Skocz do zawartości

sebek_wwl

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebek_wwl

  • Urodziny 29.04.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318ti 2004r n46b20a
  • Lokalizacja
    Wieliszew
  • Zawód
    Służby mundurowe

Osiągnięcia sebek_wwl

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Jak by ktoś się zastanawiał czy wejdzie styling 131 18 8.5j et 48 do e 90 to proszę: Przód dystans 20mm opona 225/40/18 Tył dystans 25mm opona 235/40/18 Nic nie ociera
  2. Na tych dystansach co podałem ? Według kalkulatora felgi będą wystawać o 12,5 mm więcej niż obecne a tylne 14 mm
  3. Witam potrzebuje pomocy, porady :) Mam e90 z zawieszeniem m pakiet, obecnie mam felgi 17 8j et 34 na nich opony 225/45/17. kupiłem styling 131 a mianowicie 18 8,5 et 48 na to planuje opony 225/40/18 lub 235/40/18 na 4 kołach. Dziś pomierzyłem i obecne felgi mają: przód ok 25mm do zewnetrznego rantu błotnika, tył 30mm do zewnetrznego rantu błotnika. Moje pytanie brzmi mianowicie czy jak zakupie na przód dystans 20mm, a na tył 25mm będzie ok i w mare równo (patrząc na przednie koło i tylne).
  4. siema jest ktoś chętny na zrobienie u mnie zegarów high w moim e90 ?
  5. Witam zakupiłem ostatnio BMW e90 320si po swapie na M54B30 i mam problem ponieważ w aucie pozostał dyferencjał z 320si czyli 4.10 i jadać na 6 begu przy 100km/h mam ok 2800obr. co dla mnie jest za wysoko. chciałbym uzyskać obroty przy w/w prędkości na poziomie 2100-2200obr. i moje pytanie jaki dyfer zastosować by pasowa p&p i dał takie prędkości obrotowe. Myślałem o 3.07 lub 3,23? Może ktoś z was ma swap taki zrobiony i podpowie co wybrać
  6. Siema mam podobny problem jak wasz, a mianowicie n46b20 muli jak nie wiem. Tydzień temu miałem wymieniane koło valvatronika na wydechu bo było uszkodzone (klekotało). Został tez prawidłowo ustawiany rozrząd bo też tam coś kulało (wymienione 20 tyś km temu). Czujnik na wałku ssącym tez był wymieniany, oczywiście części oem Ale auto dalej muli adaptacje rzekomo zrobione, mechanior obstawia wydech że kat zapchany ale ja w to wątpię błąd który pojawia się to grzałka sondy.
  7. po 20 tys od wymiany rozrządu ? na oem
  8. siema oto błędy P2CA2 ,P2B62, P1100, P0340
  9. witam mam mały problem z e46 m46b20c a mianowicie jak silnik chodzi na postoju jest w miarę cicho jak tylko lekko dodam gazu słychać klekot . czasem mu się zdarza że na niskich obrotach jest słabiutki a czasem ok i moje pytanie czy bardziej szukać problemu z nastawnikiem valvetronica czy bardziej vanosy się kończą ?
  10. słuchaj a teraz pytanie odnośnie xenonu bo od dużego czasu zapalały się obie lampy ale po ok 1 minucie do 5 lewa zaczynała się wyłączać i włączać tak maksymalnie 3-4 cykle po czym całkiem gasła i po ponownym włączeniu świateł znów to samo i gdzie szukać przyczyny przetwornica zapłonnik ?
  11. odpiąłem i jest 14v tak ze w miarę ale nie powinno być więcej ? pewnie przetwornica sie skończyła
  12. sorry że post pod postem:) Alternator wymieniony na nowy akumulator sprawdzony sprawny a dalej 13v podczas odpalonego silnika masy sprawdził mechanior mówi ze ok jedyne co mi chodzi po głowie to mam problem z prawą lampą ksenon a mianowicie raz działa ok przez 10 m a raz 5 s mruga 3-5 razy i gaśnie po ponownym odpaleniu powtarza się sytuacja może to byc przyczyną ?
  13. poradzą sobie z valvotronickiem ?
  14. Siema mam problem z lądowaniem alternatora bo na zegarach pokazuje pomiędzy 13.7 a 14.3v a jak sprawdzam na akumulatorze jest 12.7 czy jest szansa ze wskazania licznika są nieprawidłowe czy może alternator jest ok a przyczyna lezy gdzieś indziej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.