Skocz do zawartości

Kreizej

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 520i 92'
    e34 525i 92'
    e39 530dA 00'
    e36 328iA coupe 95'
    e39 528i Touring 97'
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Kreizej

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kolego, ostatnio też przez to przechodziłem... podsyłam link do wątku viewtopic.php?f=72&t=199521&start=15 Może Tobie pomoże...
  2. Witam kolego, sprawdz tez wtryski czy ktoryś nie leje czasem. Miałem to samo w swojej 530dA, tez myslalem ze skrzynia a okazało sie ze jeden wtrysk mi lekko kulał pozdrawiam
  3. Trochę odgrzewam kotleta... ale udało mi sie jakis czas temu uporać z elektryką. Dopiero teraz znalazłem chwile żebym mógł się podzielić z Wami.. A więc.. Problemem nie byl sam moduł a wiązka kabli i jakieś czujniki pod wykładziną fotela PASAŻERA! Mechanik mówił ze musiało być tam kiedyś mokro.. Moduł okazał się w pełni sprawny. Zostały wymienione kable i teraz wszystko działa jak nalezy - fotel kierowcy i kierownica. Jakby ktoś potrzebował namiar to z chęcia prześle - z czystym sumieniem mogę polecić. Warsztat w Markach k/Warszawy
  4. Wyvbaczcie, że z takim opoznieniem odpisuję. Tak jak pisąłem wcześniej, bezpieczniki mam całe, sprawdząłem czy jest prąd na wtyczce prowadzącej do modułu sterowania fotelem - jest. Wydaje mi się, że moduł umarł.. Wyjąłem go i widać przez otwory w obudowie ze "spuchnięty" jest kondensator - na elektronice się nie znam, nie wiem czy da się taki moduł naprawic?? Myślałem ze może da sie podmienić z prawego fotela ale tam jest zupełnie inny moduł sterowania Na Alledrogo nie mogłem niestety znaleść takiego samego modułu...
  5. W weekend będe miał chwilkę żeby się tym zająć i jak kolega podpowiedział sprawdzę czy jest prąd na wtyczce do modułu sterowania... A narazie jeżdzę jak "niedzielny" z kolanami pod brodą :) Macieju V8 jak się czegoś dowiesz to od razu napisz - każda wskazówka będzie na wage złota pozdarwiam
  6. Dziękuje kolego, Jest to jakaś wskazówka dla mnie. Sprawdzę i dam znać pozdrawiam
  7. Pamięć działa ponieważ lusterka wracają do zapamiętanych ustawień - nie działa fotel i kierownica. Także manualne operowanie przyciskami przy fotelu nic nie daje oraz manetką przy kierownicy. tak jakby nie było prądu wogóle..
  8. naprawdę nikt nie miał podobnego problemu?? :?
  9. Witam kolegów, Od kilku dni mam w moim touringu problem z elektryczną regulacją fotela kierowcy i kierownicy - nie działają :( Kilka dni wstecz za kierownicą usiadła moja druga połówka, mi zachciało się % dlatego ona prowadziła. Oczywiście ustawiła sobie fotel, kierownicę, lusterka itp. Pod domem poprosiła żebyśmy się zamienili bo ona się bała takim "kolosem' parkować. Po wcisnięciu pamięći (mam pamięć foteli) tylko lusterka wróciły do swoich ustawień, fotel i kierownica już nie... Na początek zacząłem nurkować pod fotelem, dociskałem wszystkie kostki, te pod fotelem i tą z boku prowadzącą do panelu sterowania fotela. Sprawdziłem również bezpieczniki 13 i 21 bodajże ale dalej nic... Czy to może być oznaka padniętego modułu komfortu? Ale wtedy lusterka tez by chyba nie działały? Dodam, że nie mam innych problemów z elektryką Gdzieś wyczytałem że to może być brak masy... Jak to sprawdzić? Czy ktoś z kolegów miał taki problem?? Z góry dziękuję za pomoc.
  10. Raz jeszcze dziękuje, napewno to będzie dla mnie jakiś trop. Faktycznie, może być jakies zwarcie spowodowane jakimś zapchanym kanałem i zbierającą się wodą, ponieważ od strony pasażera mam mokry dywanik... :( Proszę kolegów jeszcze o jakieś podpowiedzi, pozdrawiam
  11. dziękuję kolego, będę wdzięczny. Też szukałem w podobnych tematach ale nic konkretnego nie znalazłem. pozdrawiam, Krzysiek
  12. Witam Szanownych Kolegów Mam ogromny problem z wycieraczkami... otóż, przedwczoraj przed małą 100 kilometrową trasą okazało się, że przestały działąć wycieraczki i spryskiwacz. Pierwsze co to zjechałem na stację żeby sprawdzić bezpieczniki. Okazało się że bezpiecznik nr 44 odpowiadający za "Radio / Moduł sterowania nadwozia / Urządzenia do mycia przedniej szyby" jest przepalony. Zakupiłem komplet bezpieczników, wsadzam 15A taka jaka powinna być, wsiadam do auta, przekręcam stacyjkę i słyszę "pstryk" przepalającego się bezpiecznika - zaznaczam, że w tym czasie nie dotykałem wogóle przełącznika wycieraczek. W ten spośob spaliłem kilka bezpieczników. Pali się od razu po przekręceniu stacyjki. Radio napewno nie jest winowajcą ponieważ gra, dla sprawdzenia i świetego spokoju też je wyjąłem.. dzieje się to samo... Nie wiem czy ma to coś wspólnego ale podświetlenie w schowku też przestało działąć mimo dobrej żaróki. Bardzo proszę o pomoć, podpowiedzi co, gdzie i czego szukać. Pozdrawiam,
  13. a to moja bunia :) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ccdd18061765de9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/912befb8a110ea49.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a63ec4a331722ba.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/67479824600c6354.html
  14. no jak nie ma?? :shock: a to niby co jest? http://obrazki.elektroda.net/65_1236801803.jpg - prawy dolny rog?? rozumiem, ze nie we wszystkich modelach fabrycznego radia to było?? u mnie takowy jest :D
  15. Kolego, przede wszystkim sprawdziłbym w pierwszej kolejności termostat, pewnie tam tkwi problem pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.