Skocz do zawartości

przemoqs

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw 740iA e38
  • Lokalizacja
    Głogów

Osiągnięcia przemoqs

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. bez blokad tez dasz rade. wystarczy ustawic walki do laszczyzny głowicy mozesz wykorzystac do tego pilniki i wydjdzie ci na to samo co blokada walkow a co do walu maz gmp na kole wiec nie pwinno byc problemy.pozdrawiam
  2. przemoqs

    problem z szyberdachem

    przytrzymaj przycisk uychylania sdzyberdachu przez ok 15 se i pusc powinno dzialac.pozdrawiam:)
  3. witam. rozbierz nadkole od strony kierowcy z przodu i zobacz czy wiazka jest cala . u mnie byly zasniedziale kable. wiec mzoe watro zebys zobaczyl u siebie.
  4. przemoqs

    ustawienie rozrządu m60b40

    CZESC. NA wiencu (dol silnika na łaczeniu skrzyni biegów z silnikiem) masz otwor do ustawienie gmp. czyli cylinder na 1 cykl. pozniej ja bynajmniej tak zrobilem krzywki ustawiasz jak w opisie i pozniej aby zgrac walki ustwaialem je na pilnikach. czyli jeden kladziesz na walkach aby rowno przylegaly a 2 kolejne do plaszczyzny glowicy i ustawiasz, aby idealnie do siebie pasowaly powierzchnia. minimalne przekrzywienie mozesz na kolach zebatych od walkow ustawic.nie jest to takie trudne . pozdrawiam
  5. przemoqs

    E38 V8 Rozrzad

    witam rozrzad ustawiasz tak wkladasz jakis szpikulec w kolo na skrzyni biegow i tam jest swpecjalny otwor wtedy masz na ot ustawione pozniej walki ustawiasz przyrzadem do plaszczyzny glowicy i tyle ...
  6. No hej.Flaownaie obrotow powiedzmy ze jest gdy lataja obroty 550 a 1000 obrotow a male moze to byc skutek lewego powietrza bo wtedysilnczek krokowy mzoe podnosic obroty gdy silnik ma slaby ciag lub nieszczelnosc.Bynajmniej ja to tak widze.mialem problem z gazem ze gdy silnik nie nagrzal sie do odpowiedniej temperatury to po zatrzymaniu strasznie mi falowaly obroty ale to byla wina złej regulacjigazu i tego rozrzadu.falowac moaga tez przez czujniki spalania stukowego jesli masz w baku jakis shit//.Ale male prawdowpodobienstwo.zaczal bym opd polaczen gumowych od dolotu i od podcisnienia wezykow..moze wydmuchane uszczelki pod kolektorem ssacym??zle pracujacy silniczek krokowy..Pozdrawiam A TAK NAWIASEM MOWIC POWINIENES MIEC 650OBR/MIN BYNAJMNIEJ CO KOLO TEGO KATALOGOWO v8 POWNNO BYC JESLI SIE NIE MYLE 650 .male lekko zauwazlane nie sa grozne te wachania ale czemu ok 550 masz??
  7. Hey.A powiedz mi kolego czy czujniki temperatury wymieniales???te dwa za glowica na kanałach wodnych??jedne jest do kompa a drugi idzie do licznika.moze to cos bedzie ..kurde moze czujnik wałków rozrzadu nie wału !! Kumpel wlasnie to mial czasem tak czasem tak odpalała i wine mial tego.sondy raczej nie ...malo benzyny w baku??jak juz rezerwa sie swieci tez ciulowo odpalac moze ...sprawdz podciesnienia na obudowie separatora oleju i tam co ida weze do listwy wtryskowej??moze filtr paliwka masz brudny???albo orinki wtryskow >??moze sa krzywo wsadzone??nie wiemjak u CIebie czy wszytsko masz dopiete na ostatni guzik ale u mnie rozpierdziel byl wiec wiesz u mnie bylo wszytsko mozliwe ...Ale juz doprowadzilem ja do dobrego stanu nie napisze ze igla bo wiekowy silniczek ale nie moge narzekac...pozdrawiam
  8. Witam.Powiem tak powielu zmaganiach z moja 740 i wydaniu kupy kasy ,doszedlem do paru rzeczy ...Mianowicie wlasnietez mailem problemy z odpalaniem jezdzilem do mechanikow i zaden nie umial nic sensownego powiedziec.ostatnio zdarzylo mi sie ze szla kompresja do ukladu chlodzenia (puchly weze) .Podczas naprawy okazalo sie ze uszczelki pod glowica nie puscily co wiaze sie z tym ze nie potrzebnie to robilem ale nie zaszkodzilo zrobienie 2 glowic.Co sie okazalo reduktor od gazu brc genius(niby niezawodny)walil gaz do ukladu chlodzenia i sie gotowala i nie szlo jej\j odpowietrzyc teraz po wymianie chlodnicy, uszczelek pod glowica i nowego reduktora jest ok.Wrazajac do tematu co sie okazalo ze mialem PRZESTAWION WALEK ROZRZADU CHYBA OD WYDECHU NIE PAMIETAM ALE BYL NIEROWNO USTAWIONY.PO ZLOZENIU WSZYSTKIEGO DO KUPY AUTO ODPALILo.Od tej pory pali jak zegarek zero problemow .zawsze rano nie chcialo mi sie odpalac auta bo meczarnia byloa toodpali to zgasnie i tak minute sie meczylczlowiek ,a to buja na obrotach a to ciezko odpalic itp.Teraz to sama przyjemnosc .USTAWIENIE WALKOW ROZRZADULATWO SPRAWDZIC NAJPROSCIEJ TO SCIAGNAC POKRYWY ZOBACZYC POLOZENIE KONCOWEK WALKOW OD TYLU JAK SIE MAJA OD SIEBIE I CZY SA IDEALNIE ZGRANE.AHA PRZY OKAZJI JAK ROBILEM AUTO WYMIENILEM SEPARATOR OLEJU TEN NA KOLEKTORZE SSACYM ALE WATPIE ZEBY TO DUZO POMOGLO ALE TAK DLA WIADOMOSCI.WAZNE ZE PO ROKU ZMAGANIA OPOWIEDZ BYLA TAK BLISKO....POZDRAWIAM :D
  9. ale zz tego co wiem to cyba wy macie silniczki takie z igliwiem bo ja mam calkiem inny w silniku m60 taki jak silniczek do spryskiwaczy hehe.Pozdrawiam . P.S nie chcialem nikomu zaszkodzic ze sie nie da ropa czy cos ale podaje co sie stalo po takiej terapi z moim moze z czyms przesadzilem w znaczeniu za duzo acetonu i tkich tam bajerów.
  10. Hej.Sprobuj posprawdzac bezpieczniki wszystkie, moze nie masz benzyny?,moze jakis czujnik ci sie odpiol kolo kolektora ssacego ?.Gdyy byl to czujnik polozenia walu to bys mogl jechac...
  11. przemoqs

    Ogrzewanie 740 M62

    ODPOWIETRZ SOBIE UKŁAD najpierw a pozniej podepnij pod kompa .
  12. Kazdy mowi jesli faluja ci obroty wyczysc sobie silniczek krokowy .A sprawa wyglada niezbyt ciekawe bo jesli wyczyscimy go jak niektorzy proponuja wd 40 badz ropa to moga sie zalac czesci takie jak silniczek.nie polecam ogólnie tego sposobu wiem z doswiadczenia sam sobie tak posułem tylkoz e dodalem do tego aceton.silniczek fakt pochodzil 1 dzien fajnie ale nastepny dzien byll jego smierca nie dosc ze zaczal sie blokowac i auto nie chcialo sie wkrecic na obroty to wogole zaprzestal swego działania.najlepiej go wyczyscic jakims spirytusem i to delikatnie zeby nie zalac.Pozdrawiam a najlepiej chyba kupic inny
  13. Panowie mam małe pytanko poniwaz sprawdzałem osttnio carsoftem funkcje live data pokazało mi ze sonda ma napiecie od 1.00V do 8.90V dochodzi a podobno sady sa do 1V .Niewiem juz oco chodzi jakie ja mam sady?o jakim napieciu?? Dzieki za pomoc
  14. przemoqs

    Problem z obrotomierzem

    mozliwe ze jakis czujnik ci nie działa od obrotów a moze masz cos walniete w liczniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.