Skocz do zawartości

mato

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mato

  • Urodziny 25.11.1971

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 530d 2005 M Pakiet
  • Lokalizacja
    Niemcy

Osiągnięcia mato

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. mato

    F11 530d -525d

    Rzeznik czy to ty ??? ( starsi stazem koledzy wiedza o kogo chodzi )
  2. mato

    klimatyzacja

    Ciekawe czy koledze chodzi o zimny silnik czy o juz wczesniej rozgrzany. :roll:
  3. Moze wylacz klime i wtedy jeszcze raz posluchaj. Powinno sie wyjasnic czy to ona tak brzeczy. :P
  4. Koledze chodzi chyba o Partikelfilter, bo to w nim liczy sie czas do wymiany w km/milach.
  5. mato

    Co denerwuje w 5-ce

    Dla mnie system sterowania nawiewem jest totalnym nieporozumieniem. Jesli nagle zrobi mi sie cieplo/albo zimno i chce zmienic zeby lecialo zimne/lub cieple powietrze, to nie wystarczy zmienic temperature na pokretle. Trzeba dodatkowo wejsc do menu i recznie ustawiac cieplote nawiewu na twarz. Jesli tego nie zrobie, to mimo ze w aucie sie schladza/albo ociepla tak jak chce, to na ryj daje to samo powietrze co przed zmiana ustawien. Co za debilizm !! :duh: Brak schowkow i uchwytow na napoje tez denerwuje. Poza tym bardzo ja lubie :lol:
  6. Watek przeczytalem dokladnie. Dlatego napisalem : mimo wszystko proponuje diesla. Jesli benzyna nie stoi jeszcze przed domem, zawsze jest szansa ze sie ...opamieta. :lol: Tym razem bezblednie !! Dziekuje i pozdrawiam.
  7. Moze sproboj nastepnym razem ze slownikiem ortograficznym, bo strasznie po oczach daje. :mad2: A autorowi watku proponuje mimo wszystko diesla 530d z 2005 roku i z pewnego zrodla !!! Na swoim przykladzie wiem ze jak sie o niego dba to jest bezawaryjny ! Pozdrawiam obu panow.
  8. mato

    Dolewnie oleju

    Pewnie ze czestsza wymiana oleju nie zaszkodzi, ale z drugiej strony po co producent oleju wydluzalby jego "termin waznosci" zwlaszcza jesli nie bylo by to prawda ?? Przeciez juz przez samo wydluzenie okresu eksploatacyjnego oleju traci na ilosci jego sprzedazy, a co dopiero gdyby on rzeczywiscie taki zywotny nie byl. Wydaje mi sie ze te oleje longlife rzeczywiscie sa longlife, ale jak pisalem wyzej, na pewno czestsza wymiana nie zaszkodzi. Ale czy pomoze ??
  9. mato

    Dolewnie oleju

    Przy kupnie auta wymienili mi olej w serwisie, nastepnie wymienilem u znajomego mechanika po 20 tys. Przy odbiorze auta sam mnie zagadnal twierdzac, ze to LL i ze dla niego przewidziana jest wymiana co 35-40000 !!!, wiec jesli wymienie tak jak bmw karze co 30000tys to bedzie az za czesto i ze nie ma sensu tego robic czesciej. Gosc jest spoko i zna sie na rzeczy, wiec mu wierze. On ma nowe audi TT i tez wymienia co 30000tys. Jak by chcial ze mnie zedrzec to kazalby czesciej przyjezdzac, a nie opowiadalby zeby rzadziej olej zmieniac. A na karteczce w komorze silnika napisal ze nastepna wymiana za 30000 tys albo za 2 !!!! lata. Wiec sadze ze dla oleju LL taki wlasnie jest "termin waznosci ". Nadmiene ze gosc jest niemcem i naprawia samochody od ponad 30 lat.
  10. Obecne e60/61 sa wystarczajaco niezawodne, wystarczy jesli te nowe beda takie same. Nie wymagajmy cudow.
  11. No na zdjeciu troszeczke brakuje do 260 :lol: A tak na serio to sorry, nie zauwazylem ze ostatnia liczba na liczniku to przeciez 260, a nie jak myslalem 250. Sorki, moj blad. A czy ona jest po czipie, ze tyle polaciala czy jak ??? a moze gumy zjechane juz i zawyza ?? a moze taki dobry egzemplarz ? jak tak to gratulacje. Moja pokazuje na seryjnych prawie nowych gumach licznikowe 246/247, i to niewazne czy jest pod gore czy z gory (troche dziwne to, jakby jej bylo wszystko jedno a przeciez pod gore jest duzo ciezej, to z gory powinna jeszcze lepiej zapitalac). A no i obroty niestety przy tym duzo wyzsze, ponad 4000 wyraznie bo to manual. Pozdro !
  12. A dlaczego zdjeli, przeciez nie poszla wiecej niz licznikowe 250 :?: Tak to moze i z kagancem latac :lol:
  13. Jesli problem masz od dluzszego czasu, to juz dawno powinienes byc z nim u mechanika. Jak dalej bedziesz czekal, to sie ...doczekasz. :naughty:
  14. To niekoniecznie ich wina, ja chcialem sobie zrobic reset klockow tylnych choc byly wymienione juz jakis czas temu tylko bez resetu. Ale akurat powymienialem wszystkie oleje, filtry, klocki z przodu, plyn hamulcowy itp i wzialem sie do kasowania wszystkiego. I co - wszystko sie ladnie wykasowalo, a jak robilem reset tych tylnych klockow ( bylo jeszcze 11000 tys do wymiany )to nagle wyskoczylo -25000 i to ostrzezenie o wymianie. Nijak tego nie moge wy..... . Komputer pokazal blad czujnika lub kabla ?? Musze jechac do mojego mechaniora, niech to zobaczy, ale jak widzisz przy kasowaniu moze sie cos zrabac, i to niekoniecznie bedzie ich wina. Pozdro dla jedynkowiczow od kolegi z forum obok. :D
  15. Ale dales czadu z tymi kocurami :lol: :lol: :lol: Super post ! :clap: Dawno sie tak nie usmialem, musisz byc super gosc skoro tak barwnie potrafisz przedstawic problem. Niestety nie potrafie Ci pomoc, ale nie martw sie, koledzy na pewno cos wymysla. Pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.