Skocz do zawartości

jari666

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jari666

  • Urodziny 13.11.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1996
  • Lokalizacja
    opolskie

Osiągnięcia jari666

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. A mozna wiedziec ile zaplaciles i gdzie kupiles?
  2. Moze te schematy ci pomoga: http://www.baso.no/load.asp?id=85 opis sterwonika LCM na samym dole
  3. Jak kupilem samochod tez mialem problem ze swiecaca sie kontrolka od Airbagu. W moim przypadku okazalo sie, ze przyczyna nie miala zwiazku z mata w fotelu pasazera ale z pasami bezpieczenstwa (widac jest to powiazane). Rozlaczenie i zlaczenie zlaczki pod siedzeniem pasazera a potem skasowanie bledu na kompie rozwiazala problem.
  4. jari666

    Kontrola otwartych drzwi

    Moze sie myle (prosze mnie poprawic) ale w E39 bylo to standardem, zreszta jak zrobisz test zegarow to zaswieca sie samochodzik. Mam wlasnie ten sam problem, bo u mnie tez funkcja ta nie dziala. Gdzies wyczytalem (chyba nawet na tym forum) ze spalily sie zarowki (o dziwo nie diody) i trzeba je wymienic. Sam jeszcze sie za to nie zabieralem bo jakos nie spieszy mi sie do rozkrecania licznika.
  5. jari666

    sportowe zawieszenie

    Ja mam E39 z zawieszeniem z M'ki ale nie wiem czy ci pomoge bo E39 z normalnym zawieszeniem nigdy nie jezdzilem wiec nie mam punktu odniesienia. Ale jak cos to jestem wieczorami pod gg: 2810731
  6. Frank, dziekuje za szybka odpowiedz. Jesli spotkamy sie na jakims zjezdzie masz u mnie zimne piwko :cool2: Na szczescie okazał się to bezpiecznik od pompy paliwowej (znajduje sie w skrzynce bezpiecznikowej w bagażniku koło akumulatora). Co prawda wczoraj sprawdzałem bezpieczniki, ale tylko wizualniei był to późny wieczór. Ten uszkodzony wyglądał jak sprawny i stąd moje przeoczenie :duh: :mad2: Jeszcze raz dziękuję za szybką reakcję i przepraszam za zamieszanie :) zamykam więc temat (nie wiem czy mogę :D )
  7. Witam Niestety wczoraj spotkała mnie niemiła niespodzianka. Po przyjezdzie do domu chciałem samochód schować do garażu i ZONK. Najpierw auro zgasło i przestało odpalać. Rozrusznik kręci ale auto nie odpala. Wygląda jakby paliwa nie dostawał. Model 520 rocznik 12/96. Prosiłbym o sugestie co mogę sprawdzić we własnym zakresie przed oddaniem samochodu do mechanika. Z góry dzięki
  8. Rzeczywiście mogło mi sie pomieszac, troche czasu minelo i jak mowilem nie zaisywalem wszystkiego. Za zamieszanie przepraszam:) Dzieki Kolory centralnego mysle ze sa podane dobrze :D
  9. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: HEHE i bardzo dobrze, moze dzieki nam ktos sie zdecyduje samemu zalozyc alarm :) Co do drzwi to nie pamietam koloru kabli i miejsca. Prawdpopodobnie wpialem sie w wiazke za plastikowymi oslonami (jedna to ta na ktorej znajduje sie przycisk do otwierania bagaznika, i od stroy pasazera). Kolory zas zobaczylem jakie ida od krancowki w zamku z drzwi (a dokladniej, wylacznik znajduje sie nie na drzwiach a slupkach). Schemacik proponuje umiescic na jakims serwerze (np. http://rapidshare.de/ ) a linka dac do dzialu Przydatne linki.
  10. Każdy odseparowałem diodą. Przypomniało mi się że pod kierunki podpiąłem sie do modułu nie znajdującego się bezpośrednio za schowkiem, ale na prawo i nizej od niego (za plastikowa zaslepka pionowo przymocowana do blachy).
  11. Przejrzyj wątek (2 strona): http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=18639 Opisałem w nim jak w moim aucie podpiąłem sie alarmem. Ja mam starszy model więc nie wiem czy kolorki będą pasować. Tym niemniej może ci się przydać. Dołączam się do prośby. Poszukuję opisu modułu który znajduje się za schowkiem i bezpiecznikami. Chodzi mi o znalezienie przewodu do otwarcia bagażnika (nie mam przycisku do otwierania w środku a wiem na pewno że interesujący mnie przewo dochodzi do modułu).
  12. Pewno juz sie połapałeś ze wiekszość modułów jest za schowkiem i skrzynką z bezpiecznikami. Tam też sie podpinałem z kierunkami (niestety każdy z 4 osobno) i należy sie wpiać z centralnym (ja niestety musze to poprawić bo podpiałem sie do przycisku na środkowej konsoli). Kolory potrzebnych przewodów (moduły za bezpiecznikami): - kierunek przód lewy - brąz/biały, - kierunek przód prawy - brąz/czerwony, - kierunek tył lewy - brąz/szary, - kierunek tył prawy - brąz/biały, - zamykanie centralnego - brąz/żółty, - otwieranie centralnego - brąz/niebieski. Funkcji komfort (czyli domykania szyb) nie podłączałem gdyż wtedy nie miałem czasu, jest to przede mną. PS: pamiętaj żeby wyłączyć czyjnik spadku napięcie bo będzie sie alarm wzbudzał co jakiś czas :mrgreen:
  13. Tez stałem przed podobnym problemem. Wydaje mi sie ze musialbys oprocz samej obudowy kluczyka dokupic modul odbiorczy a to juz chyba nie za bardzo sie kalkuluje (poprawcie mnie jesli sie myle). Poszukaj na allegro bo kiedys taki kompel chyba widzialem. Łatwiejszym rozwiązaniem jest zalozenie alarmu i podpiecie centralnego do niego. Z tego co sie orientuje to Exus ma wprowadzic piloty do alarmow w formie obudowy do kluczyka. Sam czekam na pojawienie sie tych pilotow.
  14. Oj za duzo by pisac, z checia w miare mozliwosci odpowiem na konkretne pytania. Sęk w tym że nie wszystkie przewody pamiętam (nie pomyślałem żeby sobie je spisać :duh: :mad2: ). Coś jednak zostało w głowie i na kartkach wiec postaram sie pomoc. Jesli sie nie myle to za 370 był Autoalarm EXUS V3100 Control i jego ci polecam bo warto dołożyć parę złotych za dobry alarm (nie znam tego centuriona wiec moze sie myle co do niego): http://www.exus.pl/index.php?action=showcategory&kat_id=2 Sam nie mam radiopowiadamiania i szczerze mówiąc wybrałem alarm bez i dodatkowe radiopowiadamianie GSM (wiekszy zasieg itd, dodatkowe mozliwosci :roll2: ): http://allegro.pl/show_item.php?item=81495256
  15. Odezwij sie do mnie na gg podeślę Ci co mam GG: 2810731
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.