Matuta, biały osad pod korkiem to całkowicie prawidłowy objaw jeśli robi się dużo kilometrów po mieście, silnik jest wtedy bardziej obciążany i taki osad ma prawo wystąpić, nie trzeba się tym przejmować. Informacje o tym można znaleźć nawet w informacji o prawidłowym eksploatowaniu BMW (nie chciałem pisać w "instrukcji obsługi" :8) ). Sam po wymianie oleju miałem takie masełko na korku :roll: Ale już nie mam :lol: :lol: A co do wycieku to ciężko mi się odnieść, jak mówisz że nic nie kapie to :cool2: ok, z wymianą uszczelki trzeba uważać bo dużo mechaników lubi urywać gwinty od szpilek w bloku silnika :mad2: :mad2: Więc jak już to robić to oddać w pewne ręce (chyba że samemu) Bo można się nieźle sparzyć :mad2: :mad2: Odnosząc się do Jeżeli niewiele więcej to dla ciebie 1,5l-2l na 100km to oczywiście pali niewiele więcej... Tyle że zamiast 8l zeżre z 9,5l, sprawdzone w autopsji bo sam byłem zmuszony do SWAP-a.