Skocz do zawartości

maniek33

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    SZUKAM

Osiągnięcia maniek33

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy wie ktos w jaki sposob mozna wyregulowac przedni zderzak,moja kobieta docisnela troche przy parkowaniu i i juz nie wrocil na swoje miejsce.Doslownie brakuje centymetra.
  2. Witaj kolego.Podobnie jak ty mialem klopoty z ukladem chlodzenia ale nie mam instalacji gazowej,otoz po wymianie uszczelki pod glowica dalej mialem wysokie cisnienie w ukladzie.Po sprawdzeniu u mechanika okazalo sie ze nadal sa spaliny w ukladzie,dodam ze glowica byla planowana i sprawdzana na szczelnosc.Dopiero po ponownym zdemontowaniu okazalo sie ze uszczelka byla wadliwa,zostala wymieniona i wszystko jest OK.Sprawdz jeszcze raz u mechanika czy nie masz spalin w ukladzie chlodzenia,i czy miales planowana glowice.Dodam jeszcze ze uklad jest wysoko cisnieniowy i przewody beda twardsze niz w innych autach.
  3. Zauwarzylam dziwne zachowanie silnika w zaleznosci od temperatury otoczenia.Jezeli jest chlodno kolo 11stopni auto lepiej przyspiesza i jest zwawsze,poprostu lepiej sie zbiera.Dodam ze silnik jest juz cieply.Czy to jest normalne ze jak jest cieplo lub zimno na dworzu auto inaczej przyspiesza a jesli nie to co moze byc tego przyczyna.
  4. Może ktoś mi odpowie czy podczas odkrecania i sciagania na uruchomionym silniku korka wlewu oleju powinno go przysysac ,nie mocno ale jednak odczuwalnie i po zdjeciu calkowitym troche chlapie olej.
  5. maniek33

    BMW 325i POMPA WODY

    Witaj kolego tez mialem problemy po wymianie pompy,dodam ze zamontowano podobno dobrej firmy SKF.Dopiero po powtornej wymianie tym razem na orginal BMW wszystko dobrze.Cena 360zl w serwisie, jak do mojego e46 318i.
  6. Widze ze nie ma mocnych na moj problem.
  7. Kolego grzebalem troche w internecie i znalazlem angielska strone z przyrzadem do wymiany tuleji nr. 9 http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=462549&page=2
  8. Uklad mialem juz odpowietrzany.Pompe wymienili mi dlatego ze na wolnych obrotach nie bylo strugi do zbiornika wyrownawczego a teraz jak mam orginal leci juz dobrze , temperatura stoi w pionie caly czas.A termostatu nie moge zagotowac poniewaz jest elektroniczny i nie wiem jak go mozna sprawdzic.
  9. Witam.Dalej walcze z ukladem ,mam taki cisnienie ze bezpiecznik w korku od wyrownawczego wywala.Dodam ze otwiera sie po osiagnieiu cisnienia 2 barow.Wczesniej wymienilem pompe wody bo to od firmy SKF nie dawala odpowiedniego cisnienia plynu, zalozylem orginal BMW i jest ok. Moze ktos doradzi co mozna jeszcze zrobic.
  10. Witam.Nowy problem na wolnych obrotach nie leci plyn do zbiornika wyrownawczego dopiero po lekkim zwiekszeniu obrotow-pompa wody jest nowa firmy SKF byla jeszcze raz wyjmowana i sprawdzan ,wszystko sprawne.Mechanik odpowietrzal jescze raz uklad i dalej to samo,temperatura na postoju dochodzi do 114 stopni a wskazowka caly czas stoi w pionie.Normalnie juz mi rece opadaja.A dodam jeszcze ze mechanior powiedzial zeby zamowic orbinalna pompe w BMW ale czy to cos da. :mad2:
  11. maniek33

    Termostat w e 46 318i.

    Moze ktos wie czy temperatura maksymalnego otwarcia termostatu to 105 stopni czy odpiero od tej temperatury zaczyna sie otwierac.Ja mam na cyfrowym mierniku temperatury w obcjach ukrytych komputera 108 stopni i jeszcze nie otwiera sie calkiem.
  12. Sprawdzilem nie ma ubytkow plynu.Nie wiem co robic :mad2:
  13. Wlasnie musze to sprawdzic,jezeli jest nieszczelnosc to uklad moze sie zapowietrzac.
  14. Witam,mam problem z puchnacymi wężami od chlodnicy.Tydzien temu mialem wymieniona uszczelke pod glowica,glowica byla sprawdzana na szczelnosc i planowana.Podobno w jakiej super maszynie z USA.Uszczelki nowe,pompa wody nowa,uszczelniacze nowe,plyn,zbiornik wyrownawcz wymieniony bo tamten pękł,uklad odpowietrzony,termostat sprawny,wentylator rowniez dziala a węże puchną.Nie mam juz pomyslow co jest żle.Moze sprobowac jeszcze raz odpowietrzyc? Ktos ma jakies pomysly,sugestje-prosze o pomoc.Dodam ze wymienilem uszczelke poniewaz bila kompresja i spaliny w plynie sprawdzone jakim specjalnym plynem ktory zmienia kolor.
  15. Moja ma 160tyś przejechane i jeżdzac tylko po miescie bierz okolo 200ml na 1000 km.Czy to duzo? Prosze o opinie wlascicieli silnikow benzynowych cztero cylindrowych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.