Skocz do zawartości

PaKoS

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PaKoS

  • Urodziny 15.08.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-39 530 dA Touring 2003 rok M-Pakiet
    E-46 325Ci cabrio 2004 rok
  • Lokalizacja
    Wołów

Osiągnięcia PaKoS

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. no nikt nie musi wierzyć w to co napisałem, ale też nie widzę powodów, aby po prawie dwóch latach odgrzewać kotleta i kłamać. Mój wpis ma bardziej zasugerować to, że ludzie którzy tu się wypowiedzieli nie są wiarygodni. Jeżeli, ktoś jest zainteresowany jakimś autem, to niech pójdzie do jakiegoś blacharza czy lakiernika znanego w swojej okolicy da dobrych parę złotych i zabierze go na oględziny. Bo wypowiedzi, które tutaj przeczytałem świadczą o tym, że mimo wysokiej jakości zdjęć, ludzie się tutaj wypowiadający nie zauważyli najistoniejszego elementu, czyli zderzaka z tyłu, który nie do końca był dobrze spasowany. Wszyscy się skupili na numerze VIN i też jedna osoba zauważyła, że jedynka w dokumętach świadczy o tym, że było dwóch a nie jeden właściciel. Na forach internetowych sami fachowcy, większość z tych ludzi nie ma większego pojęcia o lakiernictwie i jeżeli auto jest dobrze pomalowane to bez czujnika lakieru (kupionego wcześniej na allegro za całą stówę) i tak nie pozna czy coś było robione, bo będzie w stanie tylko sprawdzić szczeliny i odcień na przednim zderzaku.
  2. ha koledzy odgrzeję kotleta. Nie byłem tutaj kupę czasu i trafiłem na ten wątek zupełnie przez przypadek i dlatego piszę. Tak się składa, że ta ja przywoziłem to auto dla sąsiada, któremu popsuła się jego autolaweta i mnie poprosił o usługę transportu. No i ktoś coś napisał o przednim zderzaku w nie właściwym kolorze i takie tam bzdety. To tylko pokazuje jak się wszyscy znacie na samochodach. Auto miało delikatnie uszkodzony zderzak z tyłu i pomalowaną listwę z tyłu między klapą a bagażnikiem i nikt z was fachowców tego nie zauważył. Mało tego bo nie macie pojęcia o tym że w niemczech lekarze się tytułują na wszystkich dokumentach i nawet w briefie było napisane, że ostatnim właścicielem był dr. .... a stan auta był wzorowy, to że nie było serwisowane w ASO nie znaczy,że nie było serwisowane. I gwarantuję, że nikt żadnych pieczątek nie dobijał, no chyba, że sam Pan dr. jak to przeczytałem to strasznie mi się wesoło zrobiło, bo widzę, że tylko nie liczni zauważyli i podkreślili, że auto jest w bardzo dobrym stanie a jakiś as nawet zauważył fotel wysiedziany :) Więcej nie będę komentował, bo widzę, że nikt nie zauważył nie do końca idealnie spasowanego zderzaka z tyłu, więc nie będę z takimi "znawcami" dyskusji prowadził Polecam na przyszłość odejść od kompa i trochę aut w realu pooglądać i wtedy wygłaszać swoje opinie. Pozdrawiam
  3. Witam problem z klapą usunięty. Tak jak wszyscy pisali przyczyna leżała w przetartej a raczej załamanej wiązce w zawiasie. Jednak po usunięciu usterki podczas otwierania z kluczyka pokrywy bagażnika zamiast całej klapy otwiera mi się tylko szyba. Klapa oczywiście już się otwiera, ale tylko za pomocą przycisku a nie z pilota jak było wcześniej. Jakieś pomysły??
  4. No faktycznie nie jest to proste :? właściwie to nie wiem jak się do tego zabrać bo klapa się nie otwiera tylko sama szyba. :mad2: Ale umówiłem się ze znajomym blacharzem który powiedział, że na pewno coś na ten problem poradzimy :) chłopaki u niego w warsztacie bebeszą kilka samochodów w tygodniu wiec myślę że sobie jakoś poradzą :D Oczywiście jak będą jakieś efekty zdam relację
  5. No da się ale wydaje mi się, że faktycznie tylko NCSem funkcja nazywa sie QUIT_OPT_ENTSCH. Tak jak pisał jeden z kolegów wcześniej polecam kupno interfejsu. Na forum dowiesz się chyba wszystkiego o programach i ich obsłudze
  6. No tak napewno zrobie, ale dopiero jutro rano. Tylko dziwne wydało mi się to, ze zaczęła otwierać się tylna szyba, ale faktycznie najpierw sprawdzę przewody a jak to nie pomoże to ..... to właściwie nie wiem :D będę się później martwił i dalej nękał forumowiczów. Pozdrawiam i dziękuje za szybką odpowiedź
  7. Witam tematów z pokrywami bagażnika znalazłem już kilka, ale w żadnym nie było opisanego mojego problemu. Przynajmniej ja nie znalazłem czegoś takiego a trochę czasu poświeciłem. Od dwóch dni nie otwiera mi się zamek w bagażniku (siłownik popuszcza klape ale zamek jej nie otwiera). Otwieranie nie działa zarówno z pilota jak i z przycisku w środku pojazdu. Dodatkowo w tym samym czasie zaczęła mi się dziac jeszcze jedna dziwna rzecz, otóż otwierając samochód centralnym zamkiem otwiera mi się szyba w tylnej klapie i co dziwne zamek od otwierania szyby cofa się dopiero po kilku sekundach. Wszystko dla mnie wygląda tak jak by centralny zamek zamiast zamku w klapie bagażnika otwierał szybę. Problem dosyć uciążliwy wiec proszę tęgie głowy tego forum o pomoc. Aha i jeszcze jedno pytanie: Czy można to jakoś zdiagnozować np w INPIe?? Albo czy takie otwieranie jakoś się koduje w NCSie?? Jeżeli tak to proszę o podpowiedzi bo zarówno w INPIe jak i w NCSie stawiam dopiero pierwsze kroki.
  8. Mam pytanie czy kolega poradził sobie już z problemem?? Ja jakiś czas temu miałem podobną akcje i niestety były spalone jakieś układy przy końcówkach mocy. Tak czy inaczej był problem ze wzmacniacze, a w tym wypadku myślę że nie będzie inaczej. U mnie po 5 miesiącach bezproblemowego grania znowu wystąpił problem. Wszystko gra ok tylko, że po wyciągnięciu kluczyka w głośnikach cały czas jest szum czyli napięcie. I niestety po kilkunastu godzinach akumulator zaczyna się kończyć. Może ktoś miał taki problem i podpowie ,zanim zabiorę się za rozbieranie, czy to napewno wzmacniacz??
  9. aha no i kolega pisal ze trzeba kabel przedluzajacy?? czy te wtyczki to mcx?? cos takiego bedzie pasowalo?? hhttp://www.allegro.pl/item477619209_garmin_przedluzacz_antenowt_mcx_010_10157_00.html
  10. no ok a ja dalej z tym samym pytaniem :D z ktorego miejsca trzeba wypiac kabel do anteny?? bo kabli znalazlem pare i nie wiem dokladnie za ktory sie zabrac :D
  11. Kolego Kominiarczyk :) mapy wszystkie odpalilem, ale mam pytanie bo do czytnika MK IV nie podlaczylem anteny. Pisales o przedluzce od wzmacniacza. A w ktorym miejscu jest wzmacniacz GPS? nad samym nadkolem?? w tylnim słupku znalazłem antene do ktorej sa wpiete dwa kable antenowe ale nie wiem za bardzo co gdzie wpiac. Mozesz dokladnie opisac co gdzie trzeba zrobic??A kabelek taki dostane bez problemow w jakims sklepie?? z gory dziekuje :D
  12. PaKoS

    Olej do automatu

    :mrgreen: moze i jest tak jak mowisz, ale tak czy inaczej moja skrzynia pracuje bez najmniejszych probelmow w ciagu roku robie w granicach 120-140 000km wczesniejsze auto 525TDS w automacie mialo najechane 460 000km i tez nikt oleju nie wymienial :D wiec ja pozostaje przy koncepcji "oleju nie podlegajacego wymianie". A przy okazji mam jeszcze jedno pytanie czy przy wymianie oleju wymiania sie tez filtr?? Bo ogolnie z tego co czytalem jest problem z wymiana tego oleju??
  13. Koledzy wprawdzie teraz mam 530D ale jeszcze niedawno w 525 TDS mialem taki sam problem, z tym ze u mnie brak mocy wystepowal na zimnym silniku. Wtedy okazalo sie ze był to zawor EGR o ktorym pisaliści. Wiec go poprostu odlaczylem odpinajac dolny wezyk :D i problemu nie bylo :D pozniej mialem podobny problem z mocą, przybywala i znikala :D coś jak w Hi-Menie :D problem okazal sie błachy. Pod kolektorem ssacym jest czujnik doładowania P51 (nie pamietam czy na 100% tak sie nazywa) i do niego idzie jakis wezyk ktory poprostu w jednym miejscu byl przetarty, kolega mechanik wymianil tez wezyk na nowy i auto uleczone. Mozliwe ze u was wystepuje ten sam problem :D pozdrawiam i życze powodzenia w reanimacji.
  14. Kurcze ogólnie temat NAVI w BMW jest jak widać dla mnie nowy, BMW jeżdżę od 2 lat ale dopiero od 3 miesięcy mam 530 D touring z Navi, wcześniej jeździłem 525 TDS E39 w której nie było nawet zwykłego CD :D z braku wolnego czasu przychodzi mi ta wiedza bardzo wolno. Soft, który mam wersja V32 nie jest niestety w języku polskim. W tej chwili chce ściągnąć jakiś i zainstalować po polsku no i musze zabrać się za mapy. Wszystko to idzie mi trochę opornie ze względu na bardzo mało wolnego czasu. Co do oglądania DVD znalazłem na forum cos takiego: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=90490&highlight=mapa wszystko dosyć jasno opisane i myślę ze się za to napewno zabiorę ale na to znowu trzeba poświęcić więcej czasu z którym u mnie licho. A wracając do mojego softu to chyba wersja v32 nie jest do końca ok. Bo np nie można włączyć na jednym ekranie komputera pokazującego spalanie itd i radia. A w MKII taką opcje miałem. No chyba ze w MKIV nie ma wcale takiej opcji?? tak czy inaczej poszukam V31 i ściągnę i zobaczę co będzie wtedy. :8) napewno będę zdawał relacje z postępów. Pozdrawiam i przyjemności z jazdy BMW życzę:D
  15. PaKoS

    Olej do automatu

    Koledzy a ja za wymiane nie zabieram sie wcale :D skoro ktos na mojej skrzyni napisal na naklejce "Lifetime Oil, Dont change oil" to chyba nie bez powodu. Po drugie dzwonilem do ASO BMW we wroclawiu i tez powiedzieli mi ze olej podlega wymianie tylko w przypadku naprawy skrzyn. Moje BMW 530 D ma przejechane 285 000 km z tego ostatnie okolo 60 000km ciagalo dosyc ciezka przyczepe i napewno ją jeszcze troche ciagac bedzie :D biegi zmieniaja sie plynnie bez najmniejszych problem, wiec nie szukam dziury w calym. Po drugie w instrukcji obslugi ktora znalazlem na forum, w jezyku polskim na stronie 297 w tabeli "Ilość paliwa, olejów i innych płynów" przy ręcznej i automaycznej skrzyni biegow jes zaznaczone przy ilośći "olej wlany fabrycznie na sałe; oleju nie wymienia sie". Wiec po tym wszystkim temat wymiany oleju jest dla mnie zamkniety :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.