Witam.Powiem tak powielu zmaganiach z moja 740 i wydaniu kupy kasy ,doszedlem do paru rzeczy ...Mianowicie wlasnietez mailem problemy z odpalaniem jezdzilem do mechanikow i zaden nie umial nic sensownego powiedziec.ostatnio zdarzylo mi sie ze szla kompresja do ukladu chlodzenia (puchly weze) .Podczas naprawy okazalo sie ze uszczelki pod glowica nie puscily co wiaze sie z tym ze nie potrzebnie to robilem ale nie zaszkodzilo zrobienie 2 glowic.Co sie okazalo reduktor od gazu brc genius(niby niezawodny)walil gaz do ukladu chlodzenia i sie gotowala i nie szlo jej\j odpowietrzyc teraz po wymianie chlodnicy, uszczelek pod glowica i nowego reduktora jest ok.Wrazajac do tematu co sie okazalo ze mialem PRZESTAWION WALEK ROZRZADU CHYBA OD WYDECHU NIE PAMIETAM ALE BYL NIEROWNO USTAWIONY.PO ZLOZENIU WSZYSTKIEGO DO KUPY AUTO ODPALILo.Od tej pory pali jak zegarek zero problemow .zawsze rano nie chcialo mi sie odpalac auta bo meczarnia byloa toodpali to zgasnie i tak minute sie meczylczlowiek ,a to buja na obrotach a to ciezko odpalic itp.Teraz to sama przyjemnosc .USTAWIENIE WALKOW ROZRZADULATWO SPRAWDZIC NAJPROSCIEJ TO SCIAGNAC POKRYWY ZOBACZYC POLOZENIE KONCOWEK WALKOW OD TYLU JAK SIE MAJA OD SIEBIE I CZY SA IDEALNIE ZGRANE.AHA PRZY OKAZJI JAK ROBILEM AUTO WYMIENILEM SEPARATOR OLEJU TEN NA KOLEKTORZE SSACYM ALE WATPIE ZEBY TO DUZO POMOGLO ALE TAK DLA WIADOMOSCI.WAZNE ZE PO ROKU ZMAGANIA OPOWIEDZ BYLA TAK BLISKO....POZDRAWIAM :D