Skocz do zawartości

Bzyku

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 2.0 24V VANOS 1994
  • Lokalizacja
    Zachodniopomorskie

Osiągnięcia Bzyku

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Bzyku

    E34 520i - stuki przy hamowaniu

    Miałem podobny problem, teraz pojawił się ponownie i w moim wypadku wiem że to wina wahacza.
  2. Jeżdżę z takim silnikiem na sekwencji od 2 lat, spalanie na trasie w granicach 10-11l/100km jazda raczej spokojna 100-120km/h jeśli więcej to przy wyprzedzaniu. W mieście pali ok. 13-14l/100km. Moim zdaniem na gazie idzie lepiej niż na benzynie. Nie miałem okazji jeździć z silnikiem 2.5l więc nie powiem o ile ma lepszego buta, dla mnie starcza a bujam się z 4 osobową rodzinką. Poza tym plan przed zakupem miałem niezły, miało być kombi, 2.5l 24V i nie czerwony a wyszedł czerwony sedan z silnikiem 2.0 24V Vanos. Ważne aby kupić utrzymany egzemplarz. Ja wolałem sam pojechać i założyć sekwencję bo są tacy co oszczędzali na taniej instalacji.
  3. W 520i24V Vanos mam instalacje sekwencyjna STAG 300, placilem za zalozenie w czerwcu zeszlego roku 3400zl, spalanie na trasie jazda 90-120 10l/100km, w miescie 12l/100km. :cool2:
  4. To moj drugi post na temat instalacji gazowej w BMW, poprzednio mialem E30 1.6 + gaz BRC IIgen. Przez ponad rok uzytkowania tego autka nie mialem najmniejszych problemow z ta instalacja, czy to zima czy lato smigalo sie az milo. Przez caly ten okres nie mialem nawet jednego strzalu i sadze ze gazownik mial pojecie co robil, chlopina dobrze sie spisal. Od kwietnia 2007 mam E34 520i24V z Vanosem, tutaj tez sie nie zastanawialem nad zalozeniem gazu, poniewaz kolektor jest plastikowy postanowilem odrazu zalozyc sekwencje. Instalacje mam STAG 300, jak dotad zero problemow, leje i jade.Od 2 czerwca zrobilem na gazie ponad 20tys km.Spalanie na trasie okolo 11l w miescie nie liczylem dokladnie ale nie ma to wiekszego znaczenia dlamnie, poprostu jest taniej niz na PB.Odkad jezdze na sekwencji uwazam ze szkoda sobie zawracac glowe instalacjami II gen. ojciec ma Audi C4 z gazem IIgen po ostatnim strzale rozwalilo mu kolektor ssacy, dodatkowe koszta, strata czasu i nerwow, dlatego osobiscie sadze ze jesli gaz to tylko sekwencja.
  5. Bzyku

    koło dwumasowe

    A po czy poznam ze kolo dwumasowe jest do wymiany??? Wspomnial mi cos o moim kole mechanik jak wymienialem amorki w sierpniu ze cos sie tam dzieje z dwumasowka ale ja nie wiem jak to poznac.Niechcialbym aby mnie naciagneli. Pozdrowionka
  6. Mam 520i 24V i zalozylem w czerwcu STAG 300, jak dotad zero problemow, leje i jade.Od 2 czerwca zrobilem na gazie ponad 20tys km.Spalanie na trasie okolo 11l w miescie nie liczylem dokladnie ale nie ma to wiekszego znaczenia dlamnie, poprostu jest taniej niz na PB.Ja placilem 3400zl za instalke w Koszalinie. Pozdrawiam
  7. Mialem podobna sytuacje z wpadniecie w poslizg, dokladnie bylo to w Wigilie i nawet opony zimowe nie pomogly, poprostu na lód nie ma rady. Ja tylko zredukowalem bieg nizej bo koles przedemna zwolnil, momentalnie cala sila poszla na kola i odrazu auto poszlo bokiem, jedna, druga i kolejna kontra....wpadlem na pobocze dobrze ze row byl plytki przejechalem tak bokiem z 50m, w lewym kole z przodu zeszla mi opona ( gdzies przychaczyla ), wykosilem slupek ( dobrze ze sa plastkowe ) i na cale szczescie udalo sie zatrzymac.Dobrze ze nikt znad przeciwka nie jechal bo byloby krucho.Bilans to pekniety kawalek tylnego zderzaka i ramka od tablicy rejestracyjnej, opona okazala sie cala, felga sie nie pokrzywila. Zona sie wystraszyla, dziecko cale szczescie w foteliku bylo dobrze zapiete. Do przemyslen zostal styl jazdy i obawa co bedzie przy nastepnej takiej pogodzie.Nastepne autko tak dla przestrogi przydaloby sie 4x4.Najlepiej model IX bo jakos marki nie zamierzam zmieniac. Kolega kiedys przezyl bardzo powazny wypadek w E36, zgadnijcie co kupil nastepne...? BMW tyle ze E46 :cool2: Pozdrowionka i przyczepnosci.
  8. Witam, Ja mam e34 520i z Vanosem z zalozona swiezo sekwencja ( czerwiec 2007 ), moje wrazenia z jazdy sa jak najbardziej pozytywne, spalenie na trasie jakies 10l gazu w miescie jest wiecej 13-14l.Mam instalke STAG 300, parownik Tomaseto i wtryski czerwone Valteka. Wczesniej mialem e30 z gazem BRC II gen, autko tez swietnie smigalo,zadnych problemow, na poczatku spalanie bylo w granicach 9l pozniej po roku jakies 10l na trasie i w miescie.Ale jak porownam spalanie e30 te 10l gazu na trasie do spalania 10l gazu w e34 to nawet nie ma o czym mowic w komforcie jazdy. Moim zdanie to kupic auto bez gazu, znalezc dobry zaklad i cieszyc sie z tankowania za 2zl.Wiadomo jak instalka jezdzi juz troche w aucie zawsze moze byc cos do wymiany.
  9. Bzyku

    Kupno 520i

    Czesc, Ja mam taki model tez z wloch, - umnie amorki wyjechne na maxa, warto to sprawdzic bo tak zawsze pare stowek bedziesz musial wlozyc,najlepiej podjechac na stacje diagnostyczna i to nie na ta co zasugeruje sprzedawca bo moga sie znac. -moj na trasie palil 9l/100km w miescie jakies 12l, jak zalozylem sekwencje spalanie na trasie 10l/100km gazu i okolo 13l w miescie - ja za instalke placilem 3400zl - co do slabego nawiewu tez to przerabialem pewnie filtr powietrza kabinowy jest zasyfiony i juz ledo co przepuszca powietrze ja jak go wymienilem wszystko wrocilo do normy. To chyba tyle jak masz pytania to wal na PW -jak ma elektryczne fotele to sprawdz czy wszystko dziala, umnie np. zaglowki sie nie wysuwaja a powinny.
  10. Ja mam taki sam silnik i taka sama instalacje STAG 300 zrobilem juz 3000km i naprawde swietnie sie jezdzi, spalanie na trasie wyszlo mi 10l ( jazda 110-140km) w miescie wychodzi 13l.
  11. BMW 520i24v + sekwencja spalanie gazu: -trasa 10l/100km ( jazda glownie 110-140 ) -miasto 13l/100km
  12. Bzyku

    pomocy mam problem :((

    Czesc, Ja kiedys rejestrowalem Audi ktore mi zabrali bo okazalo sie kradzione, pozniej je wykupilem od firmy ubezpieczeniowej i staralem sie o ponowne zalegalizowanie auta. Jest jedna rada na upiuerdliwych urzedasow, zloz na pismie podanie do Naczelnika Wydzialu Komunikacji o zarejestrowanie auta on musi sie do tego ustosunkowac i dac odpowiedz w 14 dni.Po drugie w wydziale komunikacji jest wykaz dokumentow potrzebnych do rejestracji a nigdzie nie widzialem takich bzdor jak od ciebie chcieli. Pozdrowionka
  13. Umnie filtr jest za mieczem, ale musze wyjac miecz aby wymienic filtr.
  14. Witam, Aby nie zaczynac nowego tematu dolacze sie tutaj. Jak kupowalem auto dostalem jeden kluczyk, bez zadnych pilotow a sprzedawca twierdzil ze alarm jest uszkodzony.Zerknalem na syrene i jest wylaczone na pozycje OFF kluczykiem ( ktorego nie mam ).Ostatnio odpialem akumulator i jak go spowrotem podpialem zaczela migac dioda od alarmu, po przekreceniu kluczyka w stacyjce zgasla. Co zrobic z tym fantem, czy mozna dokupic piloty do alarmu i je zaprogramowac czy dac sobie spokoj i zalozyc cos innego???Z drugiej strony co zrobic z tym oryginalnym alarmem BMW?
  15. Panowie, Ja właśnie jestem po wymianie filtra kabinowego, sam go wymieniałem ale co sie go naszukałem to już mało, nawet myślałem ze go niema aż ty w koncu go znalazłem.Auto mam z klimatyzacja, wymiana moim zdaniem jest czasochłonna zwłaszcza jak sie nie wie czego dokładnie szukać a i w książce jak i instrukcji załączonej do filtru nie ma dokładnie napisane co i jak. Szkoda tylko ze nie pomyślałem o zdjęciach bo może bym komuś w tym pomógł. Był tak czarny i tyle syfu było jeszcze ze musiałem użyć odkurzacza.Włożyłem nowego Filtrona, nie był tani bo jakieś 65zl kosztował. jeśli ktoś ma pytania to czekam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.