Skocz do zawartości

spinecki

Zarejestrowani
  • Postów

    126
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d
    E46 318d Touring
    X3 G01
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia spinecki

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. No w swietle ostatniego odkrycia zloza ropy naftowej to jedyna sluszna decyzja dla Polakow
  2. Ja sie umowilem do serwisu i jezdzilem dalej (nie widzialem roznicy poza swiecacym sie check engine). BTW. Tutaj czujnik jest tanszy o 100 zl (vs 1400 zl powyzej): https://algr.pl/oferta/sonda-nox-bmw-8580410-04-oryginal-8580410-0281007671-13628580410-orginal-17623318467 choc widze, ze sa i czujniki po demontazu... trzy razy tansze.
  3. U mnie wiszą w garażu. Nawet nie zakładałem, bo na pewno nie było by wielkiej różnicy vs materiałowe...
  4. Czyli pewnie wychodzi na to, ze automat zrobi swoje i nie mam co oczekiwac cudow z przebiegiem. 80 000 km raczej poza zasiegiem (moj rekord).
  5. Dwa tygodnie auto nie bylo jezdzone i wlasnie w okolicy 2000 obr./min. zaczelo cos furczec w drzwiach...
  6. Przy jakim przebiegu? Jaki styl jazdy? Pytam, zeby sie zorientowac na ile mi starcza
  7. I co w koncu poczales w tym temacie? Zakladales westfalie?
  8. BTW. widzieliscie, ze w aplikacji My BMW jest srednie spalanie "spolecznosci", czyli chyba wszystkich innych uzytkownikow aplikacji dla takiego samego silnika...?
  9. Nie trzeba przypadkiem wymieniac tylnego zderzaka na inny? Plug&play?
  10. Po co robic te wymiany miedzyinterwalowe? Nie to, zebym odradzal, czy wysmiewal, bron boze, ale sa przeciez te wszystkie longlife sronglife na setki tysiecy kilometrow, to po co poprawiac fabryke? Rzeczywiscie te oleje zmieniaja sie galaretke w polowie interwalu? Serio pytam. W poprzednim aucie jezdzilem tylko na przeglady, olej chyba nawet przypadal do wymiany nie co rok (!), a co dwa lata. I przebieg rosnie (70kkm+), a silnik jak smigal, tak smiga dalej (zadnych objawow nadmiernego zuzycia wtornych, czy pierwotnych).
  11. Mialy wrocic Pirelli wielosezonowe w tym roku (dostalem info, ze beda w Q1), ale mamy juz Q2, a opon jak nie bylo, tak nie ma. W tym momencie to kupowanie uzywanych Pirelli wielosezonowych juz sie mija z celem, bo sa 4-5 letnie, a to juz slabo, chocby niewiadomojaki stan byl.
  12. Takie oświadczenie ze strony Prezesa to zagrywka marketingowa, nic wiecej. Jesli rynek (uzytkownicy samochodow) zrezygnuja ze spalinowek i nikt tego nie bedzie kupowal, to Prezes powie cos dokladnie odwrotnego. Wydaje mi sie, ze plany planami, ale rynek jeszcze dlugo nie bedzie gotowy, zeby pozegnac sie z silnikami spalinowymi... i dobrze, diesel power!
  13. Jaki w koncu olej zalales? Zmienilo to cos? Stoje przed podobnym dylematem...
  14. A nie masz przypadkiem niedzialajacego wentylatora? Wentylator sie zalacza (ten na chlodnicy)?
  15. No nie chodzi mi o to, zeby zaplacic duzo niezaleznie od stanu ;) ale o sytuacje, w ktorej niektorzy oczekuja, ze dostana super wyposazenie i stan za male pieniadze. Niski przebieg, dobry stan i dobre wyposazenie musi kosztowac, a niska cena ZAWSZE jest podejrzana (ja sie nie spotkalem z czyms innym, nigdy).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.