Skocz do zawartości

czarnyleszek

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia czarnyleszek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Na Jagellońskiej przy kinie Praga .http://www.tapicer.waw.pl/samochodowe.php Zobaczymy jak się postara ,zamieszcze dokumentację foto. Rozumiem że śrubki są gdzieś w dolnej części oparcia?
  2. Witajcie Planuję odświeżenie skóry w swoim aucie. Znalazłem tapicera w Warszawie , który odmaluje mi pod kolor na nowo folele przednie i zaimpregnuje (nie trzeba malować) tylną kanapę - koszt ok 600 zł . W związku z tym mam pytanie, jak zdjąć nakładki plastikowe z tyłu oparć przednich foteli oraz nakładki boczne przy regulacji ręcznej fotela oraz ja się zabrać do wymontowania kanapy tylnej. Po wyjęciu obiecuję zamieścić na forum foto foteli przed i po usłudze. Za pomoc z góry dziękuję
  3. skad ty zes wystrzelil ten algorytm? skad ta pewnosc ze akrat tak jest i sie nie doczepia. co to jest "ok.max 0.8" wytlumacz calosc najlepiej bo z tego co ja widze to odejmujesz vat 22% od sredniej eurotaxu pozniej akcyze13.6 % i to wyglada jako kwota bazowa :think: dla mnie to wazne bo chce kupic 328 ale nie mam zamiaru oddac im 1000 euro samej akcyzy :roll: Tak jest , rozmawiałem bezpośrednio z kierownikiem referatu na Okęciu. Sprawą sporną jest Eurotax ,którego producent nie nadąża za spadkiem cen aut spowodowanym spadkiem euro i cen aut nowych jak i za samymi zmianami w sposobie naliczania akcyzy (ten ostatni czynnik będzie czynnikiem raczej podwyszającym), oba pozostałe ,mocno zaniżającym Z informacji jakie posiadam najwcześniej urealnienie cen w cennikach Eurotax nastąpi dopiero we wrześniu. Np. auto które na lipiec br. realnie na rynku jest warte ok 43000 - 45000. Widnieje w Eurotaksie na kwotę 50900zł i od tej kwoty (umownie podwójnie unettowionej czyli - 22% i -13.6 % ) X 80% BĘDZIE TRZEBA PŁACIĆ AKCYZĘ, JEST TO MINIMUM DLA AUTA NIEUSZKODZONEGO W TEJ CHWILI BEZ WZGLĘDU NA PRZEBIEG Acha rzeczony mnożnik X 0.8 to nic innego jak założenie UC, że auta mogą być tańsze za granicą o ok 20% od wartości w - i po to sie tam po nie jeżdzi. Założenie jest ozywiście czysto umowne , ale poprostu taki maxymalny pułap UC jest w stanie przyjąć.
  4. algorytm jest taki dla pow 2l : (X -kwota akcyzy) = średnia cena wg Eurotax : 1,22 : 1.136 x ok.max 0.8 x 0.136 Jeżeli cena fakturowa w przeliczeniu na PLN z dn. zakupu jest większa bądz równa od średnia cena wg Eurotax : 1,22 : 1.136 x ok.max 0.8 to f-v przechodzi i jeżeli jest ona podstawą donalczenia 13.6 % akcyzy. dla pon 2l jest analogicznie X -kwota akcyzy = średnia cena wg Eurotax : 1,22 : 1.031 x ok.max 0.8 x 0.031
  5. Dajan dzięki za szerokie spektrum tematu ,przydało się. Udało sie otworzyć i zdiagnozować przyczynę w moim przypadku ale po kolei: 1. wyjąłem obie nerki , sposób ma chama . -nerki do wymiany 2.linka idzie pod wzmocnieniem czołowym dostęp od czołoa po zdjęciu nerek. 3.na chama ciągnę od czoła- odskakuje prawy bolec. 4.podciągnęłem machę ,szmata poszła między machę a wieszch wzmocnienia - dzwignia 5. 2 godziny próbowań i podchodów 6 decyzja ,a szarpnę cęgami jeszcze raz za pypec zdjęty z dzwigni przy lewej łydce w środku aua - odkoczyło mocowanie lewe - cud!!! Diagnoza. Wyskoczył pancerz 2 częśći linki z prowadnicy zamka lewego i dlatego pancerz nie zaparty w zamku lewym nie naciągał linki. Poza tym linka w pancerzu 1 części linki (są 3 części : 1 . chwytak- pudełko, 2. pudełko -zamek lewy 3. zamek lewy - zam.prawy) pękła w połowie ilości drutów -wydłużając się. Odcinek 1 linki 66 zł ASO. 7.wymiana i spokój na min2 lata. Ende :cool2:
  6. czarnyleszek

    Urwana linka maski

    Witam Na wstępie uprzedzam że poczytałem na forum w rzeczonym temacie natomiast dalej mam problem z otwarciem maski,prawdopodobnie linka pękła gdzieś pod maską. Po zdjęciu prawej nerki aby dostać się do zamka prawego(rzekomo pociągnięcie za jakiś jego element zwalnia i lewy ) ,przeszkadza nerka 'wewnętrzna ' i dynks zabezpieczający otworzeniu się maski po zwolnieniu zamków .W związku z tymmam pytanie , jak najmniej inwazyjnie dostać się do zamków (gdzie szarpnąć) pomiędzy które elementy włożyć jakoś wygięty wkrętak i za co przy prawym zamku szarpnąć ,(może ktoś ma zdjęcie) ,jak z tym sobie poradzić w e39 2003 bo wymiękam :mad2: .Za pomoc z góry dziękuję
  7. Mam automat , więc jakby nie jest to problem sprzęgła .
  8. Dzięki za radę ale chodziłomioekonomizer ,licznik prędkości działa ,nota bene ekonomizer ruszył równiez jak puknąłem dłonią w deskę natomiast pozostał dalej nie rozwiązany problem nierównych obrotów silnika dalej lekko potrząsa. Wyczyściłem dziś EGR oraz sprawdziłem filtr powietrza - nówka nic niepomogło dalej telepie zwłaszcza jak gorący. Czasami ma przebłyski że chodzi równo ale jednak tylko czasami. Czy macie noże jeszcze jakieś sugestie?? Co do jazdy -zachowuje się ok! płynnie przyśpiesza i nie odczułem jakiś spadków mocy
  9. Witam e39 530d automat Mam mały problem dziś rano, po odpaleniu (przez weekend nie jeżdziłem)zauważyłem brak wskazań ekonomizera i delikatne wilbracje na wolnych obrotach -nierówną pracę. Obroty rosną do końca ale nierowno -telepie delikatnie silnikiem .Czy toś ma pomysł na diagnozę? Nie pali się żaden komunikat , czy to jakieś typowe niedomaganie ? Co można sprawdzić ,które łączenia wtyczki w komorze silnika ewentualne co spróbować przeczyścić? Test zegarów OK eco wychyla się Z góry dziękuję za podpowiedz . :duh:
  10. Dzięki za info ,właśnie zamówiłem w Inchcape w Wawie - 158 brutto czas realizacji ok 6 dni roboczych. Jeszcze nikt tego nie zamawiał w PL okazuje się, - chyba jestem nadmiernym pedantem :) :doh:
  11. Panowie a jeżeli oil serwis sie nie palił i przy 1 zielonej cegiełce wymieniłem olej to co zrobić aby miec ich wszystkie w e39 2003 r?
  12. Dziękuję wszystko zrozumiałe,natknęłem sie na to próbując po wymianie oleju wg wskazówek spowodować pojawienie sie tych zielonych lampek,miałem 1 zieloną przed po wymianie oleju powinny być wszystkie chyba . Niestety nie udało mi się ich przewrócić i w ferworze prób natknąłem sie na to menu
  13. Witam W moim BMW natrafilem na pewne podmenu po przytrzymaniu przycisku kasowania licznika km. Na ekranie licznika pojawia sie napis esle lub cos takiego i kreseczki. Ponowne wciśnięcia powodują przejścia dokolejnych sekcji gdzie są kreseczki i liczby( chyba jakieś przebiegi) .Czy ktoś ma rozpiskę po którym kolejnym wiśnięciu co pokazuje kolejno? Z góry bardzo dziękuję.
  14. Mogą postukiwać zaciski , co może być spowodowane luzem na połączeniu z ze wspornikiem . Zazwyczaj zacisk połączony jest zap omocą tulei po których porusza sie poprzecznie względem wspornika. Jeżeli tuleje są wytarte ,względnie mają mało smaru (który nota bene te luzy kasuje),zaczyna stukać . Może być też tak , że klocki stukają w prowadnicach ( odkształciły lub spadły blaszki prowadzące te klocki ) .
  15. Błąd montażu łożysk ,przeciśnięte niewspółosiowo i odległość czujnika od wieńca się zmienia, względnie nie prawidlowo przytwierdzony czujnik ,względnie niedciągnięta nakrętka centralna co powoduje zbytni luz koła - tym samym bicie .Miałem podobny problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.