Skocz do zawartości

piotrekM50

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    piła

Osiągnięcia piotrekM50

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ja bym prosił fotkę : [email protected]
  2. ja też wymieniałem ! bez kanału - zciągnąłem wahacz i pojechałem z nim na prasę , potem tylko poskładać
  3. piotrekM50

    swap m50b20 > m50b25

    dzięki za zainteresowanie tematem :D czyli kolego szukać mogę gołego silnika do przekładki ?? nie wiem jak jest z przepływką
  4. piotrekM50

    swap m50b20 > m50b25

    koledzy pytanko mam , jakie konkretnie części będę potrzebował do przekładki ? wiem że skrzynia i osprzęt pasują , słyszałem że komp też . proszę o info ludzi którzy przerabiali temat
  5. Koledzy ! pytanko mam odnośnie przekładki z m50b20 na m50b25 , chodzi o to jakie części potrzebuje - dowiadywałem się , to podobno komp jest ten sam tak jak skrzynia i osprzęt . czyli co muszę mieć oprócz gołego silnika - oczywiście auto mam 100% sprawne e36 - proszę szanowne grono o info bo brak mocy doskwiera :twisted:
  6. piotrekM50

    WYBÓR SILNIKA

    w rzeczy samej kolego Karolsto :cool2:
  7. piotrekM50

    WYBÓR SILNIKA

    kolego ja mam silnik m50b20 czyli 2.0 24v . szczerze powiem że po miesiącu mocy trochę mało i w planach SWAP :twisted: :twisted: także jak BMW to 2.5 lub 2.8 - oczywiście bez gazu !!! spalanie nie jest aż tak tragiczne no chyba że się butuje non-stop :D pozdrawiam
  8. piotrekM50

    przeciek szyberdachu

    koledzy mam podobny problem :( woda pojawiła się pod tylnym siedziskiem wszystko mokre , w bagażniku też !! ale podsufitka jest sucha słupki też :shock: co teraz- zciągnąć podsufitkę ??? i jeszcze pytanko jak sie wyciąga tylnie oparcie kanapy w sedanie ??? może macie jakieś pomysły bo :zlosc: :zlosc: :zlosc: pozdrawiam . a tak przy okazji ile kosztuje +/- wymiana łożysk koła z tyłu ?
  9. oddałem głos E36 !! ma 56 % :D
  10. piotrekM50

    Wal lub most.Pomocy

    piękne dzięki za info :modlitwa: jutro lecę działać :D
  11. piotrekM50

    Wal lub most.Pomocy

    koledzy mam podobny problem , ale u mnie słychać jakby chrobotanie i obcieranie jak skręcam w prawo na każdym biegu- jak jade prosto to jest ok (cicho). słychać to też na wstecznym przy parkowaniu ale nieco głośniej - hałas słychać z tyłu auta ... dyfer pada ?
  12. ja też miałem problemik z obrotami - miałem między 400 a 1300 czasami gasł . uszczelniłem dolot wyczyściłem krokowy potem wszystko starannie poskładałem następnie resecik . I BYŁO WARTO już nie gaśnie a obroty około 700
  13. znalazłem taki post i robiłem według tego opisu : 1) odłączamy aku - najpierw minus , potem plus 2) zabezpieczamy aku ,zeby kable w zaden sposób go nie dotkneły wywołujac spiecie 3) przekrecamy stacyjke w pozycje 2 4) teraz musimy połączyc kable aku na przynajmniej 10 minut - to spowoduje zresetowanie kondensatorka ECU/TCU 5) po upływie tych, dajmy na to 15 minut , wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, na nowo podłączamy aku : "+" potem"-" 6) uruchamiamy silnik i pozwalamy mu chodzic na biegu jałowym przez 5 minut 7) wyłączamy go na , ponownie, 5 minut Cool teraz uruchamiamy ponownie i ruszamy - na najnizszym mozliwym biegu ( zaleznie od typu skrzyni ) przyspieszamy przez cały zakres obrotów( do przynajmniej 5000 rpm) i potem pozwalamy autu samodzielnie wytracic obroty az do obrotów biegu jalowego - i tak trzykrotnie 9) nastepnie znów zatrzymujemu auto i pozwalamy pracowac na biegu jałowym przez 5 minut czasami wystarcza kiedy zastosujemy pkt. 1 i 2 na dluzszy kres czasu( kilka godzin). Po rozmowie z MOderatorem-doszlismy do wniosku, ze nie bede usowal tego postu-aby nik nie czul sie urazony, ze moze wykorzytsuje jego slowa z gory przepraszm( a to dlaczego i w jaki sposob to sie tu znajduje jest opisane nizej)Myzle, ze wiecej tym pomoge niz zaszkode
  14. tutaj masz - nr 6 http://bmwfans.info/original/E36/Lim/320i-M52/ECE/L/M/1994/03/mg-13/ill-13_0381/ znajduje się on pod kolektorem - musisz wyciągnąć puche z filtrem przepływkę i przepustnice wtedy będziesz mógł go spokojnie wyciągnąć . wąż z powietrzem nr 8 wchodzi w kolektor - tam jest zabezbieczenie będziesz je widział jak wyciągniesz puche z filtrem . mi to zajęło około 3 godziny i było naprawdę warto go wyczyścić :D
  15. też mam problemik z dyfrem ale nieco inny - u mnie na prostej jest ok ale na zakrętach słychać wycie (tak jakby obcieranie) też troszeczkę poszalałem :mad2: . wie ktoś może czy wymiana oleju pomoże na 'chwile' będę mógł coś z allegro kupić dopiero za 2-3 miechy :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.