Skocz do zawartości

ak99

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ak99

  • Urodziny 22.06.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 1999
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia ak99

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za szybką odp. Auto sobie odpuszczę bo jednak coś z nim było, a gościu też coś kręci. Po VIN, powinien mieć spryskiwacze reflektorów, których nie ma( w USA tego nie wymagają). Pozdrawiam.
  2. http://maritexauto.otomoto.pl/bmw-328-3-0-zlota-jasna-skora-okazja-C27871951.html
  3. Prosiłbym o sprawdzenie BMW 328i 2007r. VIN: WBAVA37547NE26034 Za pomoc z góry dziękuję.
  4. Witam u ojca w 5 E39 z 2001r był ten sam problem kontrolka się zapalała potem gasła i tak w kółko. Jeżdził po różnych serwisach nawet w ASO BMW był 3 razy, gdzie go nieźle skasowali, a usterka nadal była. Błąd był zła mieszanka paliwa czy jakoś tam. Okazało się że szwankował przepływomierz, co przyczyniło się później do zapchania katalizatora. Katalizator można sprawdzić poprzez obraz wartości spalin jakie podają sądy lambda lub poprostu wyciąć kat i zobaczyć jak wygląda w środku. Zobacz czy też nie ma problemu z wydalaniem spalin przykładająć rekę do końcowego wydechu(powinno ich wydostawać sie sporo), a pozatym jakby to był kat, to by brakowało mu mocy w górnym zakresie obrotów i raczej nie było błędów na kompie(chociaż różnie to bywa). Według mnie to przepływka.
  5. Może sprawdź pod maską przy przegrodzie, tam są gumowe przejścia na kable do kabiny, może tam gdzieś jest nieszczelność. Przy takiej prędkości wystarczy, że będzie mała szczelina i będzie gwizdało. Jesli masz tam akumulator to musisz go wyciągnąć.
  6. Ja miałem podobnie, a najgorzej jak się rozgrzał, chodził faktycznie jak DIESEL,a poza tym stracił na mocy. Wymieniłem DIS i ustąpiło chodzi teraz cichutko. Masz tu link nr 8 to część która najprawdopodobniej ci hałasuje http://bmwfans.info/original/E46/Lim/318i-M43/ECE/L/N/1999/06/mg-11/ill-11_2113/ Nie jest tania dałem za nią z wymianą 700zł, ale warto duża różnica. Ps to bolączka M43.
  7. U mnie ten zawór też hałasuje i też wolniej się wkręca w obroty. Jak dłużej pojeżdżę to blokuje się na 5.5 tys obrotów, muszę wtedy odpuscić gaz i znowu dodać i idzie dalej do odcinki. W przyszłym tygodniu wymieniam ten zawór i napiszę czy pomogło.
  8. Mam to samo, im się silnik bardziej rozgrzeje to bardziej pyka. Po nocy jak odpalę to jest cisza. Można z tym jeździć? Byłem u mechanika, który stwierdził, że wszystko jest w porządku, ale mi ten hałas przeszkadza.
  9. ak99

    Cieknie olej z silnika...

    Ja miałem też to samo wymieniłem 2 oringi(nr 5),uszczelke(nr 6) i ustąpiło. W tym silniku to chyba norma.
  10. Witam, mam następujący problem z moją e46, gdy jadę na 4 biegu i mam około 4 tys obrotów i puszczam gaz to tak w okolicy 3,5 tys zaczyna drgać i buczeć coś z tyłu(nie występuje to po nocy, jak jest zimny lub może inaczej, nie odczuwam tego). Jeśli zaczynam przyśpieszać to na 3 biegu przy około 5,5 tys obrotów blokuje się, puszczam gaz i znowu dodaję i idzie do odcinki(czasem tylko przyhamuje i idzie dalej). Pomóżcie mi koledzy, jeżdżę z tym już prawie rok, co to jest? Może kończy się dyfer? Jeszcze dodam, choć nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego, im dłużej jeżdżę tym bardziej coś pyka z okolic kolektora dolotowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.