejmie jakby coś to jestem lakiernikiem "malowanie proszkowe" jakby coś było potrzeba wymalować to dajcie znać. Pozdrawiam
  15. hehe odkąd go mam to 15litrów to najlepszy wynik jaki uzyskałem teraz jak sie zrobiło troche cieplej bo w zimie to nawet nie wyliczałem spalania żeby nie popaść w depresje. delikatnie jeżdże zazwyczaj tak do 100-130km/h żadko wyprzedzam, no chyba że musze ale przeważnie to nie wchodze na obroty powyżej 3,5tys. a tak na marginesie to mam już tego auta serdecznie dosyć tzn silnika konkretnie bo sam samochód jest poprostu rewelacyjny i chyba włoże TDSa 2.5 litra i powinienem mieć spokój. ostatnio jak sie przejechałem VW Polo 1.9TDI 90KM to moją BMką niemam najmniejszych szans na przyspieszeniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.