Skocz do zawartości

Agakk

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    ...

Osiągnięcia Agakk

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Najprościej przytrzymać dłużej przycisk zamykania - uruchomi alarm i zlokalizujesz;-) Pozdrawiam Aga
  2. Nie wiem jak kolegom, ale mi leci odrazu, zanim wycieraczka wykona pierwszy obrót. Pozdrawiam Aga
  3. Mamy się zebrać jakąś większą grupą?;-) Pozdrawiam A.
  4. Agakk

    Felgi do 118i

    Problem z czytaniem ze zrozumieniem? Dokładnie to napisałam - wskazując tylko ryzyko.
  5. Agakk

    Felgi do 118i

    A ja widzę powód do "przyczepienia się". W razie jakiegokolwiek wypadku, czego oczywiście nikomu nie życzę, powołany biegły wyda opinię, w której nie omieszka wspomnieć o "kreatywnym" rozmiarze felg i podkreśli, że moglo mieć to wpływ etc. Wybór należy do posiadacza - osobiście nie ryzykowałabym '15.
  6. Szykuje się mały gwałcik?? ;-D
  7. 118D 2005 r., 50 tkm, strzeliła śruba alternatora i pompa wodna.... no i coś za co mnie pewnie zlinczujecie.... Pozbyłam się go:)) Pozdrawiam AK
  8. Tak, czy inaczej, odpryski po "kamyczkach" na bank są do usunięcia. Ot co! A swoją drogą ktoś mógłby się zmianą czasu na forum zająć;P
  9. Cały czas Ci to próbuje uzmysłowić;-)))) Mi ktoś tylny zderzak przerysował do białej warstwy (podkład?) i nie ma śladu:D Tak sobie myślę... może to nie było białe... Ale nie było tam na pewno mojego lakieru. Za to ślady po ziolonym metalicu owszem:/
  10. Będzie żenada.... ale to moje zdanie, a ja jestem drobiazgowa...;-D Mechaniczna polerka i będzie "igła";-)))
  11. Inchcape we wrocku... Tylko nie wiem co ma olej z mikrofiltrem wspólnego? Bo od tej pory wszystko się popieprzyło... To się właśnie hucznie ASO nazywa :P
  12. A to bardzo ciekawe. Mam przejechane 50 tkm. Olej wymieniałam rok temu, przy 37 tkm. I teraz najlepsze - wg wskazań komputera wymiana ma nastąpić za 26 tkm lub w styczniu 2010. Nadal mam wierzyć we wskazania tej przekornej diablicy??:P Pozdrawiam AK
  13. Czymkolwiek jest koło pasowe alternatora, to na chłopski rozum, nawet mi to pasuje, bo byłoby to konsekwencją nieudolności elektromechanika. Ok. Ale koło dwumasowe? Rozumiem, że jest to coś w rodzaju tarczy sprzęgła? Nie mylę się? No to powinny byc jakieś inne objawy oprócz piszczenia? Poza tym, właśnie przekroczyłam magiczny próg 50 tkm. Czy to nie za wcześnie na takie usterki?
  14. Witam, pisałam Wam już o mojej dyskotece... No to, żeby była jasność strzeliła mi śruba przy alternatorze. Mechanik naprawił mi to w ciągu 2 h. Niezły jest - tak przynajmniej myślałam. No nic, minął tydzień, a ja swoim świeżo zreperowanym pojazdem, znalazłam się we wrocku. Odpalam, żeby wyjechać z podwórka, a tu kolejny strzał! Cholera!! Znów to samo. Trzeba było znaleźć kogoś, kto się na tym zna, bo ASO zaproponowało mi jedynie diagnozę, a naprawę, jak się miejsce znajdzie w kolejce. No bez przesady! No i udało się. Namierzyłam przyjemnego młodego gentelemena, który zajął się moją Bumisią. Naprawił usterkę wywołaną robotą poprzedniego konowała. No i po dwóch tygodniach użytkowania, moja Mała zaczęła wydawać dziwny odgłos... Piszczy przy odpalaniu i gaszeniu silnika. Nie dzieje się to w żadnym innym przypadku. Zmieniłam rolki wokół paska alternatora i... nic! Jeden z miejscowych "fachmanów" stweirdził, że to koło zamachowe. Trochę mnie to zmartwiło, bo to już duży koszt, ale ten mnie pocieszył, że chodzi o jakieś male koło z przodu. Hmm.. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam A.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.