Skocz do zawartości

88kamyczek

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 88kamyczek

  • Urodziny 17.02.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d
  • Lokalizacja
    Siedlce

Osiągnięcia 88kamyczek

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Ale w poście jest tylko tabela M47, mnie interesują wszystkie tabele a w szczególności M57. Proszę o pomoc. Chyba że TIS ONLINE nie posiada takowych tabel http://tis.spaghetticoder.org/
  2. Witam. Ja przepraszam ale nie mogę znaleźć tej tabeli w TISie. Może mi ktoś wytłumaczyć krok po kroku gdzie to jest?
  3. Kolego czy jest sens? 136 to silnik na pompie vp. A 150 jest na common railu. Dwie różne bajki. Wiązki komputer cały układ zbiornik silnik.
  4. Normalna cena. 2000zł to zwykłe zdzierstwo. Sprawdź czy po przegazowaniach jest reakcja cięgna na turbinie. A może turbo przeładowuje i jest w trybie awaryjnym?
  5. Sprawdzenie na przelewach i na kompie nie gwarantuje 100% poprawności wytrysku. Należy zawieźć je do specjalistycznego zakładu gdzie sprawdzą je na stole.
  6. sprawdziliście wtryski? może któryś ma słaby dotrysk. A może po prostu masz pozrywane poduszki? U mnie mocno drżała kierownica na wolnych. Po wymianie nic już nie odczuwam ;]
  7. może to mikro pękniecie chłodniczki gdzie pod wpływem temperatury się rozszczelnia
  8. sprawdź wtryski na przelewy, ewentualnie na kompie
  9. Wtryski padają. Jeden zrobisz reszta zaraz też padnie. Oddaj do regeneracji.
  10. skąd ty się urwałeś knopers1 ? :D
  11. Wymień oba i tak ci się to zwróci jak już odczuwasz zmniejszone spalanie....
  12. No widzisz....wybuliłeś już kasę na olej szkoda tak zmieniać :] za darmo go nie rozdają :D odma jak najbardziej co drugą wymianę oleju wymieniamy. Już masz obraz tego iż coś się tam dzieje może turbinka jej uszczelnienie przepuszcza albo mocno zasmarkana odma. Przypuszczając poddarte turbo i pozostając na tym samym oleju, ryzyko to zasmarka ci cały dolot....intercoolerek, egr, kolektor, na zaworkach powstanie gruby nalot, oderwie się i kibel silnika...oj jeszcze by tu opowiadał :D u mnie smarkła po kropelce na poduszkę to zaraz się poduszka rozpadła. Zmienisz na 5w i nikt ci gwarancji nie da że wszystko wróci do normy a jak wróci to dlaczego by nie popsuć humoru właściciela po paru kilometrach. A druga sprawa że to wcale nie musi być turbo.... 3.0d mechanicznie nie powinny zawodzić ale na złe to i kura. Ciężko tak ocenić na odległość co się tam dzieje. Noo 80% że to turbo. Co do tej odmy to czytałem słyszałem o uszkodzeniach turbo poprzez niedopełnienie wymiany odmy ale sam się osobiście nie spotkałem ale i nie ryzykowałem i wymieniłem :D
  13. Mi też tyle pali :D 3.0d pochłania wiadra ropki na zimnym, niedogrzanym. Zwiększanie się spalania to już niedomagania układu zasilania, może przepływka oszukuje. Jeżeli to 184km to kolanko z przepływką na końcu przy turbince ( tam jest uszczeleczka łącząca ) możliwe że się odgniotła i turbinka zasysa lewe powietrze omijając przepływkę.
  14. Duży czy nie duży ja bym zalał 5w. Nie znam przeszłości auta, traktowania turbiny czy przegrzania silnika... Coś ostatnio jest moda na liczniki 260tysi :D
  15. turbinka przepuszcza rzadszy olej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.