Witam Kolegów, Otóż od dawna nosze się z naprawą ale jakoś nigdy czasu nie było. Opisze mój problem. Brak mocy do 2000 obrotów. Powyżej zaczyna iść. Nie wiem czy to normalne bo mam tak od początku. Pomiędzy 2500 a 3000 słychać dzwięk jak z kosiarki. Diagnoza u tłumikarzy - wycięty KAT. Po diagnozie na kompie problem z sondą lambda za katalizatorem. I tutaj mam kilka pytań bo zamierzam kupić sondę. Sprawdziłem w katalogu i ta ostatnia sonda jest diagnostyczna o numerze 0258005270. Na allegro chodza po 50-100zł. Czy może się okazać że sonda jest sprawna tylko na kopie jest błąd bo nie ma kata ? Po drugie szukam kata i nie mogę znaleźć. U tłumikarzy wciskają mi uniwersalne. Ale mam pewne obawy. No bo jeśli wymienie o innej charakterystyce to automatycznie wpłynie na przekłamanie informacji na sondzie (diagnostycznej ) i efekt może byc taki sam jak bez kata. Znalazłem na allegro kat. http://allegro.pl/item1159868262.html. Różni się trochę PN. Ja powinienem mieć 7511642, a ten na allegro to 7789039 Moj silnik to 1,8l 115kM, a te z allegro jest do 2,0 140KM Czy ktoś może mi doradzić w tej materii