Skocz do zawartości

krzysiekb0

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp

Osiągnięcia krzysiekb0

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Bardzo prosze o rozkodowanie VIN-u mojego autka: WBANC92020B890842 Z gory bardzo dziekuje
  2. Witam. Nie jest to prawidlowo. No przod jest ok 225/40/18, ale tyl powinienes miec 255/35/18. Jest to pewne na 100%. Ja tak mam i tez mnie dziwil inny rozmiar wiec spytalem w BMW. Pozdrawiam
  3. Tak. Czujnik cisnienia w E90 sa w standardzie poniewaz do wszystkich E90 byly zakladane run-flaty (niestety).
  4. Witam. A gdzie ja znajde w mojej E90 320d ten filtr odmy? Bylbym wdzieczny jak ktos moglby dolaczyc jakies foto tego miejsca. Pozdrawiam Krzysiek
  5. Witam. Chcialbym zmienic opony w mojej E90 z run-flatow na normalne i planuje kupic zestaw naprawczy taki jak jest pokazany na realoem http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC32&mospid=48480&btnr=71_0434&hg=71&fg=95 . Mam felgi 18''. Moje pytanie brzmi: jak daleko mozna jechac po zastosowaniu tego zelu, chodzi mi o dleglosc a nie , ze "do najblizszej wulkanizacji". Nigdzie nie moge znalezc o tym informacji, wszedzie jest tylko jaka jest maks. predkosc po zastosowaniu tego zestau. Z gory dziekuje za odpowiedz Krzysiek
  6. W E90 (przynajmniej w moim egzemplarzu) na pewno auto bylo podlaczone z centrala w Monachium przez internet. Bylem osobiscie przy tej operacji, stalem obok komputera, takze przosze nie podwazac mojej wypowiedzi jesli kolega za bardzo nie ma pojecia w tym temacie. Serdecznie pozdrawiam Krzysiek
  7. Witam. Na poczatku zaznacze ze szukalem na forum informacji o tym, ale wszedzie tylko jest o run-flatach. Prosze mi powiedziec czy sa dostepne jakies kity, czy moze jest mozliwa przerobka pod podloga bagaznika aby sie dalo wsadzic zapasowke. Nie chodzi mi o pokrowiec w ktory mozna wlozyc dojazdowke i wrzucic do bagaznika, tylko o realne miejsce pod podloga. Z gory dziekuje za porady Krzysiek
  8. Czesc robertjonath Mialem identyczny problem z moja e90 320d. Diagnoza u mnie byla taka ze "hydraulic unit pressure sensor faulty", czyli chodzi dokladnie o czujnik DTC (swieci kontrolka caly czas) ktory jest w pompie od ABS-u. Mozesz bez problemu kupic pompe na ebay lub na allegro(ja kupilem na allegro). Uwazaj zeby numery sie zgadzaly co do cyferki! A na koniec najwazniejsza i najbardziej dolujaca rzecz: w tych autach pompa musi byc zakodowana do auta, czyli krotko mowiac moze byc tak ze nawet jak kupisz pompe z tymi samymi numerami to nie bedzie ona chodzic z twim autem. Musisz znalezc kogos kto ci ja zakoduje(a nie zawsze sie to udaje). Kodowanie musi byc zrobione naprawde przez kogos kto sie zna, bo wystarczy ze powiem ze podczas kodowania auto laczy sie przez internet z BMW Monachium. Jesli chcesz wiecej informacji to wyslalem ci moj numer tel na priv. ja ze swoim autem przeszedlem katorge ale udalo mi sie naprawic. Tak wiec jesli dam rade to sluze pomoca :) Pozdrawiam Krzysiek
  9. krzysiekb0

    Lubuskie

    Witam. Co mozecie powiedziec o mechaniku od BMW ktory ma warsztat na ulicy Owocowej w Gorzowie?. Niestety nie znam jego nazwy. z gory dziekuje Krzysiek
  10. Witam. Dzieki za info, ale Strzegom faktycznie daleko:). Znalazlem warsztat/serwis w Przeclawiu kolo Szczecina AUTOCENTER BMW. Rozmawialem z pewna osoba przez z telefon i brzmi bardzo profesjonalnie. Co sadzicie o tym miejscu, czy ktos mial z nimi do czynienia? Z gory dziekuje Krzysiek
  11. Witam. Mam uszkodzony czujnik kontroli trakcji (DSC) w mojej E90 320D 2005rok. Musze wiec wymienic cala pompe od ABS-u. Wiem, ze po wymianie trzeba ja zakodowac do mojego auta. Szukam osoby/warsztatu w woj. lubuskim lub osciennych ktore potrafia to zrobic, bo w serwisie BMW chca za to kosmiczne pieniadze. Prosze o pomocy i z gory dziekuje. Krzysiek
  12. Jeszcze raz dzieki za podpowiedzi. Ale zeby tak podrazyc temat do konca:), to ja sie po prostu boje czy jak pociagne ta galke z calej sily to moge cos jeszcze wyciagnac/popsuc/zlamac? Ja tak naprawde nie wiem co sie kryje pod tym meszkiem, a nie chcem go sciagac bez potrzeby zeby tylko tam zajrzec. Moge cos urwac jak mocno pociagne?
  13. Dzieki za odpowiedzi. Mozecie mi odpowiedziec na jeszcze jedno pytanie? Czy musze jedna reka trzymac ten skorzany mieszek, bo nie chce za bardzo zeby mi wyskoczylo pol auta razem z ta galka :D. A moze niczym sie nie przejmowac tylko ciagnac za galke i uwazac na zeby.? Krzysiek
  14. Witam. Mam pewien problem. Chce wymienic galke zmiany biegow w 6-biegowym manualu E90. Patrzac na nowa galke, wydaje mi sie ze trzeba ta galke tylko mocno pociagnac do gory i sama zejdzie. Probowalem to zrobic i nic, nawet nie drgnie. Moze trzeba uzyc wiecej sily, ale ja boje sie cos popsuc. Czy ktos juz to wymienial? Prosze o pomoc. Z gory dziekuje Krzysiek
  15. Witam. Masz dobra pamiec :D Ale Ja od poczatku mialem 320d, a chcialem wsadzic tarcze od 330i. Ostatecznie zrobilem wszystko jak nalezy(wszystkie czesci sa od 320d) bo sie okazalo ze w moim zawieszeniu byly uszkodzone tylko wachacze z prawej strony(ktore sa wymienione na te od 330i, sa one identyczne jak 320d). Zalozym takze sanki od tej 330i(wymiary maja identyczne) bo moje wygladaly perfect, ale na oko to nie mozna stwierdzic czy np. gdzies nie sa "przesuniete" o pare milimetrow). Oprocz tego wszystkie czesci: tarcze, klocki, zaciski, czujniki ABS, poloski i dyferencjal sa zalozone z powrotem, bo koniec koncow te czesci nie byly uszkodzone. Krzysiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.