Skocz do zawartości

panas

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia panas

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Miałem to samo . Zaryglowała mi się przez rozładowany akumulator(naładowanie nic nie dało ,nie chciała się otworzyć) Wezwałem fachowca od zamków lecz poddał się ,później okazało się że uszkodzona wkładka zamka (u mnie po włożeniu kluczyka lekko się kręcił) Stała 3 dni w garażu nie mogłem się dostać ,ostatecznie kupiłem szybę z allegro ,wybiłem swoją wlazłem do środka i po włożeniu kluczyka do stacyjki rozryglowała się automatycznie. Spróbuj podładować akumulator jeśli ma słaby może to pomoże . Maskę otworzysz odchylając lewe nadkole ,rozłącz linkę maski i pociągnij . Powodzenia PS Szyba tylna drzwi lewa czy prawa tańsza niż awaryjne otwieranie(ale póżniej jest trochę roboty) Potwierdzam przycisk w środku i klamka nie reagują
  2. panas

    E81 116D błąd

    Dzięki za podpowiedz ,podmienię i zobaczę, Pozdrawiam
  3. Witam. Proszę o pomoc w identyfikacji błędu Abgasrückführsteller PositonSensor - BMW E81 116 D -auto prymula ,momentami jak by się dusi przy przyspieszaniu Pozdrawiam
  4. Witam Miałem to samo Zadzwoniłem po "fachowca" awaryjne otwieranie aut .Siedział prawie 2 godziny i poddał się. Sprawdziłem w allegro która szyba jest natańsza i dostępna w mojej miejscowości i zwyczajnie wybiłem szybę. Spróbuj otworzyć maskę -poluzuj lewe nadkole nad nim masz złącze linki maski -rozłącz je i pociągnij maska się otworzy i podładuj j aku -u mnie to niestety nie pomogło .\ Pozdrawiam
  5. Tak od 4.8 z dwoma tłokami ,założyłem do 3.0 diesel
  6. Witam\\ Jestem po wymianie tarcz i zacisków z X5 4.8. Wreszcie ustało bicie kierownicy . Dodam że nie ma żadnych problemów z wymiana ,wszystko pasuje idealnie. Pozdrawiam
  7. Witam Stoję przed dylematem wymieniać czy nie wymieniać Jadąc prosto po dziurach słyszę lekkie tłuczenie w lewym i prawym kole . Wymieniłem sworzeń wahacza ,tuleje wahacza,łączniki. Pozostał tylko sworzeń piasty ewentualnie poduszka łożysko amortyzatora. Magiel raczej wykluczam zero luzów podczas kręcenia kierownicą nic nie puka byłem na stacji diagnostycznej na szarpakach -nic zero luzów Zaczyna mnie to powoli irytować , Może macie jakieś pomysły. Korci mnie wymiana sworznia piasty co prawda jak chwycę i szarpnę ręką nic nie puka lecz mogę nim w miarę swobodnie ruszać,lecz jak widze ile jest roboty przy jego wymianie do mi się odechciewa gdy pomyślę że to na nic.
  8. Witam Czeka mnie wymiana sworznia piasty (zwrotnicy) przedniego zawieszenia do BMW X5 E53 z 2002 roku . Czy ktoś wymieniał ten element ,czy są jakieś problemy z jego wymianą ,czy trzeba demontować piastę ? Pozdrawiam
  9. Witam Jestem użytkownikiem x5 od 4 lat .Niestety to co piszecie o kosztach do końca nie jest prawdą . Ponieważ x5 jest drogi jeśli chodzi o tzw. robociznę mechanicy patrzą tylko złoić dupę. Natomiast jeśli chodzi o koszty części to sprawa wygląda podobnie jak z każdym innym samochodem. Dlatego jeśli zrobisz wiele sam to koszty utrzymania są na normalnym poziomie.
  10. Nie rozumiem z czego takie zdziwienie. Wystarczy policzyć 18,6 proc. od wartości auta tyle wynosi akcyza Gdybym miał taką potrzebę i możliwość to rejestrowałbym tylko na ciężarowe. Około 1/7 wartości auta to akcyza chory kraj. :mad2: Łoją nam dupę na każdym kroku -
  11. Witam Mi nasuwa się pytanie czym skleić lampy żeby było szczelnie . :?
  12. panas

    Nie można otworzyć X5

    Witam Miałem podobny problem Niestety musiałem wybic szybę ,dodAM ŻE SERWIS ROZŁOŻYŁ RĘCE Po wejściu do samochodu przez wybite okno i włożeniu kluczyka do stacyjki samochód się "rozryglował"
  13. Witam Zacznij od jeża .Odłącz od niego kostkę na noc i zobacz co się wydarzy .
  14. panas

    wibracje kierownicy

    Witam Od dłuższego czasu męczyłem się z problemem wibracji kierownicy przy stałej prędkości 90 km/h oraz przy hamowaniu. Zakupiłem zestaw naprawczy zacisku hamulca w InterCars -płaciłem około 30 zł na dwa zaciski . Rozebrałem zaciski hamulcowe dokładnie wyczyściłem ,wymieniłem uszczelniacze . Po zamontowaniu problem z wibracjami znikł zupełnie . Obstawiam że tłoczek zacisku nie chował się po hamowaniu z powodu zanieczyszczenia zacisku w miejscu prowadzenia klocka ( nie było tam zbyt brudno) W każdym razie koszt niewielki ,myślę że warto spróbować -szczególnie jeśli chodzi o osoby które powymieniały już wszystko a nadal kierownica wibruje Pozdrawiam -
  15. Witam Bardzo Mądry Wybór w miarę możliwości proszę o opis drugiego moda z DVD zaciekawiło mnie to Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.