Skocz do zawartości

Adamsky

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adamsky

  • Urodziny 18.02.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318TI 2004
  • Lokalizacja
    RUMIA

Osiągnięcia Adamsky

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Mam pytanie co to może być. Jadąc samochodem usłyszałem tępe uderzenie w podwozie. Coś jak by kamień uderzył w podłogę. Tak na wysokości tylnego mostu. Potem usłyszałem takie szorowanie cykliczne z tyłu. Które pojawiało się niezależnie czy samochód był na biegu czy na luzie. Jechałem wolno do domu jakieś 10km. I ustało. Wszedłem pod samochód i nic nie widać aby coś się urwało czy dotykało do kół. Nie wiem od czego szukać. Nie ma innych objawów. Czy to mogło coś się stać w tylniej przekładni do przenoszenia napędu.
  2. Adamsky

    [316TI N42B18] valvetronic

    900szt valvetronik + robocizna 250zł
  3. Adamsky

    [316TI N42B18] valvetronic

    Mam już wymieniony. Objawy to klekotanie, oraz problem z uruchomieniem silnika. Czasami jak silnik był zimny to odpolał za trzecim przekręceniem kluczyka.
  4. Adamsky

    [316TI N42B18]

    Przepraszam dodało mi się dwa razy. Prosze moderatora o wykasowanie postu.
  5. Adamsky

    [316TI N42B18] valvetronic

    ile kosztuje wymiana valvetronika w tym silniku. Jaki jest koszt części oraz jaki może być koszt robocizny
  6. Adamsky

    [316TI N42B18]

    ile kosztuje wymiana valvetronika w tym silniku. Jaki jest koszt części oraz jaki może być koszt robocizny
  7. Witam, Chciałem dodać jeszcze dwa słowa o tym silniku. Słabym ogniwem jest łańcuch rozrządu. BMW wymieniało te łańcuchy na potege. Były chyba zrobione w chinach. Jak jest luźny to klekoce. Lepiej sprawdzić i wymienić przed urwaniem :). Pytanie czy coś ustaliliście innego odnośnie tego klekotania?
  8. No właśnie też słyszałem że można bez kata. Tylko trzeba by oszukać komputer aby nie brał pod uwage wskazań z sond. Za kolektorem wydochowym masz jeszcze dwa małe ceramiczne katy. Podejrzewam że po usunieciu tych trzech zabawek będzie dodatkowo o 20-30% więcej mocy
  9. Czy ktoś może mi odpowiedziec na moje pytania?
  10. Witam Kolegów, Otóż od dawna nosze się z naprawą ale jakoś nigdy czasu nie było. Opisze mój problem. Brak mocy do 2000 obrotów. Powyżej zaczyna iść. Nie wiem czy to normalne bo mam tak od początku. Pomiędzy 2500 a 3000 słychać dzwięk jak z kosiarki. Diagnoza u tłumikarzy - wycięty KAT. Po diagnozie na kompie problem z sondą lambda za katalizatorem. I tutaj mam kilka pytań bo zamierzam kupić sondę. Sprawdziłem w katalogu i ta ostatnia sonda jest diagnostyczna o numerze 0258005270. Na allegro chodza po 50-100zł. Czy może się okazać że sonda jest sprawna tylko na kopie jest błąd bo nie ma kata ? Po drugie szukam kata i nie mogę znaleźć. U tłumikarzy wciskają mi uniwersalne. Ale mam pewne obawy. No bo jeśli wymienie o innej charakterystyce to automatycznie wpłynie na przekłamanie informacji na sondzie (diagnostycznej ) i efekt może byc taki sam jak bez kata. Znalazłem na allegro kat. http://allegro.pl/item1159868262.html. Różni się trochę PN. Ja powinienem mieć 7511642, a ten na allegro to 7789039 Moj silnik to 1,8l 115kM, a te z allegro jest do 2,0 140KM Czy ktoś może mi doradzić w tej materii
  11. Witam, Udało mi się wkońcu zainstalować DISa. Bez problemu się zainstalował. Kilka pytań. Czy program do poprawnej pracy wymaga uruchamiania za każdym razem emulatora głowicy? Oraz chciałbym się dowiedzieć do czego ona służy? Czy diody sygnalizacyjne powinny wtedy się palić? Oraz do czego służy obok taki mały schemacik jakby kable podłączone do urzadzeń. Po podłączeniu do interfacu który kupiłem z VIAKENA http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=4&prodid=173 mam wrażenie że jest problem z komunikacją :( Czy ten intrface obsługuje ten program? Na stronie producenta widzę jest jeszcze inna wersja za 250 zł z przełącznikiem. W opisie jest napisane że obsługuje Disa. Wizualnie dwie wersje się różnią tylko przełącznikiem. Pytanie czy można przerobić ten moduł który posiadam do pracy z DISem. Dodam że potrzebuję sobie odblokować BC u siebie. Wyczytałem że to tylko da się zrobić na DISie
  12. Witam. Zdjecie poduchy nie była bardzo skomplikowane. Próbowałem szukać śrub a tam była sprężyna ;). Wprowadził mnie jeden pdf na którym pył rysunek śrub z tyło. No ale do rzeczy. Udało mi sie podłączyc do modułu świateł i kierownica działa. Mam problem z podłączeniem trzeciego przewodu do komputera. A konretnie nie wiem jak przewód przeprowadzic do silnika. Czy ktoś może ma jakieś foty. Jakiś nie za spesjalnie mam ochote rozbierac pół tapicerki.
  13. Witam , Mam E46 compact z kierownica 3 ramenna z okrągłą poduchą. Mam problem bo nie wiem jak odkręcić poduchę. Wiem że z tyłu kierownicy są otwory w których powinny być śruby ale za cholere nie mogę na nie trafić. Czy ktoś może pomóc.
  14. Adamsky

    318ti Klekotanie w N42B18

    Witam kolegów, Dopiero kilka dni temu podczas nieobecności zony udało mi się pojechać do mechanika. Okazało sie po diagnostyce że to jest łańcuszek. Vanos na szczęście cały. Uf... Kosztowało mnie to 1500zł. Cykanie od łańcucha ustało. No i na tym niestety nie koniec moich problemów. !!!!!Nadal jest słyszalne klekotanie. Mechanik stwierdził że to może być tłok. Jestem w szoku. No bo niby w silniku o przebiegu 120k km!!! Teraz mam pewne wątpliwości czy ten przebieg jest oryginalny. No ale to juz moje zmartwienie. Mechanik stwierdził że koplet 1 tłoka to koszt 650zł, jak robic to wszystkie. Jestem totalnie załamany. Moge umieścić dzwiek tego klekotania. Może ktoś ma inny pomysł co to może być. Nie wiem co robic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.