Skocz do zawartości

stasios

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F22 220xD B47D20A 2015
    BMW i3 94Ah 2017
    Kiedyś
    BMW 1 E81 123D
  • Lokalizacja
    Lubin

Osiągnięcia stasios

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Próbuję wgrać mapę NEXT WEST i prosi o kod aktywacyjny. Jakieś pomysły? Nie znalazłem kodu. Proszę o pomoc. Poprzednia wersja weszła bez problemu. Pozdrawiam
  2. A dlaczego nie polecasz 220 albo 228? Czytałem dużo, że to są awaryjne silniki. Mają problem z pompą oleju z tego co pamiętam. Dużo palą. Z jakiegoś powodu są to najtańsze egzemplarze... Ale to tylko opinie wyczytane w internecie oraz od znajomych. Pozdrawiam
  3. Witam Czy ktoś się orientuje jaki jest zakres przeglądu okresowego auta elektrycznego? Najbardziej interesuje mnie co jest poza zakresem zwykłego diesla. Czy w ogóle ASO robi coś więcej niż standard w aucie elektrycznym? Pozdrawiam
  4. WItam Ogólnie polecam Ci BMW i3. Na prąd, tanio i mega fajne. 1. Zimą jeżdżąc jeszcze 123D 250KM jako jedyny nie wpadłem do rowu jadąc po szklance... Ogólnie wszystko zależy od tego jak jeździsz. Rozumiem, że napęd na tył jest Ci obcy. Ma swoje plusy i minusy. Łatwo zauważyć kiedy robi się ślisko i jak masz dużo mocy to jej nie wykorzystasz w miesiącach od października do marca (deszcz i ślisko). 2. Mam 220xD i spalanie na trasie 6.5l. Oczywiście jadąc do 140KM/h. Dla mnie napęd na 4 koła to jest piękna sprawa. Bardzo bezpiecznie i w końcu można wykorzystać moc silnika. 3. Mam 2.0D 190KM i pali 6-8l/100km. Miałem starszy silnik wcześniej i palił podobnie. 12l/100km to spali Ci jak będziesz deptał cały czas po mieście, a może i wtedy nawet nie... 4. Automat w BMW to mistrzostwo świata. Nigdy już bym manuala nie chciał. 5. Szukając bmw seria 2 coupe polecam nie brać ze stanów i nie brać silnika 220 i 228, ale to tylko moje zdanie. Serio sugeruje BMW i3. Mega frajda z jazdy i idealny na miasto. Cena prądu to 7.5zł za 100KM. :) Pozdrawiam
  5. Witam Różnica w średnicy pomiędzy 225/40/18 a 245/35/18 wynosi 8.5mm. Bynajmniej według kalkulatora w internecie. Moja 220xD również fabrycznie wyjechała z salonu BMW na takich kołach M-pakietowych. Dzwoniłem do kilku serwisów BMW i każdy twierdzi, że X-drive radzi sobie z tym ogumieniem i jest to ok. Nie rozumiem czym różnią się opony z homologacją BMW od tych bez homologacji? Przecież średnica koła się nie zmieni przez to, że nie będzie homologacji. No chyba, że się mylę :)
  6. Witam Posiadam F22 220xD z silnikiem B47D20A o mocy 190KM. Chciałbym wykonać chiptuning, bo troszkę mi mocy brakuje. Kogo możecie polecić we Wrocławiu i okolicach?? Chciałbym sprawdzić przed i po na hamowni. Pozdrawiam
  7. Szukałem wczoraj tego czujnika i niestety nie znalazłem. Nie ma żadnego czujnika (coś do czego przychodzą 2 przewody) w komorze silnika w bagażniku z tyłu. Masz może jakieś rysunki jak znaleźć ten czujnik? na pewno chodzi o bagażnik z tyłu samochodu? Od góry nic nie mogę znaleźć. Pozdrawiam
  8. Witam ponownie. Problem polega na tym, iż czy auto stoi całą noc w garażu, czy po przejechaniu iluś kilometrów ten parametr w ogóle się nie zmienia. Nie wiem skąd może powstać 120 stopni C od stania w garażu. Nie mam REXa. Są 2 obiegi z płynem chłodniczym. Jeden do silnika elektrycznego, a drugi do pompy ciepła z tego co wyczytałem. Oba płyny są "zimne", a bynajmniej na pewno nie mają 120stopni. Może ktoś wie gdzie znajduje się ten czujnik? uszkodzony czujnik? Pozdrawiam
  9. Witam Posiadam BMW i3 od niedawna i zastanawia mnie parametr w ukrytym menu coolent temp. Wynosi u mnie 118 stopni C. Czy to normalne? Nie ma żadnych błędów i nic się nie wyświetla. Parametr ten utrzymuje się non stop na tym poziomie. Dodam, iż posiadam i3 94Ah bez REX. Co w ogóle oznacza ten parametr? Pozdrawiam
  10. Witam Uważajcie na tą 123D o numerze vin WBAUK110X0VA94164 http://otomoto.pl/bmw-123-d-biturbo-orginalny-m-pakiet-C30529099.html Oszuści mają 2 kluczyki a na koniec chcą wcisnąć bryloczek zamiast 2 kluczyka!!! Poza tym bezwypadkowa a na 2 lampach flamastrem napisane "BMW kpl." :) no i szyba wybita była przez maskę. Stracony czas... Pozdrawiam
  11. Witam :) elektrykiem to i ja jestem ale jakoś boje się rozbierać to radio bo troszkę kosztuje :D dziękuje wam za pomoc!!! Bez was bym nigdy w życiu nie wyciągnął tego radia :) goście w niby "dobrym" warsztacie elektrycznym chcieli mi demontować schowek itd.... prawie cały pulpit rozbierać żeby radio wyciągnąć :duh: :mad2: p.s. czy te urządzenie będzie dobrze działać? czy nie straci na tym sygnał?? czy radio BMW ma kod który trzeba wpisać jak się odłączy je od prądu? ;> pozdrawiam
  12. jest dużo takich wątków... był byś tak miły i mi podał link? ;> z góry dziękuje :) :mrgreen:
  13. Udało się wyciągnąć radyjko!!!! :) tak jak pisaliście.... przez delikatność zniszczyłem kartę do biblioteki :p radyjko wyciągnięte ale teraz mam problem... bo widzę że chyba nie ma wyjścia na wzmacniacz :/ może ktoś coś podpowie jak podłączyć teraz wzmacniacz i subwoofer?;>
  14. Wszystko fajnie tylko szkoda że to 3- ka a nie 1- ka :) jutro będę walczył ze swoim radyjkiem według instrukcji :twisted: ale może jednak ktoś demontował radyjko w jedynce i wie jak to zrobić?;>
  15. Witam posiadam radio professional w moim 120d. Chce podłączyć wzmacniacz i przerobić troszkę audio w moim BMW, tylko nie chce czegoś połamać :) proszę o pomoc w demontażu radia. Resztą się zajmę :) pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.