Skocz do zawartości

kszmigie

Zarejestrowani
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320D 2007 (M47TU2D20)
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia kszmigie

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. kszmigie

    Pomorskie

    Witam, mam problem z szyberdachem panoramicznym w E91. Czy znacie kogos kto w pomorskim zajmie sie szyberdachami? Najlepiej trojmiasto lub okolice. Nie domyka sie tylna czesc z pozycji uchylonej do gory. Widac ze prawa strona tylnej szyby nie chowa sie i blokuje zamkniecie - lewa prowadnica dziala i opuszcza tylna szybe, a prawa nie. Zamknalem manualnie szyberdach uzywajac tej korbki i srubokretem popychajac prowadnice od spodu - wiec nie jest fizycznie zablokowany. Co wiecej po manulanum zamknieciu, szybeerdach sie uchyla do gory, wiec silnik i elektryka dziala ale tylko przy otwieraniu/uchylaniu, a potem niesetty pozostaje prawa czesc otwarta, nie zamyka sie. Poprosze o podpowiedzi gdzie ktos sie na szyberdachach zna. Dzieki! Kuba
  2. Czyli kupiłeś razem z tym wygłuszeniem i osłonką metalowa termiczną tak? Bo widze nawet w sklepach bez tej tkaniny, jestem skołowany.... http://bmwcentrum.pl/dolna-oslona-silnika-m-pakiet-n43-n45-n45n-n46-n46n-n51-n52-n52n-n54-bmw-e90-e91,id1818.html Dzieki! Kuba
  3. Witam, Walnąłem w górach w bryłę lodu na drodze i rozwaliłem osłonę silnika od dołu. :duh: Niestety później na autostradzie wiatr wytargał przez dziurę tą tkaninę z tej osłony. Tutaj osłona nowa gdzie widać ta tkaninę: http://bmwcentrum.pl/img/products/15/20/7_max.jpg Teraz szukam osłony żeby wymienić ale widzę że większość na allegro (niby ori, nie chińszczyzny) albo jest bez tkaniny, i mniej więcej np tak wygląda: http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/50/58/81/76/5058817642_1 albo zdjęcie jest z drugiej strony i nie widać Czy wiecie czy ta tkanina to jest osobno do kupienia, i czy jest ważna? tzn, czy będzie np wyraźnie głośniej ? Albo gdzie można kupić dobra (może być demontaż) osłonę w normalnej cenie? Bo cena nowej w kraju to 600zl, w niemczech 90 Euro !!! (http://www.original-genuine-spare-parts.com/a/bmw/51757_/51757059387-abschirmung_%28bmw%29.htm). Polak potrafi :mad2: kuźwa. Dzięki! Kuba
  4. Chyba sam sobie odpowiem, wygląda na to ze w E46 były 4 sprzężyno-druty, a BMW idąc z duchem czasu w e90 oszczędziło 50 eurocentow i wstawia tylko 3 druty :mad2: http://sd.uploads.im/t/9ArZn.jpg Obawiam się ze te w e46 sa inne... macie jakiś pomysł? Czy tylko ja mam taki problem? Dzięki! Kuba
  5. Witam, mam wrażenie ze siedzenie (sportowe) mam lekko zapadnięte i twarde (chyba ktoś ciężki jeździł przedemna :shock: - chociaż zacząłem to odczuwać dopiero po 2 latach od zakupu :oops: ) i na długich trasach mocno mi to przeszkadza - to ze twardo w tyłek to nic, ale gorzej że od pozycji obniżonej bolą biodra bo wciskają się w boki siedzenia za bardzo. Chcąc sprawdzić rozebrałem siedzenie i widzę tam takie sprężyny - nazywa się to mata elastyczna , bez problemu można to znaleźć dla e46: nr 3 tu: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET37&mospid=47720&btnr=52_2313&hg=52&fg=10&hl=3 lub nr 2: http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/8099027-mata-elastyczna lub nr 3: http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/52_2492-rama-siedziska-fot-sport-bmw-mech/i47648#part03 swietlnie, tylko już dla e90 nigdzie tego nie mogę tej maty znaleźć :mad2: Ani realOEM ani google... (http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=VA71&mospid=48481&hg=52&fg=10) Czy wiecie gdzie ja można kupić, lub czy ta cześć nie występuje dla e90 osobno.... albo czy ktoś wie czy można zastosować taka od e46? Dzieki! Kuba
  6. daj znac co ze sprzeglem, musze zabrac sie za ten turkot...
  7. a bez rozebrania mozna to zdiagnozowac? dzieki Kuba
  8. Witam, Mam od jakiegoś czasu dziwny turkot przy wysprzegleniu/zmianie biegu podczas dynamicznej jazdy. Głównie pomiędzy biegami 1-2 i 2-3, bo wtedy szybciej wchodzi na obroty i schodzi z wyższych. Generalnie silnik nie jest tez najcichszy przy wchodzeniu na obroty, ale najgorszy hałas jakby turkot jest gdy schodzi z obrotów. Zastanawiałem się czy to możne kolo zamachowe dwu masowe - ale mam wątpliwości bo na jałowym nie ma hałasu i jak wciskam powoli sprzęgło na jałowym tez nie ma hałasu. Auto ma 194tkm a dwu masa była już zmieniana przez Niemca (widziałem fakturę) okolu 80tkm temu . A możne to kolo pasowe lub co innego? Macie jakieś pomysły? Dzięki! Kuba
  9. Nie umiem powiedziec dokladnie gdzie byl przetarty ale izolacja jest widoczna niedaleko czujnika w tylnym nadkolu, podobno jednak mi spora zesc wiazki wymieniali, czy koniecznie , nie wiem... Mam stary czujnik podobno wg innego elektryka sprawny, jakby ktos potrzebowal sluze pomoca. Kuba
  10. Czujnika nie trzeba kodowac. Mialem 2 razy wymieniany w tym drugi raz niepotrzebnie bo okazalo sie ze to kabelek...
  11. Zrobiło się cieplej i znowu można odczuć te objawy: szarpnęcia jakby brakowało paliwa na pól sekundy :mad2: Pojawiły się symptomy przy 12C na zewnątrz, co by mnie nie dziwiło gdyby ktoś gdzieś już nie pisał o tym ze pojawiają się gdy będzie cieplej. Paliwo jest Verva z dobrej stacji (na ile można tak w Polsce powiedzieć). Kuba
  12. Dzięki za rzetelną informacje! O to chodziło. Ja rozumiem ze wszystko kosztuje i nie oczekuje że wszystko musi być za friko ale niestety widzę ze w temacie programowania tutaj raczej przeważa ... reklama własnych usług. Szkoda że Trójmiasto to takie motoryzacyjne zadupie. Takie życie. :| Pozdrawiam, Kuba
  13. Ludzie pomocy, nie wierze że nikt się nie orientuje. Chociaż napiszcie z czym się to wiąże, czy jeśli w PUMA jest podany konkretny I-level to muszę przeprogramować cale auto czy wystarczy jeden moduł? W ASO (Zdunek) przez telefon zaśpiewali 850zl za programowanie - a ile trzeba będzie przeprogramować miało by się okazać na miejscu. Straszne kołomyje jak na wymianę uszczelki... podpowiedzcie jakie mam opcje. Dzieki! Kuba
  14. kszmigie

    Pomorskie

    Byłem u nich kilka dni temu - bardzo fajni ludzie , kompetentni i przy tym z poczuciem humoru. Mówili że cały warsztat niedługo przenosi się do Luzina i podobno elektryk będzie na miejscu. Kuba
  15. Tu masz na 2gim zdjeciu , po prawej od zakreslonego kółka: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=652474 tutaj tez, ale po hiszpansku http://www.bmwfaq.com/f65/brico-limpieza-de-valvula-egr-329619/ a tu po francusku na filmie: https://www.youtube.com/watch?v=284pvR5Z_NI :) Jesli chcesz go tylko sprawdzić to odciągnij zawleczkę z czarnej rury doprowadzającej powietrze, sciągnij ją i poprzez przepustnice z latarka zobaczysz stan EGR. Pozdrawiam, Kuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.